Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Front Office Manager
DIW s.r.o.
Miesto práce
Turbínová, Bratislava
Turbínová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 350 EUR/mesiac
1 000 - 1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovnú, komunikatívnu a tak ako my vždy pozitívne naladenú silu, ktorá sa postará o chod nášho front officu a komunikáciu s klientmi v prvej línii. Znalosť polygrafie nie je podmienkou, skúsenosti sú drobnou výhodou. Hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorý sa postará o náš front office a recepciu. Cieľom je vytvoriť pozitívny dojem na klientov a partnerov, ktorí prídu pre svoje zákazky alebo k nám prídu na stretnutie. Front Office Manager sa bude starať o expedíciu vyhotovených zákaziek, prijímanie zásielok a asistenčné práce. Bude mať na starosti množstvo menších úloh, ktoré nikto iný vo firme nezvládne, ako napríklad:
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi (občas aj v angličtine),
- odovzdávanie hotových zákaziek klientom (vystavenie dodacieho listu, faktúry),
- príjem hotovosti, obsluha platobného terminálu,
- zabezpečovanie poriadku a systému na recepcii (nie upratovanie),
- zodpovednosť za plynulý chod front office,
- vybavovanie poštovej agendy,
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie, uvádzanie do zasadačky, občerstvenie.
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi (občas aj v angličtine),
- odovzdávanie hotových zákaziek klientom (vystavenie dodacieho listu, faktúry),
- príjem hotovosti, obsluha platobného terminálu,
- zabezpečovanie poriadku a systému na recepcii (nie upratovanie),
- zodpovednosť za plynulý chod front office,
- vybavovanie poštovej agendy,
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie, uvádzanie do zasadačky, občerstvenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom kolektíve v dynamickej spoločnosti
- teambuildingové firemné aktivity, vianočný večierok
- jednozmenná prevádzka v klimatizovanom prostredí
- mimoriadne odmeny v závislosti od výkonu
- osobnostný rast a rozvoj (komunikačné, jazykové školenia)
- teambuildingové firemné aktivity, vianočný večierok
- jednozmenná prevádzka v klimatizovanom prostredí
- mimoriadne odmeny v závislosti od výkonu
- osobnostný rast a rozvoj (komunikačné, jazykové školenia)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak vás táto ponuka zaujala, pošlite nám svoje CV a my sa vám následne ozveme. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky a pozveme ich na pohovor. Tešíme sa na vás!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
E-mail - Pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
E-mail - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Dôraz kladieme na:
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- výborné komunikačné zručnosti,
- radosť z komunikácie s ľuďmi,
- angličtina na komunikačnej úrovni,
- ovládanie pravopisu na vysokej úrovni,
- spoľahlivosť, pracovitosť, zodpovednosť,
- zmysel pre systém, poriadok a detail.
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- výborné komunikačné zručnosti,
- radosť z komunikácie s ľuďmi,
- angličtina na komunikačnej úrovni,
- ovládanie pravopisu na vysokej úrovni,
- spoľahlivosť, pracovitosť, zodpovednosť,
- zmysel pre systém, poriadok a detail.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DIW print je inovatívna a rozvíjajúca sa tlačiareň, ktorá sa zameriava na digitálnu a ofsetovú tlač v malých a stredných nákladoch. Na trhu pôsobíme od roku 2012. Našou špecializáciou je zušľachťovanie tlačovín. Okrem iného vyrábame papierové obaly a tašky, publikácie, knihy v mäkkej väzbe, firemné a marketingové tlačoviny. V tíme máme okolo 50 ľudí, ktorí sa delia asi pol na pol medzi administratívou a výrobou. Sme zohratý tím, ktorý obsluhuje moderné technológie a poskytuje klientom ten najlepší servis. Viac informácií o nás a našej práci nájdete na www.diw.sk.
Misia spoločnosti DIW s.r.o.
Zodpovedným prístupom v polygrafii pomáhame klientom dosahovať ich podnikateľské ciele.
Hodnoty, na ktorých si zakladáme:
- Staviame na ľudskosti.
- Učenie je základom úspechu.
- Aktívne počúvame potreby klienta.
- Vždy nájdeme riešenie.
Misia spoločnosti DIW s.r.o.
Zodpovedným prístupom v polygrafii pomáhame klientom dosahovať ich podnikateľské ciele.
Hodnoty, na ktorých si zakladáme:
- Staviame na ľudskosti.
- Učenie je základom úspechu.
- Aktívne počúvame potreby klienta.
- Vždy nájdeme riešenie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2970632
Posting date: 12.9.2023
2023-09-12
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: DIW s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac