Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/Senior účtovník pre výrobnú spoločnosť
PARMIDA s.r.o.
Miesto práce
Šahy
Šahy
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiacFinálna suma základnej mzdy bude upravená v súlade s vašou odbornou praxou a odbornými znalosťami
1 000 - 1 500 EUR/mesiacFinálna suma základnej mzdy bude upravená v súlade s vašou odbornou praxou a odbornými znalosťami
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexná zodpovednosť za účtovníctvo spoločnosti (bez mzdovej agendy)
- zabezpečovanie chodu účtovných a finančných operácií
- kontrola a procesovanie prijatých a vystavených -faktúr , spolupráca pre evidovanie účtovných dokladov do účtovného programu externej účtovnej
kancelárie
- denné spracovanie prijatých finančných dokumentov (faktúry, objednávky, interné dokumenty, výdavky zamestnancov, cestovné náklady, registračné pokladne) a kontrola správnosti náležitostí dokladov, úhrady, reporty podľa pokynov nadriadeného
- spolupráca pri príprave mesačnej a ročnej uzávierky v spolupráci s hlavnou účtovníčkou
- evidencia, kontrola a spracovanie dochádzky, spracovanie a kontrola vyúčtovaní
pracovných ciest zamestnancov
- spolupráca na evidencii a inventarizácii majetku,
- spolupráca na tvorbe metodiky účtovníctva výrobnej firmy
- príprava podkladov pre pravidelný reporting
- komunikácia s peňažnými ústavmi, daňovými úradmi, odberateľmi, dodávateľmi a audítorom
- práca skladovým a účtovným systémom spoločnosti.
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov, archivácia, skenovanie dokladov,
dokumentov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- organizovanie meetingov podľa pokynov
- zodpovednosť za plánovanie a evidenciu školení
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou podľa pokynov
nadriadených
- zabezpečovanie chodu účtovných a finančných operácií
- kontrola a procesovanie prijatých a vystavených -faktúr , spolupráca pre evidovanie účtovných dokladov do účtovného programu externej účtovnej
kancelárie
- denné spracovanie prijatých finančných dokumentov (faktúry, objednávky, interné dokumenty, výdavky zamestnancov, cestovné náklady, registračné pokladne) a kontrola správnosti náležitostí dokladov, úhrady, reporty podľa pokynov nadriadeného
- spolupráca pri príprave mesačnej a ročnej uzávierky v spolupráci s hlavnou účtovníčkou
- evidencia, kontrola a spracovanie dochádzky, spracovanie a kontrola vyúčtovaní
pracovných ciest zamestnancov
- spolupráca na evidencii a inventarizácii majetku,
- spolupráca na tvorbe metodiky účtovníctva výrobnej firmy
- príprava podkladov pre pravidelný reporting
- komunikácia s peňažnými ústavmi, daňovými úradmi, odberateľmi, dodávateľmi a audítorom
- práca skladovým a účtovným systémom spoločnosti.
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov, archivácia, skenovanie dokladov,
dokumentov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- organizovanie meetingov podľa pokynov
- zodpovednosť za plánovanie a evidenciu školení
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou podľa pokynov
nadriadených
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavá a perspektívna práca v mladom a dynamickom kolektíve
- hradené školenia a kurzy
- platové ohodnotenie adekvátne vykonanej práci a výsledkom
- možnosť sebarealizácie
- stravné lístky
- zaujímavá a perspektívna práca v mladom a dynamickom kolektíve
- hradené školenia a kurzy
- platové ohodnotenie adekvátne vykonanej práci a výsledkom
- možnosť sebarealizácie
- stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky na pracovnú pozíciu, zašlite prosím životopis spolu s motivačným listom a fotografiou na email:
[email protected] alebo [email protected]
K životopisu pripojte prosím, nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v tomto znení:
Súhlasím, aby spoločnosť PARMIDA, s.r.o. spracovávala moje osobné údaje v poskytnutých dokumentoch v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
[email protected] alebo [email protected]
K životopisu pripojte prosím, nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v tomto znení:
Súhlasím, aby spoločnosť PARMIDA, s.r.o. spracovávala moje osobné údaje v poskytnutých dokumentoch v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonómia
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo, ekonómia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame:
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, analytické myslenie, tímová spolupráca
- manažérske a vodcovské schopnosti sú vítané
- základné znalosti v oblasti fakturácie, skladového hospodárstva a účtovania dokladov
- skúsenosť s prácou v programe EcoSun výhodou, nie
podmienka
- skúsenosť s prácou vo výrobnej spoločnosti je vítaná
- znalosť účtovných a daňových zákonov a operácií je vítaná
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, analytické myslenie, tímová spolupráca
- manažérske a vodcovské schopnosti sú vítané
- základné znalosti v oblasti fakturácie, skladového hospodárstva a účtovania dokladov
- skúsenosť s prácou v programe EcoSun výhodou, nie
podmienka
- skúsenosť s prácou vo výrobnej spoločnosti je vítaná
- znalosť účtovných a daňových zákonov a operácií je vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme malý výrobný podnik pre spracovanie a balenie mäsa a mäsových výrobkov s vlastnými maloobchodnými prevádzkami. Naša firma podniká viac než 10 rokov v oblasti potravinárstva, za ten čas sme sa úspešne etablovali v regióne. Cieľom našej spoločnosti je v blízkej dobe expandovať s vlastnými výrobkami na maďarský a český trh.
ID: 4025594
Posting date: 27.1.2021
2021-01-27
location: Šahy Position: Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Pokladník, Účtovník Company: PARMIDA s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac