We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.
Informácie o pracovnom mieste
- Zabezpečuje administratívnu podporu riaditeľovi oddelenia.
- Koordinuje pracovný kalendár nadriadeného, plánuje a organizuje stretnutia.
- Pripravuje podklady k stretnutiam.
- Zúčastňuje sa porád oddelenia, spracováva záznamy z porád a stretnutí.
- Spracováva podklady pre dochádzku zamestnancov daného oddelenia, distribuuje výplatné pásky a stravné lístky.
- Eviduje, objednáva a distribuuje kancelárske potreby, zodpovedá za fond určený pre riaditeľa oddelenia.
- Zabezpečuje podporu pri organizácii služobných ciest a následných vyúčtovaní pre nadriadeného.
- Kontroluje čerpanie rozpočtu oddelenia, v prípade potreby zadáva objednávky a kontroluje tok faktúr.
- Organizuje podujatia v rámci odelenia.
- Spracováva knihu jázd nadriadeného a vyúčtovanie výdavkov riaditeľa.
- Spolu s HR oddelením zabezpečuje vybavenie novonastúpeného zamestnanca.
- V prípade potreby zastupuje inú asistentku v čase jej neprítomnosti v dohodnutom rozsahu.
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku kolegyne. Predpokladaný nástup kolegyne na materskú dovolenku je začiatok apríla 2021.
Čo Vám za to dáme?
- Od 1000 EUR/mesiac + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
Orange Benefity
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. A v Orangei ich je viac než dosť. Pre našich zamestnancov máme prichystanú radu atraktívnych benefitov, ktoré delíme do štyroch kategórií:Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Aby ste vždy mohli mať k dispozícií najnovšie inovácie vo svete technológií, každé dva roky dostanete príspevok na výber vlastného telefónu vo výške 350€
- Máme pre Vás pripravenú špeciálnu zamestnaneckú ponuku našich produktov a služieb za zvýhodnených podmienok
- Získate aj plne hradený príspevok na stravovanie (gastrolístky/gastrokarty) vo výške 3,90 €/deň
- Ochoreli ste? Žiadna starosť. U nás dostanete kompenzáciu PN/OČR až 8 dní/rok
Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- Záleží nám na tom, aby ste mali vyvážený súkromný a pracovný život, a preto Vám doprajeme ďalších 5 dní dovolenky navyše
- Dovolenka minutá, no potrebovali by ste ešte oddych? Aby ste ostali v rovnováhe, k dispozícií dostanete extra 4 dni voľna
- Práca z domu má svoje nenahraditeľné benefity, preto u nás dostanete možnosť Homeoffice a flexibilnej pracovnej doby
- Veľké udalosti si zaslúžia extra dni voľna navyše. K svadbe či narodeniu dieťaťa Vám preto dáme svadobné a otcovské voľno
- Každému sa môže stať, že po čase potrebuje nachvíľu čas pre seba. Aby ste si ho dopriali bez straty zamestnania, vieme Vám po určitej dobe v našej spoločnosti poskytnúť neplatené voľno – Sabbatical
Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- S Vašim tímom zažijete rôzne teambuildingové akcie
- Že práca a zábava nejdú dokopy? Presvedčíte sa o opaku na našej skvelej zamestnaneckej párty
- Pri práci je základ mať zdravý chrbát, a preto máme pre Vás pripravený Program Orange zdravšie, ktorý zahŕňa napríklad aj jogu a iné cvičenie na pracovisku
- Záleží nám ako na Vás, tak aj na Vašej rodine. Vaše ratolesti sa u nás môžu tešiť na Medzinárodný deň detí, či každoročné mikulášske balíčky
Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v rámci benefitového portálu
Chápeme, že každý má iné potreby a preferencie. Aby si naozaj každý „prišiel na svoje“, v Orange dostanete ročne 900€ na individuálne čerpanie benefitov cez portál Benefit Plus – Využiť ich môžete u poskytovateľov zdravia, športu, cestovania, kultúry a mnohých iných, voľba je len a len na Vás
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár sebe aj nadriadenému
- Spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
- Flexibilita a proaktívny prístup
- Priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
- Anglický jazyk na aktívnej úrovni
- Predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou, ale nie podmienkou
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráJuraj Sedlák z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 4023184
Posting date: 20.1.2021
2021-01-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Company: Orange Slovensko, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac