We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Administrator
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200-1500 eur
1200-1500 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciu HR Administrator obsadzujeme pre klienta, nemeckú výrobnú spoločnosť v Lozorne.
- zodpovednosť za personálnu agendu (príprava podkladov pri začiatku, ukončení pracovného pomeru, spracovávanie dochádzky zamestnancov, vyhotovenie potvrdení pre zamestnancov)
- príprava mzdových podkladov pre mesačné zúčtovanie mzdy
- ročné zúčtovanie dane z príjmov – kompletná príprava podkladov na spracovanie
- komunikácia s externou spoločnosť na spracovanie miezd
- komplexná evidencia a spracovanie osobných údajov , zodpovednosť za ochranu osobných údajov, podpora GDPR agendy
- zodpovednosť za personálnu agendu (príprava podkladov pri začiatku, ukončení pracovného pomeru, spracovávanie dochádzky zamestnancov, vyhotovenie potvrdení pre zamestnancov)
- príprava mzdových podkladov pre mesačné zúčtovanie mzdy
- ročné zúčtovanie dane z príjmov – kompletná príprava podkladov na spracovanie
- komunikácia s externou spoločnosť na spracovanie miezd
- komplexná evidencia a spracovanie osobných údajov , zodpovednosť za ochranu osobných údajov, podpora GDPR agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v úspešnej nemeckej spoločnosti
- balík sociálnych benefitov
- balík sociálnych benefitov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám prosím svoj životopis spolu aj s Vašou fotografiou, v slovenskom a anglickom jazyku.
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať. Ďakujem za pochopenie a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať. Ďakujem za pochopenie a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pozícii podmienkou - veľká výhoda pokiaľ má kandidát/kandidátka skúsenosť z výrobnej spoločnosti
- anglický a ideálne aj nemecký jazyk na pokročilej úrovni
- anglický a ideálne aj nemecký jazyk na pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3376912
Posting date: 8.6.2018
2018-06-08
location: Lozorno Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, Mzdový účtovník, Personalista Company: Neumann Consulting s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1200-1500 eur