Customer Service Quality & Operation Specialist

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1650 € / mes. brutto
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Informácie o pracovnom mieste

Naše oddelenie CS Quality&Support hľadá nového kolegu so skúsenosťami v oblasti starostlivosti o zákazníkov, ktorý je zbehlý v reportingu a analytike.

Úspešný kandidát/kandidátka bude poskytovať súčinnosť a podporu riaditeľovi a senior manažérom Customer Service (CS) úseku v oblasti implementácie a napĺňania úsekovej stratégie, ako aj zefektívňovania a skvalitňovania zákazníckeho servisu. Bude analyzovať a navrhovať zmeny v obsluhe zákazníkov na úseku CS a v ďalších kontaktných bodoch v spoločnosti Orange Slovensko.

Náplň práce na pozícii:
  • Príprava podkladov na prípravu stratégie CS úseku.
  • Zber podnetov, analýza a návrh zlepšení a zefektívnenia jednotlivých činností úseku.
  • Monitorovanie a proaktívne upozorňovanie na aktivity ostatných úsekov, ktoré môžu mať vplyv na stratégiu CS úseku alebo sú s ňou v rozpore.
  • Navrhovanie zmien senior manažérom úseku, súvisiacich s optimalizáciou a zefektívnením im zverených oddelení.
  • Vytváranie analýz a reportingu a prezentácie na úrovni riaditeľa CS úseku.
  • Príprava dashboardu (forma, obsah) pre CS úsek.
  • Sledovanie, analyzovanie vývoja nákladov a výnosov, rozpočtu úseku a upozorňovanie na odchýlky jeho čerpania.
  • Spolupodieľanie sa na implementácii Orange Group best practices v rámci CS úseku.
  • Monitorovanie aktuálnych cieľov CS úseku. Udržiavanie existujúcej a implementovanie novej metodológie merania a vyhodnocovania cieľov.
  • Analýza a reporting podnetov od zákazníkov z kontaktných bodov úseku CS a navrhovanie zmien na zvýšenie zákazníckej spokojnosti.
  • Navrhovanie zmien v existujúcich procesoch v obsluhe zákazníkov, v predajných procesoch a reportovanie ich dopadu.

Čo Vám za to dáme?
  • Od 1650 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
  • Dobu neurčitú už po 3 mesačnej skúšobnej dobe.

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre Vás bohatú paletu benefitov, z ktorej si každý môže vybrať to svoje, pre správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórií:

Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Príspevok na mobilný telefón vo výške 350 € podľa vlastného výberu, každé dva roky
- Výhodná zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám nielen pre Vás, ale aj pre Vašich blízkych
- Plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrolístkov/gastrokariet (3,90 € / deň)
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR

Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- 5 dní dovolenky navyše
- 4 dni extra voľna (po vyčerpaní celej dovolenky)
- Flexibilná pracovná dochádzka a možnosť Homeoffice
- Svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical

Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- Teambuildingové akcie
- Zamestnanecká párty
- Program Orange zdravšie - jóga a cvičenie pre zdravý chrbát
- Aktivity pre Vaše ratolesti - Medzinárodný deň detí, mikulášske balíčky

Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v rámci benefitového portálu
Každý má svoje špecifické potreby a Orange to vie - dáva Vám na výber čerpať benefity cez portál Benefit Plus, v ktorom dostanete na kalendárny rok 900 € na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na Vás, či sa rozhodnete kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, dovolenku či letenku do obľúbenej destinácie, alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Oblasť starostlivosti o zákazníkov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti s reportingom a analytikou
  • Vítaná je znalosť práce s databázami
  • Prax v oblasti starostlivosti o zákazníkov
  • Výhodou je prax v telekomunikáciách (ale nie je podmienkou)
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Dobré komunikačné, vyjednácacie a prezentačné zručnosti
  • Analytické myslenie
  • Schopnosť myslieť strategicky
  • Samostatnosť, zodpovednosť
  • Orientácia na ciele

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráJuraj Sedlák z nášho People & Culture úseku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3908107  Posting date: 4.5.2020  The job comes from another website or source.