We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci /vedúca finančnej učtárne
Secop s. r. o.
Miesto práce
Továrenská 49, okres Zlaté Moravce
Továrenská 49, okres Zlaté Moravce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Secop, výrobca hermetických kompresorov hľadá vedúceho finančnej učtárne, hlavného účtovníka
Účelom tejto pracovnej pozície je zefektívnenie chodu oddelenia a zabezpečenie činností súvisiacich s plynulým chodom finančnej učtárne. Vedúci finančnej učtárne organizačne patrí pod finančného riaditeľa.
Hlavné úlohy a zodpovednosti Vedúceho finančnej učtárne – hlavného účtovníka sú:
• zodpovedá za účtovanie a kontrolu podľa štandardov IFRS a SK GAAP,
• komunikuje s daňovými poradcami, zodpovednosť za správnosť a sledovanie daní
• zabezpečuje komplexne DPH účtovanie podľa platných zákonov (komplexné EU a mimo EU transakcie a špecifické logistické transakcie s krajinami z celého sveta, export, import)
• pripravuje mesačné, ročné hlásenia, podklady pre Štatistický úrad, daňový úrad
• zabezpečuje mesačnú a ročnú finančnú závierku, ročnú správu,
• zabezpečuje mesačné reportovanie výkazov a cashflow (COGNOS)
• riadi finančnú učtáreň – 7 účtovníkov, vedenie, motivácia, prerozdeľovanie úloh, určovanie priorít, sledovanie aktivít
• rozvíja procesy v oblasti finančnej učtárne, implementuje zmeny, stanovuje a aktualizuje štandardy a smernice spoločnosti v oblasti obehu dokumentov pre účtovanie a schvaľovanie
• je administrátor pre OCR – systém zadávania a schvaľovania faktúr v SAP
• nastavuje procesy v SAP pre účtovanie pre IFRS a SK GAAP
Požadovaná prax:
Vzdelania, vedomosti a skúsenosti:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Iné výhody:
Účelom tejto pracovnej pozície je zefektívnenie chodu oddelenia a zabezpečenie činností súvisiacich s plynulým chodom finančnej učtárne. Vedúci finančnej učtárne organizačne patrí pod finančného riaditeľa.
Hlavné úlohy a zodpovednosti Vedúceho finančnej učtárne – hlavného účtovníka sú:
• zodpovedá za účtovanie a kontrolu podľa štandardov IFRS a SK GAAP,
• komunikuje s daňovými poradcami, zodpovednosť za správnosť a sledovanie daní
• zabezpečuje komplexne DPH účtovanie podľa platných zákonov (komplexné EU a mimo EU transakcie a špecifické logistické transakcie s krajinami z celého sveta, export, import)
• pripravuje mesačné, ročné hlásenia, podklady pre Štatistický úrad, daňový úrad
• zabezpečuje mesačnú a ročnú finančnú závierku, ročnú správu,
• zabezpečuje mesačné reportovanie výkazov a cashflow (COGNOS)
• riadi finančnú učtáreň – 7 účtovníkov, vedenie, motivácia, prerozdeľovanie úloh, určovanie priorít, sledovanie aktivít
• rozvíja procesy v oblasti finančnej učtárne, implementuje zmeny, stanovuje a aktualizuje štandardy a smernice spoločnosti v oblasti obehu dokumentov pre účtovanie a schvaľovanie
• je administrátor pre OCR – systém zadávania a schvaľovania faktúr v SAP
• nastavuje procesy v SAP pre účtovanie pre IFRS a SK GAAP
Požadovaná prax:
- minimálne 5 rokov praxe v oblasti riadenia finančnej učtárne alebo na pozícií hlavného účtovníka vo väčšej výrobnej spoločnosti
Vzdelania, vedomosti a skúsenosti:
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- manažérske zručnosti – plánovanie, riadenie, vedenie, kontrolovanie
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni slovom i písmom
- skúsenosť s IFRS a SK GAAP samozrejmosťou
- znalosť daňovej problematiky
- znalosť IS SAP alebo iného ERP systému
- znalosť MS Office ( najmä Excel, PowerPoint)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- proaktívny a cieľavedomý prístup
- schopnosť stanoviť si priority a rozhodovať
- schopnosť analytického riešenia problémov
- schopnosť nachádzať nové riešenia
- schopnosť informovať včas o kritických skutočnostiach
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- strategické a podnikateľské myslenie
- vyjednávacie schopnosti, asertivita
Iné výhody:
- získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť práce na zaujímavých projektoch
- možnosť odborného rastu
- zaujímavý sociálny program
Zamestnanecké výhody, benefity
- získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť práce na zaujímavých projektoch
- možnosť odborného rastu
- zaujímavý sociálny program
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite Vašu žiadosť spolu so štruktúrovaným profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov ( podľa zákona 428 / 2002 Z.z. o ochrane osobných údajov) na našu mailovú adresu. V žiadosti , prosím, zreteľne uveďte názov pozície (aj v subjekte správy), o ktorú sa uchádzate a Váš priamy telefonický kontakt. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Materiály, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelania, vedomosti a skúsenosti:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- manažérske zručnosti – plánovanie, riadenie, vedenie, kontrolovanie
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni slovom i písmom
- skúsenosť s IFRS a SK GAAP samozrejmosťou
- znalosť daňovej problematiky
- znalosť IS SAP alebo iného ERP systému
- znalosť MS Office ( najmä Excel, PowerPoint)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- proaktívny a cieľavedomý prístup
- schopnosť stanoviť si priority a rozhodovať
- schopnosť analytického riešenia problémov
- schopnosť nachádzať nové riešenia
- schopnosť informovať včas o kritických skutočnostiach
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- strategické a podnikateľské myslenie
- vyjednávacie schopnosti, asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Secop s.r.o. vyrába hermetické kompresory a v súčasnej dobe sme najväčším zamestnávateľom v okrese Zlaté Moravce. Zamestnávame cca 550 zamestnancov.
Vyrábame kompresory pre domácnosti, maloobchody a mobilné chladiace zariadenia do automobilov, lodí a pod. Okrem montáže finálnych výrobkov vyrábame aj ich komponenty (tj. rotory, statory, mechanické diely, ...). Tiež vyrábame tzv. elektrické príslušenstvo - konkrétne rozbehové prvky PTC a relé pre všetky kompresorové platformy Secop.
Vyrábame kompresory pre domácnosti, maloobchody a mobilné chladiace zariadenia do automobilov, lodí a pod. Okrem montáže finálnych výrobkov vyrábame aj ich komponenty (tj. rotory, statory, mechanické diely, ...). Tiež vyrábame tzv. elektrické príslušenstvo - konkrétne rozbehové prvky PTC a relé pre všetky kompresorové platformy Secop.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3123421
Posting date: 25.7.2017
2017-07-25
location: okres Zlaté Moravce Position: Ekonóm, Finančný analytik, Finančný manažér, Hlavný účtovník Company: Secop s. r. o.