We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor kontaktného centra
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- operátor linky technickej podpory portálu Slovensko.sk
- špecialista na elektronické dátové schránky;
- príjem, riešenie a evidovanie telefonických, e-mailových a chatových požiadaviek občanov a podnikateľov týkajúcich sa elektronických služieb štátu;
- poskytovanie všeobecných informácií o Slovensko.sk a elektronických dátových schránkach;
- práca na zmeny v priebehu pracovných dní (nejedná sa o nočné a víkendové zmeny)
- špecialista na elektronické dátové schránky;
- príjem, riešenie a evidovanie telefonických, e-mailových a chatových požiadaviek občanov a podnikateľov týkajúcich sa elektronických služieb štátu;
- poskytovanie všeobecných informácií o Slovensko.sk a elektronických dátových schránkach;
- práca na zmeny v priebehu pracovných dní (nejedná sa o nočné a víkendové zmeny)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita a spoľahlivosť
- bezúhonnosť
- odolnosť voči stresu
- tímová spolupráca
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- užívateľská znalosť PC
- ochota učiť sa nové veci
- dochvíľnosť
- bezúhonnosť
- odolnosť voči stresu
- tímová spolupráca
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- užívateľská znalosť PC
- ochota učiť sa nové veci
- dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry Slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy - slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry Slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy - slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2696980
Posting date: 28.9.2020
2020-09-28
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES)
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac