We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
koordinátor/ koordinátorka zmenových požiadaviek
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1845 €
od 1845 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexné riešenie a koordinácia pridelených zmenových požiadaviek a služieb IT počas celého životného cyklu vrátane monitorovania, vykazovania, prípravy, dohliadania, realizácie a vyhodnotenia.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Posudzuje, plánuje, schvaľuje a koordinuje pridelené zmenové požiadavky a požiadavky na zmenu služby IT počas celého životného cyklu zmeny.
• Plánuje a koordinuje časový priebeh všetkých fáz zmenovej požiadavky /BAU/ štandardnej zmeny.
• Analyzuje, koordinuje a riadi projekty, stretnutia projektového tímu ako zabezpečuje všetky požadované zdroje.
• Vyvíja reporty a dashboardy zobrazujúce praktické metriky a hlavné ukazovatele výkonnosti (KPI).
• Vykonáva inicializačné zhodnotenie IT požiadaviek.
• Pripravuje komplexné podklady do plánov a vykazovania zmenových požiadaviek.
• Monitoruje a vyhodnocuje zmenové požiadavky a definuje riziká.
• Monitoruje stav realizácie opatrení z auditov, bezpečnostných testovaní a hodnotení rizík identifikovaných pri realizácii projektov a zmien IT.
• Plánuje rozpočet na zmenové požiadavky a sleduje jeho čerpanie v príslušných informačných systémoch.
• Pripravuje vecné zadania pre výberové konania na externých dodávateľov IT služieb a pripravuje podklady na verejné obstarávanie.
• Spolupracuje na identifikácii a popise štandardných zmien.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti riadenia zmien.
Komplexné riešenie a koordinácia pridelených zmenových požiadaviek a služieb IT počas celého životného cyklu vrátane monitorovania, vykazovania, prípravy, dohliadania, realizácie a vyhodnotenia.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Posudzuje, plánuje, schvaľuje a koordinuje pridelené zmenové požiadavky a požiadavky na zmenu služby IT počas celého životného cyklu zmeny.
• Plánuje a koordinuje časový priebeh všetkých fáz zmenovej požiadavky /BAU/ štandardnej zmeny.
• Analyzuje, koordinuje a riadi projekty, stretnutia projektového tímu ako zabezpečuje všetky požadované zdroje.
• Vyvíja reporty a dashboardy zobrazujúce praktické metriky a hlavné ukazovatele výkonnosti (KPI).
• Vykonáva inicializačné zhodnotenie IT požiadaviek.
• Pripravuje komplexné podklady do plánov a vykazovania zmenových požiadaviek.
• Monitoruje a vyhodnocuje zmenové požiadavky a definuje riziká.
• Monitoruje stav realizácie opatrení z auditov, bezpečnostných testovaní a hodnotení rizík identifikovaných pri realizácii projektov a zmien IT.
• Plánuje rozpočet na zmenové požiadavky a sleduje jeho čerpanie v príslušných informačných systémoch.
• Pripravuje vecné zadania pre výberové konania na externých dodávateľov IT služieb a pripravuje podklady na verejné obstarávanie.
• Spolupracuje na identifikácii a popise štandardných zmien.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti riadenia zmien.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy:od 1845 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Doplňujúce informácie:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka so skúsenosťami v oblasti riadenia zmien služieb IT. Náš nový kolega, alebo kolegyňa by mala mať skúsenosti s posudzovaním, plánovaním, schvaľovaním a koordináciou pridelených požiadaviek na zmeny služieb IT počas celého životného cyklu zmeny. Táto pozícia si vyžaduje tímového ducha a dobré komunikačné schopnosti. Ak Vás oslovil popis rozhodujúcich činností a spĺňate kvalifikačné a odborné požiadavky, neváhajte a zašlite nám Váš životopis, čakajú nás mnohé výzvy, ku ktorým potrebujeme možno práve Vás.
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Doplňujúce informácie:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka so skúsenosťami v oblasti riadenia zmien služieb IT. Náš nový kolega, alebo kolegyňa by mala mať skúsenosti s posudzovaním, plánovaním, schvaľovaním a koordináciou pridelených požiadaviek na zmeny služieb IT počas celého životného cyklu zmeny. Táto pozícia si vyžaduje tímového ducha a dobré komunikačné schopnosti. Ak Vás oslovil popis rozhodujúcich činností a spĺňate kvalifikačné a odborné požiadavky, neváhajte a zašlite nám Váš životopis, čakajú nás mnohé výzvy, ku ktorým potrebujeme možno práve Vás.
Informácie o výberovom konaní
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite nižšie na „Poslať spoločnosti životopis“ a budete presmerovaný priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár. Termín na prihlásenie je najneskôr do 31.5.2021.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vzdelanie: VŠ 2. stupeň
• zameranie: prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
• relevantná prax v odbore: najmenej 5 rokov
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet, znalosť nástroja na riadenie zmenových požiadaviek napr.: AP OpenView, Jira, Broadcom, CA ServiceDesk Manager, BMC Helix/Remedy a pod.
• praktické skúsenosti s koordinovaním zmenových požiadaviek
• znalosti v oblasti postupov návrhov informačných systémov
• koncepčné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• výhodou sú skúsenosti s informačnými systémami určenými na riadenie zmenových požiadaviek
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• tímová spolupráca
• organizačné a koordinačné schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• inovatívnosť a kreativita
• vzdelanie: VŠ 2. stupeň
• zameranie: prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
• relevantná prax v odbore: najmenej 5 rokov
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet, znalosť nástroja na riadenie zmenových požiadaviek napr.: AP OpenView, Jira, Broadcom, CA ServiceDesk Manager, BMC Helix/Remedy a pod.
• praktické skúsenosti s koordinovaním zmenových požiadaviek
• znalosti v oblasti postupov návrhov informačných systémov
• koncepčné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• výhodou sú skúsenosti s informačnými systémami určenými na riadenie zmenových požiadaviek
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• tímová spolupráca
• organizačné a koordinačné schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• inovatívnosť a kreativita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4081136
Posting date: 14.5.2021
2021-05-14
location: Bratislava Position: IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažér Company: Národná banka Slovenska
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1845 €