We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka s aktívnou nemčinou a angličtinou
Persea, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Administratívna podpora konateľa spoločnosti v oblasti
pracovno-právnej administratívy a projektovej kancelárie
• Podpora účtovnej kancelárie
- registrácia zamestnávateľov, prípadne ich zamestnancov na daňovom úrade, zdravotných poisťovniach, sociálnej poisťovni, prípadne v inej inštitúcií podľa potreby
- zber údajov k dochádzke zamestnancov
- spracovanie vyúčtovaní pracovných ciest
- nahrávanie jednoduchých účtovných prípadov do účtovného softvéru
- nahrávanie skladovej evidencie vybraných klientov
- spracovanie a evidencia agendy vratiek zahraničnej DPH
- poštová agenda, prevzatie a doručenie dohodnutých písomností osobne (napr. na daňovom úrade)
- vedenie pokladne a agendy stravných lístkov
- sledovanie spotreby a objednávanie/ nákup kancelárskych a PC potrieb, komunikácia v prípade potreby servisu PC, resp. iného vybavenia kancelárie
- online bankové prevody
- správa CRM systému
- fakturácia a zasielanie upomienok
- organizácia firemných školení
- uvítanie klientov, servis občerstvenia, udržiavanie firemných priestorov v poriadku
- preklad textov, zmlúv z NJ/ AJ do SJ a naopak
- rozosielanie hromadných mailov klientom
- rozosielanie cenových ponúk, vzorových dokumentov a komunikácia s klientom v prípade nejasností
- správa archívu účtovných dokumentov, likvidácia nepotrebných dokumentov
- správa webstránky
pracovno-právnej administratívy a projektovej kancelárie
• Podpora účtovnej kancelárie
- registrácia zamestnávateľov, prípadne ich zamestnancov na daňovom úrade, zdravotných poisťovniach, sociálnej poisťovni, prípadne v inej inštitúcií podľa potreby
- zber údajov k dochádzke zamestnancov
- spracovanie vyúčtovaní pracovných ciest
- nahrávanie jednoduchých účtovných prípadov do účtovného softvéru
- nahrávanie skladovej evidencie vybraných klientov
- spracovanie a evidencia agendy vratiek zahraničnej DPH
- poštová agenda, prevzatie a doručenie dohodnutých písomností osobne (napr. na daňovom úrade)
- vedenie pokladne a agendy stravných lístkov
- sledovanie spotreby a objednávanie/ nákup kancelárskych a PC potrieb, komunikácia v prípade potreby servisu PC, resp. iného vybavenia kancelárie
- online bankové prevody
- správa CRM systému
- fakturácia a zasielanie upomienok
- organizácia firemných školení
- uvítanie klientov, servis občerstvenia, udržiavanie firemných priestorov v poriadku
- preklad textov, zmlúv z NJ/ AJ do SJ a naopak
- rozosielanie hromadných mailov klientom
- rozosielanie cenových ponúk, vzorových dokumentov a komunikácia s klientom v prípade nejasností
- správa archívu účtovných dokumentov, likvidácia nepotrebných dokumentov
- správa webstránky
Zamestnanecké výhody, benefity
- aktívne používanie cudzích jazykov na dennej báze
- v prípade záujmu ďalší rozvoj jazykových znalostí (NJ, AJ)
- ďalšie benefity v závislosti od výsledkov spoločnosti
- v prípade záujmu ďalší rozvoj jazykových znalostí (NJ, AJ)
- ďalšie benefity v závislosti od výsledkov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš životopis, vážime si Vašu dôveru a záujem.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.
Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.
Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti účtovníctva pre zahraničných korporátnych klientov.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti účtovníctva pre zahraničných korporátnych klientov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť nemeckého jazyka aktívna
- znalosť anglického jazyka aktívna
- základné znalosti z oblasti pracovného práva, zákona o cestovných náhradách, z oblasti vysielania zamestnancov na výkon práce do zahraničia, z oblasti vrátenia DPH platenej v zahraničí prípadne ZÁUJEM o dané oblasti
- organizačné schopnosti, flexibilita
- zvládnutý time management
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- lojalita, stabilita
- proklientska orientácia
- znalosť anglického jazyka aktívna
- základné znalosti z oblasti pracovného práva, zákona o cestovných náhradách, z oblasti vysielania zamestnancov na výkon práce do zahraničia, z oblasti vrátenia DPH platenej v zahraničí prípadne ZÁUJEM o dané oblasti
- organizačné schopnosti, flexibilita
- zvládnutý time management
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- lojalita, stabilita
- proklientska orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2428826
Posting date: 9.2.2016
2016-02-09
location: Bratislava Position: Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Company: Persea, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou