We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager
PETERKA & PARTNERS advokátska kancelária s.r.o. organizačná zložka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1.500 € brutto
1.500 € brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• komplexné administratívne a organizačné zabezpečenie chodu advokátskej kancelárie patriacej do renomovanej skupiny pôsobiacej v oblasti poskytovania právnych služieb v regióne strednej a východnej Európy;
• komplexné vedenie back-officu, vrátane účtovného/finančného oddelenia, marketingového oddelenia a recepcie;
• administratívna podpora pri zabezpečovaní HR a payroll agendy, ako aj súvisiacej compliance agendy;
• finalizácia účtovných podkladov a spolupráca s externou účtovnou firmou poskytujúcou účtovné služby v rámci celej skupiny;
• zabezpečovanie vzťahov a komunikácie s obchodnými partnermi a dodávateľmi služieb pre advokátsku kanceláriu;
• operatívne riešenie daňových a účtovných otázok v spolupráci s externými daňovými/účtovnými poradcami;
• pravidelný reporting podľa potrieb vedenia spoločnosti: cashflow, výsledky, budget;
• facility management (udržiavanie stavu budovy, zabezpečovanie drobných opráv a údržby).
• komplexné vedenie back-officu, vrátane účtovného/finančného oddelenia, marketingového oddelenia a recepcie;
• administratívna podpora pri zabezpečovaní HR a payroll agendy, ako aj súvisiacej compliance agendy;
• finalizácia účtovných podkladov a spolupráca s externou účtovnou firmou poskytujúcou účtovné služby v rámci celej skupiny;
• zabezpečovanie vzťahov a komunikácie s obchodnými partnermi a dodávateľmi služieb pre advokátsku kanceláriu;
• operatívne riešenie daňových a účtovných otázok v spolupráci s externými daňovými/účtovnými poradcami;
• pravidelný reporting podľa potrieb vedenia spoločnosti: cashflow, výsledky, budget;
• facility management (udržiavanie stavu budovy, zabezpečovanie drobných opráv a údržby).
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v príjemnom mladom, dynamickom kolektíve;
• ohodnotenie zodpovedajúce schopnostiam a dosiahnutým výsledkom;
• poskytovanie rôznych druhov benefitov;
• možnosť ďalšieho rozvoja jazykových znalostí.
• ohodnotenie zodpovedajúce schopnostiam a dosiahnutým výsledkom;
• poskytovanie rôznych druhov benefitov;
• možnosť ďalšieho rozvoja jazykových znalostí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• perfektné ovládanie práce na PC (MS Office 2013, Word, Excel, Outlook);
• schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme;
• schopnosť organizačne zabezpečiť chod kancelárie a viesť menší administratívny tím;
• znalosť účtovníctva a HR agendy výhodou;
• vysoké pracovné nasadenie, precíznosť, samostatnosť a rýchlosť v rozhodovaní, aktivita a flexibilita;
• príjemné, nekonfliktné a profesionálne vystupovanie;
• lojalita.
• schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme;
• schopnosť organizačne zabezpečiť chod kancelárie a viesť menší administratívny tím;
• znalosť účtovníctva a HR agendy výhodou;
• vysoké pracovné nasadenie, precíznosť, samostatnosť a rýchlosť v rozhodovaní, aktivita a flexibilita;
• príjemné, nekonfliktné a profesionálne vystupovanie;
• lojalita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PETERKA & PARTNERS is an independent full-service law firm with special commitment to the region of Central and Eastern Europe.
The only truly Central Eastern European law firm that has built its own strong regional presence in key markets, PETERKA & PARTNERS offers a pan-regional legal and tax competency and dynamic alternative to the top law firms, both international and purely local, on these markets.
Operating 8 fully-owned offices across the region, in the Czech Republic, Slovakia, Poland, Hungary, Romania, Bulgaria, Croatia and Ukraine and covering also Slovenia, Serbia, Bosnia- Herzegovina and others, PETERKA & PARTNERS is organized and acts as a “one firm” and leverages its unique integrated infrastructure, legal excellence, industry insight and deep local expertise to deliver complex legal solutions with an exceptional commercial value for the clients.
The only truly Central Eastern European law firm that has built its own strong regional presence in key markets, PETERKA & PARTNERS offers a pan-regional legal and tax competency and dynamic alternative to the top law firms, both international and purely local, on these markets.
Operating 8 fully-owned offices across the region, in the Czech Republic, Slovakia, Poland, Hungary, Romania, Bulgaria, Croatia and Ukraine and covering also Slovenia, Serbia, Bosnia- Herzegovina and others, PETERKA & PARTNERS is organized and acts as a “one firm” and leverages its unique integrated infrastructure, legal excellence, industry insight and deep local expertise to deliver complex legal solutions with an exceptional commercial value for the clients.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3462900
Posting date: 3.8.2018
2018-08-03
location: Bratislava Position: Office manager Company: PETERKA & PARTNERS advokátska kancelária s.r.o. organizačná zložka
Basic wage component (gross) and other rewards: 1.500 € brutto