Asistentka Obchodného úseku a podpora e-commerce

PALMA a. s.

Miesto práce
Bratislava II, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacRočný bonus na základe hospodárskeho výsledku spoločnosti.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Riadiť výberové konania v oblasti privátnych značiek u stávajúcich a potenciálnych zákazníkov, zisťovať potreby zákazníka.
• Porovnávať značkový výrobok spoločnosti s parametrami, ktoré požaduje obchodný partner na privátnu značku.
• Vypracúvať kalkuláciu nákupných cien odberateľa.
• Spolupracovať s útvarom vývoja na špecifikácii možností vyrábať produkt s požadovanými parametrami.
• Sumarizovať relevantné informácie na prípravu privátnej značky (predpokladané objemy, cenová kategória výrobku, miesto dodávky, špeciálne požiadavky, a pod.).
• Navrhovať harmonogram od zadania požiadavky, vypracovanie cenovej kalkulácie a THN, cez výrobu až po samotnú distribúciu k odberateľovi.
• Koordinovať plán výroby, nákup potrebného množstva obalového materiálu, sledovať zásoby a záručné doby jednotlivých PL produktov.
• Zabezpečovať potrebné množstvo vzoriek požadovaného výrobku, certifikáty a iné dokumenty podľa požiadaviek zákazníka.
• V prípade požiadavky na grafické spracovanie obalu v súčinnosti s úsekom marketingu spolupracovať s grafickými štúdiami.
• Koordinovať zadávanie jednotlivých zákaziek.
• Koordinovať odosielanie schválených faktúr zákazníkom.
• Riešiť reklamácie zo strany odberateľa v pridelenej oblasti.
• Zodpovedať za prípravu forecastu o predpokladanom zvýšenom predaji počas sezóny a promočnej akcie.
• Pripravovať podklady na zadávanie relevantných dát do SAP.
• Pravidelne vyhodnocovať predaj jednotlivých PL .
• Zodpovedať za spracovanie a mesačné odsúhlasovanie dochádzky v dochádzkovom systéme pre zamestnancov úseku, vrátane kompletizácie dokladov neprítomností až po odovzdanie mesačných prehľadov.
• Spracovávať pravidelné prehľady a reporty (čerpanie prostriedkov, dodávatelia, mesačné ceny, CDA...).
• Nahrávať údaje podľa zadania na web (externé prostredie), alebo na server (interné prostredie – podklady na schvaľovanie FA v SAP, ...)
• Spracovávať a zasielať štatistické údaje podľa dohody s odberateľom
• Pripravovať podklady na podpis (ZL, zmluva a pod.)
• Sumarizovať a aktualizovať zverené podklady, spolupracovať pri vývoji analytických a štatistických nástrojov.
• Analyzovať mesačné výsledky voči cieľom.
• Evidovať a vyhodnocovať obchodné príležitosti.
• Pripravovať prezentácie na základe požiadaviek.
• Podporovať predaj tovarov a služieb spoločnosti prostredníctvom internetu.
• Zúčastňovať sa jednotlivých krokov rozvoja e-obchodu.
• Vybavovanie reklamácií.

Informácie o výberovom konaní

Znalosť anglického jazyka a MS excel podmienkou.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí splnia všetky nami zadané kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

obchodná spoločnosť

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3982688  Posting date: 23.11.2021  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac