Obchodný manager/ Zástupca riaditeľa

PERSOnica, s.r.o.

Miesto práce
Mariánske nám. 29/6, Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

*obchodná a akvizičná činnosť
*príprava plánov, reportov, analýz a štatistík pre vedenie spoločnosti
*zodpovednosť za plnenie cieľov
*ekonomicko-administratívna podpora vedenia spoločnosti
*vedenie tímu a jeho rozvoj
*komunikácia s úradmi/finančnými inštitúciami
*možnosť kariérneho rastu naprieč spoločnosťou

Zamestnanecké výhody, benefity

Mladý dynamický kolektív.
Príjemné pracovné prostredie.
Možnosť kariérneho rastu v rámci holdingu .

Neponúkame klasickú prácu Obchodného manažéra . Hľadáme výraznú, schopnú a doteraz úspešnú osobnosť, ktorá dosiahla preukázateľné výsledky a je ochotná na sebe aj naďalej tvrdo pracovať.
Máte chuť prekonávať prekážky a preberať v tak dôležitej oblasti, akou je obchod, vzťahy, zamestnanci, čoraz väčšiu zodpovednosť?
Baví Vás práca s ľuďmi, zdolávanie prekážok, chcete participovať na expanzii firmy?
Máte radi vysoké právomoci, ale na druhej strane viete prevziať vysokú samostatnosť a zodpovednosť?
Možno je to výzva práve pre Vás. Pri dosahovaní veľmi dobrých výsledkov máte budúcnosť zabezpečenú.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu zasielajte Vaše životopisy v slovenskom a anglickom jazyku spolu so žiadosťou o prijatie do pracovného pomeru na uvedené kontaktné údaje. Uveďte, prosím, o ktorú pozíciu máte záujem, priložte referencie z predchádzajúcich zamestnaní a fotografiu.

Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas spoločnosti PERSOnica, s.r.o. na spracovanie osobných údajov, pre účely zaradenia do databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Kontaktovaní budú len uchádzači, ktorí budú zodpovedať kritériám a požiadavkám na uvedenú pozíciu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme do našich radov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* skúsenosti z oblasti predaja ,
* skúsenosti a s vedením tímu - podmienkou
* orientácia na výsledok , vysoké pracovné nasadenie, ambicióznosť, samostatnosť, precíznosť,
* výborné komunikačné a organizačné zručnosti, flexibilita
* ochota učiť sa nové postupy
* pozitívny, zodpovedný a proaktívny prístup k práci
Skúsenosti v personálnej oblasti - minimálne v súvislosti s personálnou agendou alebo vnútro firemným vzdelávaním sú nutnou podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PA Services , s.r o. je generačne mladá a dynamická personálno-poradenská spoločnosť pôsobiaca prevažne na slovenskom trhu, ktorá ma ambíciu stať sa lídrom v inováciách v biznise, ktorému rozumieme.
Našim klientom poskytujeme na mieru šité riešenia v oblasti personálnych služieb komplexne, vždy s prihliadnutím na potreby rovnako uchádzača ako aj zamestnávateľa.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (povolenie č. 2015/140691/18575/OSS).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2808333  Posting date: 11.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou