We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka Obchodného úseku a podpora e-commerce
PALMA a. s.
Miesto práce
Bratislava II, Bratislava
Bratislava II, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2021
1.12.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacRočný bonus na základe hospodárskeho výsledku spoločnosti.
1 100 EUR/mesiacRočný bonus na základe hospodárskeho výsledku spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadiť výberové konania v oblasti privátnych značiek u stávajúcich a potenciálnych zákazníkov, zisťovať potreby zákazníka.
• Porovnávať značkový výrobok spoločnosti s parametrami, ktoré požaduje obchodný partner na privátnu značku.
• Vypracúvať kalkuláciu nákupných cien odberateľa.
• Spolupracovať s útvarom vývoja na špecifikácii možností vyrábať produkt s požadovanými parametrami.
• Sumarizovať relevantné informácie na prípravu privátnej značky (predpokladané objemy, cenová kategória výrobku, miesto dodávky, špeciálne požiadavky, a pod.).
• Navrhovať harmonogram od zadania požiadavky, vypracovanie cenovej kalkulácie a THN, cez výrobu až po samotnú distribúciu k odberateľovi.
• Koordinovať plán výroby, nákup potrebného množstva obalového materiálu, sledovať zásoby a záručné doby jednotlivých PL produktov.
• Zabezpečovať potrebné množstvo vzoriek požadovaného výrobku, certifikáty a iné dokumenty podľa požiadaviek zákazníka.
• V prípade požiadavky na grafické spracovanie obalu v súčinnosti s úsekom marketingu spolupracovať s grafickými štúdiami.
• Koordinovať zadávanie jednotlivých zákaziek.
• Koordinovať odosielanie schválených faktúr zákazníkom.
• Riešiť reklamácie zo strany odberateľa v pridelenej oblasti.
• Zodpovedať za prípravu forecastu o predpokladanom zvýšenom predaji počas sezóny a promočnej akcie.
• Pripravovať podklady na zadávanie relevantných dát do SAP.
• Pravidelne vyhodnocovať predaj jednotlivých PL .
• Zodpovedať za spracovanie a mesačné odsúhlasovanie dochádzky v dochádzkovom systéme pre zamestnancov úseku, vrátane kompletizácie dokladov neprítomností až po odovzdanie mesačných prehľadov.
• Spracovávať pravidelné prehľady a reporty (čerpanie prostriedkov, dodávatelia, mesačné ceny, CDA...).
• Nahrávať údaje podľa zadania na web (externé prostredie), alebo na server (interné prostredie – podklady na schvaľovanie FA v SAP, ...)
• Spracovávať a zasielať štatistické údaje podľa dohody s odberateľom
• Pripravovať podklady na podpis (ZL, zmluva a pod.)
• Sumarizovať a aktualizovať zverené podklady, spolupracovať pri vývoji analytických a štatistických nástrojov.
• Analyzovať mesačné výsledky voči cieľom.
• Evidovať a vyhodnocovať obchodné príležitosti.
• Pripravovať prezentácie na základe požiadaviek.
• Podporovať predaj tovarov a služieb spoločnosti prostredníctvom internetu.
• Zúčastňovať sa jednotlivých krokov rozvoja e-obchodu.
• Vybavovanie reklamácií.
• Porovnávať značkový výrobok spoločnosti s parametrami, ktoré požaduje obchodný partner na privátnu značku.
• Vypracúvať kalkuláciu nákupných cien odberateľa.
• Spolupracovať s útvarom vývoja na špecifikácii možností vyrábať produkt s požadovanými parametrami.
• Sumarizovať relevantné informácie na prípravu privátnej značky (predpokladané objemy, cenová kategória výrobku, miesto dodávky, špeciálne požiadavky, a pod.).
• Navrhovať harmonogram od zadania požiadavky, vypracovanie cenovej kalkulácie a THN, cez výrobu až po samotnú distribúciu k odberateľovi.
• Koordinovať plán výroby, nákup potrebného množstva obalového materiálu, sledovať zásoby a záručné doby jednotlivých PL produktov.
• Zabezpečovať potrebné množstvo vzoriek požadovaného výrobku, certifikáty a iné dokumenty podľa požiadaviek zákazníka.
• V prípade požiadavky na grafické spracovanie obalu v súčinnosti s úsekom marketingu spolupracovať s grafickými štúdiami.
• Koordinovať zadávanie jednotlivých zákaziek.
• Koordinovať odosielanie schválených faktúr zákazníkom.
• Riešiť reklamácie zo strany odberateľa v pridelenej oblasti.
• Zodpovedať za prípravu forecastu o predpokladanom zvýšenom predaji počas sezóny a promočnej akcie.
• Pripravovať podklady na zadávanie relevantných dát do SAP.
• Pravidelne vyhodnocovať predaj jednotlivých PL .
• Zodpovedať za spracovanie a mesačné odsúhlasovanie dochádzky v dochádzkovom systéme pre zamestnancov úseku, vrátane kompletizácie dokladov neprítomností až po odovzdanie mesačných prehľadov.
• Spracovávať pravidelné prehľady a reporty (čerpanie prostriedkov, dodávatelia, mesačné ceny, CDA...).
• Nahrávať údaje podľa zadania na web (externé prostredie), alebo na server (interné prostredie – podklady na schvaľovanie FA v SAP, ...)
• Spracovávať a zasielať štatistické údaje podľa dohody s odberateľom
• Pripravovať podklady na podpis (ZL, zmluva a pod.)
• Sumarizovať a aktualizovať zverené podklady, spolupracovať pri vývoji analytických a štatistických nástrojov.
• Analyzovať mesačné výsledky voči cieľom.
• Evidovať a vyhodnocovať obchodné príležitosti.
• Pripravovať prezentácie na základe požiadaviek.
• Podporovať predaj tovarov a služieb spoločnosti prostredníctvom internetu.
• Zúčastňovať sa jednotlivých krokov rozvoja e-obchodu.
• Vybavovanie reklamácií.
Informácie o výberovom konaní
Znalosť anglického jazyka a MS excel podmienkou.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí splnia všetky nami zadané kritériá.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí splnia všetky nami zadané kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
obchodná spoločnosť
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3982688
Posting date: 23.11.2021
2021-11-23
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Špecialista reportingu Company: PALMA a. s.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac