We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúca/i projektovej kancelárie národného projektu PIAAC
Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVAM)
Miesto práce
Žehrianska, Petržalka
Žehrianska, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
január 2019, prípadne dohodou
január 2019, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Mzda od 1450 € mesačne podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
Mzda od 1450 € mesačne podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- Riadi a kontroluje činnosti projektovej kancelárie a jednotlivých riadiacich a administratívnych pracovníkov začlenených do projektovej kancelárie,
- Podľa pokynov projektového manažéra vykonáva odborné práce nevyhnutné pre implementáciu aktivít projektu v súlade so zmluvou o poskytnutí NFP,
- Podľa pokynov projektového manažéra sa podieľa na riadení projektu,
- Zodpovedá za koordináciu čiastkových úloh v projekte,
- Samostatne zabezpečuje agendu podľa potrieb projektu – evidencia spisov, triedenie spisov medzi pracovníkov projektového tímu a iné činnosti súvisiace s chodom projektovej kancelárie a implementáciou projektu,
- Vypracováva záznamy z porád projektového tímu a vykonáva ďalšie podporné činnosti v rámci riadenia projektu,
- Pripravuje a organizuje pracovné stretnutia riadiacich a odborných zamestnancov,
- Sleduje a analyzuje neoprávnené výdavky v projekte a predkladá návrhy na ich elimináciu,
- Zodpovedá za celkovú administráciu projektu, prípravu podkladov pre vypracovanie správ o implementácii projektu a monitorovacích správ,
- Sleduje platné právne predpisy SR a EK, usmernenia a pokyny SO, súvisiace s čerpaním fondov EÚ.
Pozícia je na dobu určitú na zastupovanie počas materskej dovolenky.
- Riadi a kontroluje činnosti projektovej kancelárie a jednotlivých riadiacich a administratívnych pracovníkov začlenených do projektovej kancelárie,
- Podľa pokynov projektového manažéra vykonáva odborné práce nevyhnutné pre implementáciu aktivít projektu v súlade so zmluvou o poskytnutí NFP,
- Podľa pokynov projektového manažéra sa podieľa na riadení projektu,
- Zodpovedá za koordináciu čiastkových úloh v projekte,
- Samostatne zabezpečuje agendu podľa potrieb projektu – evidencia spisov, triedenie spisov medzi pracovníkov projektového tímu a iné činnosti súvisiace s chodom projektovej kancelárie a implementáciou projektu,
- Vypracováva záznamy z porád projektového tímu a vykonáva ďalšie podporné činnosti v rámci riadenia projektu,
- Pripravuje a organizuje pracovné stretnutia riadiacich a odborných zamestnancov,
- Sleduje a analyzuje neoprávnené výdavky v projekte a predkladá návrhy na ich elimináciu,
- Zodpovedá za celkovú administráciu projektu, prípravu podkladov pre vypracovanie správ o implementácii projektu a monitorovacích správ,
- Sleduje platné právne predpisy SR a EK, usmernenia a pokyny SO, súvisiace s čerpaním fondov EÚ.
Pozícia je na dobu určitú na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody:
- pružná pracovná doba;
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce;
- príspevky zamestnávateľa na DDS;
- príspevky zo SF v zmysle kolektívnej zmluvy;
- možnosť osobného a profesionálneho rastu;
- pružná pracovná doba;
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce;
- príspevky zamestnávateľa na DDS;
- príspevky zo SF v zmysle kolektívnej zmluvy;
- možnosť osobného a profesionálneho rastu;
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia na zastupovanie počas materskej dovolenky.
- Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je najneskôr 7.januára 2019. V prípade záujmu dostatočného počtu vhodných uchádzačov sa termín výberového konania môže skrátiť.
- Výberové konanie na zamestnanca národného projektu „Medzinárodné hodnotenie kľúčových kompetencií dospelých (PIAAC)“ v rámci OP Ľudské zdroje.
- Zoznam požadovaných dokladov: motivačný list v slovenskom jazyku a životopis (Europass).
- Doklady posielať e-mailom na adresu: [email protected]
- Odpovieme iba uchádzačom spĺňajúcim požiadavky.
- Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je najneskôr 7.januára 2019. V prípade záujmu dostatočného počtu vhodných uchádzačov sa termín výberového konania môže skrátiť.
- Výberové konanie na zamestnanca národného projektu „Medzinárodné hodnotenie kľúčových kompetencií dospelých (PIAAC)“ v rámci OP Ľudské zdroje.
- Zoznam požadovaných dokladov: motivačný list v slovenskom jazyku a životopis (Europass).
- Doklady posielať e-mailom na adresu: [email protected]
- Odpovieme iba uchádzačom spĺňajúcim požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
min. 2 ročná prax v oblasti projektového riadenia;
prax s výkonom riadenia projektu/projektov financovaných zo štrukturálnych fondov vítaná;
komunikatívnosť a organizačné schopnosti;
pozitívny vzťah k administratívnym činnostiam;
dôslednosť a precíznosť.
prax s výkonom riadenia projektu/projektov financovaných zo štrukturálnych fondov vítaná;
komunikatívnosť a organizačné schopnosti;
pozitívny vzťah k administratívnym činnostiam;
dôslednosť a precíznosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
NIVAM pôsobí najmä v oblasti predprimárneho vzdelávania, základného vzdelávania a stredného vzdelávania, špeciálneho vzdelávania a inkluzívneho vzdelávania, základného umeleckého vzdelávania, jazykového vzdelávania a záujmového vzdelávania, v oblasti podpory profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov odborných zamestnancov, v oblasti celoživotného vzdelávania v oblasti práce s mládežou, v oblasti monitorovania a hodnotenia kvality výchovy a vzdelávania a výskumu v uvedených oblastiach.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3555721
Posting date: 7.12.2018
2018-12-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor EÚ projektov, Office manager Company: Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVAM)
Basic wage component (gross) and other rewards: Mzda od 1450 € mesačne podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,