Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent oddelenia služieb zákazníkom (zákaznícke centrum)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
preberanie a evidencia objednávok pre poskytovanie pravidelných služieb, mimoriadnych a jednorazových služieb spolupráca s odborným referentom OSZ pri realizácií požiadaviek zákazníkov a správcov nehnuteľností, zabezpečenie súčinnosti zákazníka s ostatnými organizačnými zložkami OLO
admin. podpora pri spracovaní výziev na obchodných partnerov pri riešení nezhôd zistených pri odvoze odpadu
poskytovanie informácií o službách a procesoch spojených s nakladaním odpadu na území HM SR Bratislavy
prijímanie podnetov, evidencia, zatriedenie, spracovanie a archivácia v súlade s internými príkazmi v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti
zabezpečenie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie so zákazníkmi
zabezpečovanie interného obehu dokumentov a prenosu informácií
spracovanie dokladov pre Magistrát HM SR Bratislavy a OLO, a.s., príprava podkladov a nahrávanie údajov do IS magistrátu, tlač dokumentov,
informovanie nadriadeného o neštandardných situáciách a podnetoch
povinnosť dodržiavať požiadavky vyplývajúce z IMS
okrem uvedených povinností vykonáva všetky ostatné práce podľa príkazu nadriadených, ktoré nie sú v rozpore so Zákonníkom práce
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti
13. plat vo výške 50 % priemerného mesačného zárobku
14. plat vo výške 100 % priemerného mesačného zárobku
príspevok do III. piliera - DDS
odmeny pri pracovných a životných jubileách
ročná odmena za hospodársky výsledok
každoročná valorizácia základnej mzdy
vybrané mzdové zvýhodnenia za sobotu a nedeľu nad rámec Zákonníka práce
nadštandardný príspevok na stravovanie
dovolenka naviac
karta MultiSport
sociálna výpomoc pri zložitých životných situáciách
psychologické poradenstvo
ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy: https://www.olo.sk/profil-spolocnosti/kolektivna-zmluva/
Informácie o výberovom konaní
Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/
Priamy link: https://www.olo.sk/arte-content/uploads/2018/06/Informa%C4%8Dn%C3%A1-povinnos%C5%A5_v%C3%BDberov%C3%A9-konanie.pdf.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť odbornej problematiky a problematiky spoločnosti komunikačné zručnosti
samostatnosť, zodpovednosť dôslednosť, spoľahlivosť, iniciatíva
chuť pracovať
schopnosť pracovať na sebe a zlepšovať sa
schopnosť tímovej práce
znalosť MS Office- Excel, Word; PowerPoint, Internet (mail, www)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Pačutová
E-mail: poslať životopis