We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales administrátor
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac+ ročný bonus
1 000 - 1 500 EUR/mesiac+ ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzinárodná spoločnosť hľadá do svojho tímu Sales administrátora, ktorý bude podporovať obchodný tím v rôznych obchodno- administratívnych činnostiach v Európe a USA. Vítame preto skúsenosť z medzinárodne pôsobiacej spoločnosti. Znalosť angličtiny je nevyhnutná, nemčina je veľkou výhodou.
- podpora obchodného tímu v Európe a USA
- spracovávanie objednávok pomocou systému SAP, Oracle, Box a Salesforce BridgeFront Office
- organizácia stretnutí (obchodný tím, projektový manažment,...)
- kompletizácia dokumentov z iných oddelení
- zasielanie cenových ponúk klientom
- podpora obchodného tímu v Európe a USA
- spracovávanie objednávok pomocou systému SAP, Oracle, Box a Salesforce BridgeFront Office
- organizácia stretnutí (obchodný tím, projektový manažment,...)
- kompletizácia dokumentov z iných oddelení
- zasielanie cenových ponúk klientom
Zamestnanecké výhody, benefity
- 4 sick days
- home office (4x mesačne)
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity
- home office (4x mesačne)
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme veľmi pekne za Váš životopis. Kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Kandidáta predstavíme na osobnom pohovore.
Kandidáta predstavíme na osobnom pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť (budete pracovať bez priameho nadriadeného na Slovensku)
- skúsenosť z medzinárodne pôsobiacej spoločnosti, ideálne na oddelení sales
- kontakt so zákazníkom
- skúsenosť práce so SAP
- orientácia na detail
- jazyky- AJ podmienkou, nemčina alebo francúzština veľkou výhodou.
- skúsenosť z medzinárodne pôsobiacej spoločnosti, ideálne na oddelení sales
- kontakt so zákazníkom
- skúsenosť práce so SAP
- orientácia na detail
- jazyky- AJ podmienkou, nemčina alebo francúzština veľkou výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4021413
Posting date: 8.2.2021
2021-02-08
location: Bratislava Position: Account manager, Obchodný analytik, Obchodný referent, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Company: Neumann Consulting s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac