We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný pracovník personálnej agentúry, personalista (muž/žena), home office
Personella, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac
800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného/-ú a flexibilného/-ú nového kolegu / kolegyňu do nášho kolektívu, ktorý/-á kompletne zastreší stratégiu náboru a akvízu dočasného pridelenia pre klientov z oblasti výroby a logistiky predovšetkým v trenčianskom a žilinskom kraji.
Hľadáme skúseného kolegu, ktorý pozná trh práce v trenčianskom a žilinskom kraji, pozná firmy, vie zvoliť správne oslovenie klienta, samostatne absolvuje stretnutie s klientom a je schopný vyjednať a vysvetliť podmienky obchodnej spolupráce.
Pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý má praktickú skúsenosť s prácou v agentúre dočasného zamestnávania a dokáže samostatne pracovať.
Práca je na polovičný úväzok s možnosťou zmeny na plný úväzok.
Tvoje úlohy:
- Telefonické a mailové oslovovanie klientov za účelom prenechávania zamestnancov.
- Komunikácia s kandidátmi o prácu (motivácia, skúsenosti, očakávania).
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov.
- Kontaktovanie kandidátov, ktorí majú záujem o pracovnú pozíciu.
- Pozývanie vhodných kandidátov na pohovor.
- Príprava pre inzerovanie pracovných ponúk.
- Kalkulácia cenových ponúk
Tvoj profil:
- ideálne bydlisko v Trenčianskom alebo Žilinskom kraji
- Skúsenosti s prácou v agentúre dočasného zamestnávania.
- Ovládanie spisovného slovenského jazyka.
- Máš motiváciu pracovať v oblasti HR a nemyslíš si, že agentúry sú na trhu zbytočné.
- Vieš komunikuješ s ľuďmi a dokážeš vždy zachovať chladnú hlavu a si priateľský.
- Si tímový hráč a záleží ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada.
- Nebojíš sa práce, si pracovitý.
Hľadáme skúseného kolegu, ktorý pozná trh práce v trenčianskom a žilinskom kraji, pozná firmy, vie zvoliť správne oslovenie klienta, samostatne absolvuje stretnutie s klientom a je schopný vyjednať a vysvetliť podmienky obchodnej spolupráce.
Pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý má praktickú skúsenosť s prácou v agentúre dočasného zamestnávania a dokáže samostatne pracovať.
Práca je na polovičný úväzok s možnosťou zmeny na plný úväzok.
Tvoje úlohy:
- Telefonické a mailové oslovovanie klientov za účelom prenechávania zamestnancov.
- Komunikácia s kandidátmi o prácu (motivácia, skúsenosti, očakávania).
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov.
- Kontaktovanie kandidátov, ktorí majú záujem o pracovnú pozíciu.
- Pozývanie vhodných kandidátov na pohovor.
- Príprava pre inzerovanie pracovných ponúk.
- Kalkulácia cenových ponúk
Tvoj profil:
- ideálne bydlisko v Trenčianskom alebo Žilinskom kraji
- Skúsenosti s prácou v agentúre dočasného zamestnávania.
- Ovládanie spisovného slovenského jazyka.
- Máš motiváciu pracovať v oblasti HR a nemyslíš si, že agentúry sú na trhu zbytočné.
- Vieš komunikuješ s ľuďmi a dokážeš vždy zachovať chladnú hlavu a si priateľský.
- Si tímový hráč a záleží ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada.
- Nebojíš sa práce, si pracovitý.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca z domu
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón
- dovolenka podľa potreby
- prijemný kolektív
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón
- dovolenka podľa potreby
- prijemný kolektív
Informácie o výberovom konaní
- výberové konanie sa uskutoční prostredníctvom osobného pohovoru, možný aj cez skype a pod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Interná pozícia v personálnej agentúre.
Interná pozícia v personálnej agentúre.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Personalistika
Počet rokov praxe
1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Personella s.r.o. je poskytovateľom personálnych služieb s partnermi po celom Nemecku, Rakúsku, Taliansku a v iných okolitých krajinách. Sme flexibilným a spoľahlivým partnerom pre spoločnosti všetkých veľkostí a z každého odvetvia. Sústredíme sa na dopravu, logistiku, gastronómiu a remeslá. Taktiež ponúkame nadštandardné poradenstvo pre podnikanie v Nemecku, preklady a preberanie administratívy.
ID: 4169419
Posting date: 17.1.2022
2022-01-17
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent Company: Personella, s.r.o.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac