We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent zákazníckych služieb pre francúzsky trh
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
By agreement
By agreement
Mzdové podmienky (brutto)
By agreement
By agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Spracovanie/zadávanie zákazníckych objednávok
* Kontrola elektronických objednávok
* Zadávanie a aktualizácia zákazníckych a produktových dát v SAP
* Spracovanie a riešenie reklamácií, manažovanie celého proces
* Poskytovanie informácií o produktoch, stavoch na sklade, cenách, dátumoch dodania a pod.
* Spracovanie/zadávanie zákazníckych objednávok
* Kontrola elektronických objednávok
* Zadávanie a aktualizácia zákazníckych a produktových dát v SAP
* Spracovanie a riešenie reklamácií, manažovanie celého proces
* Poskytovanie informácií o produktoch, stavoch na sklade, cenách, dátumoch dodania a pod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Aktívna znalosť francúzskeho a anglického jazyka
* SŠ/VŠ vzdelanie
* Skúsenosť so zákazníckym servisom výhodou
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Aktívna znalosť francúzskeho a anglického jazyka
* SŠ/VŠ vzdelanie
* Skúsenosť so zákazníckym servisom výhodou
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AMS Group, vznikla spojením spoločností AMS AG ako materskej spoločnosti a OSRAM Licht AG, je svetovým lídrom v optických riešeniach.
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2262866
Posting date: 25.9.2015
2015-09-25
location: okres Nitra Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: OSRAM, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: By agreement