We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci oddelenia (General affairs)
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiac
2 000 - 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* miesto práce= Považská Bystrica
* oddelenie "General affairs"
Pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu, výrobnú spoločnosť produkujúcu v chemickom odvetví, obsadzujeme pozíciu Vedúci oddelenia, ktorý zastreší komplexný administratívny chod oddelenia (ľudské zdroje, IT, enviroment, legislatíva)
Práca je vhodná pre kandidáta so skúsnosťou komplexného vedenia oddelenia, ktorý má aktívnu angličtinu.
- administratívne zastrešenie oddelenia (dochádzka, personálne hodnotenie, štatistiky, analýzy,...)
- tvorba procesných máp, štatistík
- komunikácia s externými partnermi spoločnosti
- koordinácia služieb BOZP, IT, odpadového hospodárstva, PO
- tvorba ročného plánu vzdelávania, školenia a vzdelávanie zamestnancov
- nábor zamestnancov
* oddelenie "General affairs"
Pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu, výrobnú spoločnosť produkujúcu v chemickom odvetví, obsadzujeme pozíciu Vedúci oddelenia, ktorý zastreší komplexný administratívny chod oddelenia (ľudské zdroje, IT, enviroment, legislatíva)
Práca je vhodná pre kandidáta so skúsnosťou komplexného vedenia oddelenia, ktorý má aktívnu angličtinu.
- administratívne zastrešenie oddelenia (dochádzka, personálne hodnotenie, štatistiky, analýzy,...)
- tvorba procesných máp, štatistík
- komunikácia s externými partnermi spoločnosti
- koordinácia služieb BOZP, IT, odpadového hospodárstva, PO
- tvorba ročného plánu vzdelávania, školenia a vzdelávanie zamestnancov
- nábor zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná, perspektívna práca
- príjemné a pekné pracovisko v menšej výrobnej spoločnosti
- navyšovanie platu
- práca vo fixnom pracovnom čase, bez požiadavky na nadčasy
- príjemné a pekné pracovisko v menšej výrobnej spoločnosti
- navyšovanie platu
- práca vo fixnom pracovnom čase, bez požiadavky na nadčasy
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás naša ponuka? Budeme sa tešiť na Váš životopis v ANGLICKOM JAZYKU s fotografiou.
Kontaktovať budeme tých uchádzačov, ktorí budú vyhovovať podmienkam stanoveným našim klientom.
Kontaktovať budeme tých uchádzačov, ktorí budú vyhovovať podmienkam stanoveným našim klientom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
veduci oddelenia/ veduci predajne/ personalista/ HR specialist
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ideálnymi pre túto pozíciu sú skúsenosti z HR. Niesú však podmienkou. V takom prípade uvítame skúsenosť s vedením menšieho oddelenia
- dobrá práca s dátami, resp. excelom
- pozitívny vzťah k tvorbe štatistík a reportov
- anglický jazyk na dobrej komunikatívnej úrovni (absolvovanie pohovoru v anglickom jazyku)
- dobrá práca s dátami, resp. excelom
- pozitívny vzťah k tvorbe štatistík a reportov
- anglický jazyk na dobrej komunikatívnej úrovni (absolvovanie pohovoru v anglickom jazyku)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3833275
Posting date: 25.5.2021
2021-05-25
location: Trenčiansky kraj Position: Facility manager, Manažér logistiky, Regionálny / Oblastný manažér, Vedúci leasingového oddelenia, Vedúci oddelenia Company: Neumann Consulting s. r. o.
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac