We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manažér/ka
Nalgoo s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich klientov hľadáme do tímu novú kolegyňu / kolegu, ktorý zastreší pozíciu office manažéra/ky. Medzi jeho hlavné pracovné úlohy bude patriť
- Zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie (sledovanie stavu a objednávanie kancelárskych potrieb, objednávka a koordinácia servisných služieb)
- Vybavovanie telefonátov a e-mailov
- Koordinácia obsadenosti priestorov určených pre stretnutia ostatných kolegov s klientmi s poločnosti
- Evidencia došlej a odoslanej pošty
- Administratívna podpora kolegov v rôznych ad hoc úlohách
- Príprava záznamov z porád vedenia spoločnosti
- Príprava účtovných podkladov
- Kontrola dochádzky ostatných zamestnancov, sumarizácia podkladov potrebných pre výpočet miezd (pre externú spoločnosť)
- Príprava materiálov pre marketingové účely spoločnosti (prezentácie, preklady materiálov)
- Zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie (sledovanie stavu a objednávanie kancelárskych potrieb, objednávka a koordinácia servisných služieb)
- Vybavovanie telefonátov a e-mailov
- Koordinácia obsadenosti priestorov určených pre stretnutia ostatných kolegov s klientmi s poločnosti
- Evidencia došlej a odoslanej pošty
- Administratívna podpora kolegov v rôznych ad hoc úlohách
- Príprava záznamov z porád vedenia spoločnosti
- Príprava účtovných podkladov
- Kontrola dochádzky ostatných zamestnancov, sumarizácia podkladov potrebných pre výpočet miezd (pre externú spoločnosť)
- Príprava materiálov pre marketingové účely spoločnosti (prezentácie, preklady materiálov)
Informácie o výberovom konaní
V prípade že Vás uvedená ponuka zaujala, prosím zašlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Uchádzači nespĺňajúci všetky požiadavky budú u nás registrovaní a neskôr v prípade vhodnej pozície kontaktovaní. Poskytnutím svojich osobných údajov zahrnutých do životopisu dáva odosielateľ súhlas s ich spracovaním a uchovaním v databáze spoločnosti RecruitMen v plnom rozsahu, v súlade so Zákonom č. 84/2014 Zb., a to až do písomného odvolania tohto súhlasu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2 roky na podobnej pozícii
- výborný time management a schopnosť priorizácie úloh
- schopnosť pracovať samostatne
- spoľahlivosť
- vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou
- výborný time management a schopnosť priorizácie úloh
- schopnosť pracovať samostatne
- spoľahlivosť
- vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nalgoo® ATS prináša nadčasové riešenie v oblasti hiringu. Ide o inovatívny cloud-based systém, ktorý spoľahlivo digitalizuje náborové procesy a maximalizuje efektivitu práce HR profesionálov po celom svete.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1975980
Posting date: 12.1.2015
2015-01-12
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Sekretárka Company: Nalgoo s.r.o.