Vedúci /vedúca finančnej učtárne

Secop s. r. o.

Miesto práce
Továrenská 49, okres Zlaté Moravce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Secop, výrobca hermetických kompresorov hľadá vedúceho finančnej učtárne, hlavného účtovníka
Účelom tejto pracovnej pozície je zefektívnenie chodu oddelenia a zabezpečenie činností súvisiacich s plynulým chodom finančnej učtárne. Vedúci finančnej učtárne organizačne patrí pod finančného riaditeľa.

Hlavné úlohy a zodpovednosti Vedúceho finančnej učtárne – hlavného účtovníka sú:
• zodpovedá za účtovanie a kontrolu podľa štandardov IFRS a SK GAAP,
• komunikuje s daňovými poradcami, zodpovednosť za správnosť a sledovanie daní
• zabezpečuje komplexne DPH účtovanie podľa platných zákonov (komplexné EU a mimo EU transakcie a špecifické logistické transakcie s krajinami z celého sveta, export, import)
• pripravuje mesačné, ročné hlásenia, podklady pre Štatistický úrad, daňový úrad
• zabezpečuje mesačnú a ročnú finančnú závierku, ročnú správu,
• zabezpečuje mesačné reportovanie výkazov a cashflow (COGNOS)
• riadi finančnú učtáreň – 7 účtovníkov, vedenie, motivácia, prerozdeľovanie úloh, určovanie priorít, sledovanie aktivít
• rozvíja procesy v oblasti finančnej učtárne, implementuje zmeny, stanovuje a aktualizuje štandardy a smernice spoločnosti v oblasti obehu dokumentov pre účtovanie a schvaľovanie
• je administrátor pre OCR – systém zadávania a schvaľovania faktúr v SAP
• nastavuje procesy v SAP pre účtovanie pre IFRS a SK GAAP

Požadovaná prax:
  • minimálne 5 rokov praxe v oblasti riadenia finančnej učtárne alebo na pozícií hlavného účtovníka vo väčšej výrobnej spoločnosti

Vzdelania, vedomosti a skúsenosti:
  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
  • manažérske zručnosti – plánovanie, riadenie, vedenie, kontrolovanie
  • znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni slovom i písmom
  • skúsenosť s IFRS a SK GAAP samozrejmosťou
  • znalosť daňovej problematiky
  • znalosť IS SAP alebo iného ERP systému
  • znalosť MS Office ( najmä Excel, PowerPoint)

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • proaktívny a cieľavedomý prístup
  • schopnosť stanoviť si priority a rozhodovať
  • schopnosť analytického riešenia problémov
  • schopnosť nachádzať nové riešenia
  • schopnosť informovať včas o kritických skutočnostiach
  • vynikajúce komunikačné schopnosti
  • strategické a podnikateľské myslenie
  • vyjednávacie schopnosti, asertivita

Iné výhody:
  • získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť práce na zaujímavých projektoch
  • možnosť odborného rastu
  • zaujímavý sociálny program

Zamestnanecké výhody, benefity

  • získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť práce na zaujímavých projektoch
  • možnosť odborného rastu
  • zaujímavý sociálny program

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite Vašu žiadosť spolu so štruktúrovaným profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov ( podľa zákona 428 / 2002 Z.z. o ochrane osobných údajov) na našu mailovú adresu. V žiadosti , prosím, zreteľne uveďte názov pozície (aj v subjekte správy), o ktorú sa uchádzate a Váš priamy telefonický kontakt. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Materiály, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelania, vedomosti a skúsenosti:
  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
  • manažérske zručnosti – plánovanie, riadenie, vedenie, kontrolovanie
  • znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni slovom i písmom
  • skúsenosť s IFRS a SK GAAP samozrejmosťou
  • znalosť daňovej problematiky
  • znalosť IS SAP alebo iného ERP systému
  • znalosť MS Office ( najmä Excel, PowerPoint)

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • proaktívny a cieľavedomý prístup
  • schopnosť stanoviť si priority a rozhodovať
  • schopnosť analytického riešenia problémov
  • schopnosť nachádzať nové riešenia
  • schopnosť informovať včas o kritických skutočnostiach
  • vynikajúce komunikačné schopnosti
  • strategické a podnikateľské myslenie
  • vyjednávacie schopnosti, asertivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Secop s.r.o. vyrába hermetické kompresory a v súčasnej dobe sme najväčším zamestnávateľom v okrese Zlaté Moravce. Zamestnávame cca 550 zamestnancov.
Vyrábame kompresory pre domácnosti, maloobchody a mobilné chladiace zariadenia do automobilov, lodí a pod. Okrem montáže finálnych výrobkov vyrábame aj ich komponenty (tj. rotory, statory, mechanické diely, ...). Tiež vyrábame tzv. elektrické príslušenstvo - konkrétne rozbehové prvky PTC a relé pre všetky kompresorové platformy Secop.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Veronika Lipnická
Tel.: +421376406495
E-mail: poslať životopis
ID: 3123421  Posting date: 25.7.2017