We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales Support Specialist with English language (Home office)
Miesto práce
Nové Zámky
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Od 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Technická podpora pre CRM (customer relationship management); Sales Force / cloud based support /; Service Now ticketing tool ; SSF Ticketing Tool (Shared Service Framework)
* Zakladanie, starostlivosť a rušenie užívateľských účtov
* Pridelenie správnych užívateľských práv
* Zavádzanie Tool-u v rôznych tímoch v celej Európe
* Školenie nových´užívateľov
* Spracovávanie požiadaviek v systéme
* Riešenie technických chýb - 1st Level Support
* Denná komunikácia s centrálou v Mníchove v anglickom jazyku
* Zakladanie, starostlivosť a rušenie užívateľských účtov
* Pridelenie správnych užívateľských práv
* Zavádzanie Tool-u v rôznych tímoch v celej Európe
* Školenie nových´užívateľov
* Spracovávanie požiadaviek v systéme
* Riešenie technických chýb - 1st Level Support
* Denná komunikácia s centrálou v Mníchove v anglickom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Min. 1 ročná skúsenosť na podobnej pozícií v oblasti
technickej podpory
* Plynulá znalosť anglického jazyka
* Samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
* Dobré komunikačné zručnosti
* Analytické myslenie
technickej podpory
* Plynulá znalosť anglického jazyka
* Samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
* Dobré komunikačné zručnosti
* Analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AMS Group, vznikla spojením spoločností AMS AG ako materskej spoločnosti a OSRAM Licht AG, je svetovým lídrom v optických riešeniach.
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3980353
Posting date: 5.7.2021
2021-07-05
location: Nové Zámky Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Systémový administrátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: OSRAM, a.s.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac