We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Channel sales development specialist for Culinary category
Bratislava Marketing, média, PR Plný úväzok Pre profesionálov
Nestlé je najväčším výrobcom potravín a nápojov na svete. Sme doma v 189 krajinách sveta, kde zamestnávame 328 000 zamestnancov. Našim poslaním je zvyšovať kvalitu života a prispievať k zdravšej budúcnosti. Ponúkame široké portfólio výrobkov a služieb pre ľudí a ich domácich miláčikov. Máme viac ako 2 000 značiek. V Česku vyrábame cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, Bon Pari, JOJO a ďalšie; na Slovensku kulinárske výrobky Maggi a Carpathia.
Na čom budete pracovať:
Viete, aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou? Je sledovanie marketingových trendov vaším denným chlebom? Držíte krok s konkurenciou alebo ešte lepšie, je doslova vaším poslaním snaha predbehnúť ich? Marketingové oddelenie v Nestlé sa stará o to, aby naše produkty boli viditeľné a predajne silné. Prostredníctvom slov, obrázkov, ale najmä originálnych nápadov doručujeme zmysluplné správy našim zákazníkom. Zameriavame sa na vytváranie značiek, vytváranie obsahu a kampaní, ktoré informujú a ktoré dokážu nadchnúť. Prebuďte svoje kreatívne "ja" a pripojte sa k spoločnosti Nestlé.
NA ČOM BUDETE PRACOVAŤ:
- Rozvoj podnikania (nové podnikateľské iniciatívy, sledovanie aktivity konkurentov)
- Pochopenie kategórií a kanálov:
1) zákaznícka činnosť: plánovanie a realizácia zákazníckych riešení TMP v rámci príslušného rozpočtu, viditeľnosť POS
2) pravidelné analýzy údajov, cenové analýzy, prezentácia výsledkov
- Proaktívna spolupráca v rámci tímov -Marketing, KAM, CCSD a Field sales
- Práca na implementácii pravidiel obchodu Perfect Store na nezávislom trhu (pravidelná návšteva v teréne)
- Stretnutia KAM, Minikonferencie (zabezpečenie riadneho prenosu informácií na predaj)
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA
HODÍTE SA K NÁM, POKIAĽ:
- Vysokoškolský titul
- 3-5 rokov obchodných skúseností, FMCG alebo výskumná spoločnosť
- Silné strategické myslenie, vyjednávacie zručnosti a odvaha
- Analytická, proaktívna a energetická osobnosť so silnou orientáciou na výsledok
- Skúsenosti s programom Pro-space / Spaceman Advantage (príprava PLNG)
- Silné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Skúsenosti s počítačom (pokročilý MS Excel)
- Plynulá angličtina (B1)
- Vodičský preukaz
ČO VÁM MÔŽEME PONÚKNUŤ:
Ihneď po nástupe do hlavného pracovného pomeru:
- Mesačná mzda od 1 600 EUR (v závislosti od skúseností) + ročný bonus v závislosti od výsledkov
- Služobný telefón, notebook
- Pružná pracovná doba
- Flexi dni
- Podpora vzdelávacích aktivít, príležitosti na profesijný rozvoj a realizáciu vlastných nápadov
- Príspevok na športové aktivity – športový fond
- Referenčný benefit
- Výlety, kultúrne a spoločenské akcie
- Pracovné voľno nad rámec zákonníka práce podľa aktuálnej Kolektívnej zmluvy
- Program výhod pre rodinných príslušníkov so zľavami na vybrané hlasové a dátové tarify
Po odpracovaní šiestich mesiacov v hlavnom pracovnom pomere:
- Príspevok na detskú výživu
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie a životné poistenie
- Príspevok na voľnočasové aktivity – Flexi Pass
- Príspevok na detskú rekreáciu
Ďalšie výhody zamestnancov na hlavný pracovný pomer:
- Odmena k pracovnému a životnému jubileu
- Odmena darcom krvi
- Nevyhnutná sociálna výpomoc
V prípade, že Vás táto pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis. Ak bude Váš profil zodpovedať požiadavkám na túto pozíciu, veľmi radi sa s Vami stretneme osobne.
Tešíme sa na Vás!
Ako v Nestlé prebieha nábor?
Chcete v Nestlé zúročiť svoje skúsenosti? Pošlite nám životopis a poďme spoločne zistiť, kde by sme najlepšie využili vašu expertízu. Znalosti a prax sú dôležité, rovnako významná je však vaša motivácia a osobné nastavenie. Pracujeme ako jeden tím, a to bez spoločných hodnôt nejde.1
Dajte nám o sebe vedieť.
2
Telefonicky si vyjasníme vaše skúsenosti a očakávania.
3
Zoznámime sa na osobnom pohovore.
4
A potom už len rozhodnutie, či sa k sebe hodíme.
189
je počet krajín, v ktorých má Nestlé svoje zastúpenie.
2800
je počet zamestnancov v Českej republike a na Slovensku.
3
je počet tovární v Českej republike a na Slovensku.
60
je počet značiek výrobkov Nestlé v Českej republike a na Slovensku.
ID: 3556766
Posting date: 8.12.2018
2018-12-08
location: Bratislava Position: Obchodný analytik Company: Nestlé Slovensko s.r.o.
The job comes from another website or source.