We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales manager
NELIRENT, s. r. o.
Miesto práce
Michalská 20, 811 01 Staré Mesto
Michalská 20, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Aktívne vyhľadávanie záujemcov o kúpu, predaj a prenájom nehnuteľností
- Sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností skupiny zamestnávateľa, aktívne vyhľadávanie potencionálnych záujemcov o kúpu, či prenájom nehnuteľnosti, práca s klientmi spoločnosti, spolupráca s realitnými kanceláriami, vytváranie, vedenie a aktualizácia databázy potencionálnych, existujúcich klientov a realitných kancelárii
- Vykonávanie pravidelných obhliadok nehnuteľností a vedenie obchodných
rokovaní s potenciálnymi zákazníkmi
- Kompletná administratívna agenda spojená s predajom, kúpou a prenájmom nehnuteľností
-Pravidelné reportovanie a vedenie štatistík, administratívna práca so spravovaním svojho portfólia existujúcich a potencionálnych záujemcov
- Komunikácia a udržiavanie vzťahov s klientmi
- Zabezpečenie procesu predaja nehnuteľnosti - manažment predaja
- Prezentácia nehnuteľností na webových stránkach
- Príprava administratívnych podkladov pre účely uzavretia obchodného prípadu
- Vykonávanie inzerčnej činnosti vlastných nehnuteľností s pravidelnou aktualizáciou
- Komunikácia s realitnými kanceláriami, pravidelné stretnutia a tvorba databázy
- Aktívne monitorovanie trendov a noviniek v realitnom odvetví
-Komunikácia s dodávateľmi
-Hájenie obchodných záujmov spoločnosti
- Prezentácia nehnuteľností na webových stránkach
- Implementácia mediálnej a komunikačnej stratégie spoločnosti
- Príprava, spracovanie, úpravy a produkcia propagačných materiálov, mailing klientom, partnerom
- Pravidelné reportovanie a vedenie štatistík, administratívna práca so spravovaním svojho portfólia existujúcich a potencionálnych záujemcov
- Sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností skupiny zamestnávateľa, aktívne vyhľadávanie potencionálnych záujemcov o kúpu, či prenájom nehnuteľnosti, práca s klientmi spoločnosti, spolupráca s realitnými kanceláriami, vytváranie, vedenie a aktualizácia databázy potencionálnych, existujúcich klientov a realitných kancelárii
- Vykonávanie pravidelných obhliadok nehnuteľností a vedenie obchodných
rokovaní s potenciálnymi zákazníkmi
- Kompletná administratívna agenda spojená s predajom, kúpou a prenájmom nehnuteľností
-Pravidelné reportovanie a vedenie štatistík, administratívna práca so spravovaním svojho portfólia existujúcich a potencionálnych záujemcov
- Komunikácia a udržiavanie vzťahov s klientmi
- Zabezpečenie procesu predaja nehnuteľnosti - manažment predaja
- Prezentácia nehnuteľností na webových stránkach
- Príprava administratívnych podkladov pre účely uzavretia obchodného prípadu
- Vykonávanie inzerčnej činnosti vlastných nehnuteľností s pravidelnou aktualizáciou
- Komunikácia s realitnými kanceláriami, pravidelné stretnutia a tvorba databázy
- Aktívne monitorovanie trendov a noviniek v realitnom odvetví
-Komunikácia s dodávateľmi
-Hájenie obchodných záujmov spoločnosti
- Prezentácia nehnuteľností na webových stránkach
- Implementácia mediálnej a komunikačnej stratégie spoločnosti
- Príprava, spracovanie, úpravy a produkcia propagačných materiálov, mailing klientom, partnerom
- Pravidelné reportovanie a vedenie štatistík, administratívna práca so spravovaním svojho portfólia existujúcich a potencionálnych záujemcov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť odborného rastu
- sickday
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť odborného rastu
- sickday
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Realitný maklér, predaj a prenájom nehnuteľností
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, spoľahlivosť, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, kreatívnosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Náplňou spoločnosti (Amigal Group SK, s.r.o.) je od roku 1993 poskytovanie poradenstva, sprostredkovanie a zastupovanie v oblasti nákupov, predaja a prenájmu komerčných nehnuteľností a areálov. Špecializácia spoločnosti je rozpredaj komerčných nehnuteľností po jednotkách pre menšie spoločnosti a investorov.
Kladieme dôraz predovšetkým na ziskovosť s ohľadom na dlhodobo udržateľný stav kvality nehnuteľností. Zabezpečujeme čiastočné alebo úplné financovanie nehnuteľností. V tomto ohľade spolupracujeme s celou radou bankových inštitúcií na českom a slovenskom trhu. V oblasti komerčných nehnuteľností sa pohybujeme už viac než 20 rokov.
https://amigalgroup.sk/
Kladieme dôraz predovšetkým na ziskovosť s ohľadom na dlhodobo udržateľný stav kvality nehnuteľností. Zabezpečujeme čiastočné alebo úplné financovanie nehnuteľností. V tomto ohľade spolupracujeme s celou radou bankových inštitúcií na českom a slovenskom trhu. V oblasti komerčných nehnuteľností sa pohybujeme už viac než 20 rokov.
https://amigalgroup.sk/
ID: 3732939
Posting date: 22.2.2024
2024-02-22
location: Bratislava Position: Realitný maklér Company: NELIRENT, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac