We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista zákazníckeho servisu pre Áziu
ON Semiconductor Slovakia, a.s.
Miesto práce
Piešťany
Piešťany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacPodľa skúsenosti kandidáta od 1100 €.
1 100 EUR/mesiacPodľa skúsenosti kandidáta od 1100 €.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zveríme vám jedného alebo viacero našich zákazníkov – nákupcov súčiastok v zahraničných spoločnostiach, s ktorými má už spoločnosť uzatvorené kontrakty. Keďže títo zákazníci sú v ázijskom regióne, vaša práca si vyžaduje pracovnú smenu od 5.00 do 13.30. Vašou úlohou je realizácia obchodu tak, aby zákazník dostal objednaný materiál včas. Pri tejto činnosti budete veľa komunikovať. Počas dňa môžete mať niekoľko telefonátov a e-mailov do Ázie aj do Ameriky. Aktívne budete spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti, aby ste mali všetky relevantné informácie pre vášho zákazníka ohľadne objednávok, ale aj rôzne súvisiace analýzy. Komunikáciou si postupne budujete dôveru a vytvárate vzťah, ktorý môže trvať roky.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Netradičná pracovná doba od 05.00 do 13.30;
• Ročný bonus vo výške 50% základnej mesačnej mzdy;
• Príspevok na dochádzanie alebo presťahovanie;
• Príspevok na III. dôchodkový pilier;
• Pravidelné prehodnotenie platu;
• Ročný korporátny bonus vyplatený na základe výsledkov spoločnosti;
• Individuálne vzdelávanie a rozvojový plán zamestnanca;
• Dni voľna navyše – Bridge day;
• Sick days a príspevok pri práceneschopnosti;
• Možnosť využívať jedáleň alebo elektronické stravné lístky;
• Teambuildingové a iné firemné akcie, ak to situácia s COVID-19 dovolí; inak pravidelné online webináre;
• Športové aktivity u zmluvných partnerov, fitness a relax zóna v priestoroch spoločnosti, ak to situácia s COVID-19 dovolí; inak pravidelné online cvičenia;
• Homeoffice, práca z domu počas pandémie COVID-19 samozrejmosťou.
• Ročný bonus vo výške 50% základnej mesačnej mzdy;
• Príspevok na dochádzanie alebo presťahovanie;
• Príspevok na III. dôchodkový pilier;
• Pravidelné prehodnotenie platu;
• Ročný korporátny bonus vyplatený na základe výsledkov spoločnosti;
• Individuálne vzdelávanie a rozvojový plán zamestnanca;
• Dni voľna navyše – Bridge day;
• Sick days a príspevok pri práceneschopnosti;
• Možnosť využívať jedáleň alebo elektronické stravné lístky;
• Teambuildingové a iné firemné akcie, ak to situácia s COVID-19 dovolí; inak pravidelné online webináre;
• Športové aktivity u zmluvných partnerov, fitness a relax zóna v priestoroch spoločnosti, ak to situácia s COVID-19 dovolí; inak pravidelné online cvičenia;
• Homeoffice, práca z domu počas pandémie COVID-19 samozrejmosťou.
Informácie o výberovom konaní
Našli ste sa v našej ponuke? Výborne, v tom prípade zašlite svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku na dole uvedenú adresu. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za ich záujem, ale budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom)
- Aktívna znalosť ďalšieho jazyka (slovom aj písmom) je výhodou
- Relevantá prax na obdobnej pozicii
- Počítačové schopnosti (Excel, Outlook, Internet)
- Orientácia na zákazníka
- Výborné komunikačné, organizačné a analytické schopnosti
- Tímová spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
onsemi is a leading provider of power efficient semiconductor solutions to customers in the power supply, automotive, communications, computer, consumer, medical, wireless, mobile phone, industrial and aerospace markets.
While the company’s corporate headquarters are located in Arizona, U.S., it operates a worldwide network of manufacturing facilities, sales offices and design centers in key markets throughout North America, the Asia Pacific regions, the Middle East and Europe.
onsemi promotes a mutually rewarding partnership that creates a customer-oriented organization, encourages innovation and teamwork, and rewards achievement. If you are looking for challenges, quality, freedom and empowerment join us today.
While the company’s corporate headquarters are located in Arizona, U.S., it operates a worldwide network of manufacturing facilities, sales offices and design centers in key markets throughout North America, the Asia Pacific regions, the Middle East and Europe.
onsemi promotes a mutually rewarding partnership that creates a customer-oriented organization, encourages innovation and teamwork, and rewards achievement. If you are looking for challenges, quality, freedom and empowerment join us today.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3310282
Posting date: 13.8.2021
2021-08-13
location: Piešťany Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: ON Semiconductor Slovakia, a.s.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac