Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
PR manažér/ka
Nadácia Milana Šimečku
Miesto práce
Svoradova, Bratislava
Svoradova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
jún 2020
jún 2020
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiacPlatobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru (v prípade živnosti sa odmena rovná cene práce - 950 EUR). Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 30 hodín týždenne.
700 EUR/mesiacPlatobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru (v prípade živnosti sa odmena rovná cene práce - 950 EUR). Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 30 hodín týždenne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vieš kreatívne rozmýšľať a chceš sa venovať plnohodnotným projektom s dopadom na občiansku spoločnosť? Si samostatná a proaktívna osoba? Tak hľadáme práve teba.
Náplň práce:
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- správa sociálnych sietí (Facebook, Instagram);
- vytváranie príspevkov na nové komunikačné kanály (youtube, sociálne médiá, blogy a pod.)
- sledovanie diskusií, príspevkov, odpovedanie na otázky;
- tvorba a postovanie príspevkov, blogov;
- aktualizácia obsahu webstránok nadaciamilanasimecku.sk a fjuzn.sk;
- vypracovávanie a realizovanie komunikačnej stratégie v spolupráci s expertom;
- pripravovanie propagačných článkov, tlačových správ;
- monitorovanie materiálov publikovaných v médiách;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava kampaní;
- budovanie a aktualizovanie databázy kontaktov;
- spolupráca pri príprave festivalu [fjúžn] (príprava festivalového spravodaja - návrhy na texty a tému, spracovanie, editorské práce, mediálne spolupráce a pod.);
- ďalšie úlohy súvisiace s komunikáciou.
Náplň práce:
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- správa sociálnych sietí (Facebook, Instagram);
- vytváranie príspevkov na nové komunikačné kanály (youtube, sociálne médiá, blogy a pod.)
- sledovanie diskusií, príspevkov, odpovedanie na otázky;
- tvorba a postovanie príspevkov, blogov;
- aktualizácia obsahu webstránok nadaciamilanasimecku.sk a fjuzn.sk;
- vypracovávanie a realizovanie komunikačnej stratégie v spolupráci s expertom;
- pripravovanie propagačných článkov, tlačových správ;
- monitorovanie materiálov publikovaných v médiách;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava kampaní;
- budovanie a aktualizovanie databázy kontaktov;
- spolupráca pri príprave festivalu [fjúžn] (príprava festivalového spravodaja - návrhy na texty a tému, spracovanie, editorské práce, mediálne spolupráce a pod.);
- ďalšie úlohy súvisiace s komunikáciou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v organizácii, ktorá v rámci mimovládneho sektora pôsobí už takmer 30 rokov;
- inšpiratívne prostredie a práca na projektoch, ktoré si postupne vybudovali značku (festival [fjúžn]);
- čiastočne flexibilný pracovný čas a možnosť home-office;
- možnosť zúčastňovať sa našich , ale aj externých vzdelávacích tréningov;
- možnosť realizácie vlastných projektov;
- možnosť aktívne sa podieľať na inštitucionálnom a strategickom smerovaní nadácie;
- možnosť využívať nadačnú knižnicu...;) a veľa iného.
- inšpiratívne prostredie a práca na projektoch, ktoré si postupne vybudovali značku (festival [fjúžn]);
- čiastočne flexibilný pracovný čas a možnosť home-office;
- možnosť zúčastňovať sa našich , ale aj externých vzdelávacích tréningov;
- možnosť realizácie vlastných projektov;
- možnosť aktívne sa podieľať na inštitucionálnom a strategickom smerovaní nadácie;
- možnosť využívať nadačnú knižnicu...;) a veľa iného.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate podmienky a radi by ste patrili do tímu, pošlite životopis a krátky popis, prečo chcete pracovať práve v NMŠ. Pošlite aj portfólio predchádzajúcej práce (ukážky výstupov, referencie), pozrite si Instagram a Facebook NMŠ a [fjúžn] a napíšte 3 veci, ktoré by ste zlepšili. Následne vás pozveme na (online) pohovor. Kontaktná osoba: Nina Galanská, riaditeľka, [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, masmediálna komunikácia, žurnalistika alebo príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - Pokročilý
E-mail marketing nástroje - Pokročilý
E-mail marketing nástroje - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
PR manažér/ka, manažér/ka sociálnych sietí, novinár/ka, redaktor/ka, editor/ka, marketingová špecial
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vyštudovaný odbor žurnalistika, masmediálna komunikácia, marketing alebo podobné;
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- tvorivosť a komunikatívnosť;
- odolnosť voči stresu;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita;
- predchádzajúca skúsenosť s prácou na podobnej pozícii aspoň 3 roky;
- záujem o témy a princípy rozmanitosti, inklúzie a pamäte;
- skúsenosti z oblasti kultúry výhodou.
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- tvorivosť a komunikatívnosť;
- odolnosť voči stresu;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita;
- predchádzajúca skúsenosť s prácou na podobnej pozícii aspoň 3 roky;
- záujem o témy a princípy rozmanitosti, inklúzie a pamäte;
- skúsenosti z oblasti kultúry výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nadácia nesie meno významného československého disidenta, filozofa a spisovateľa Milana Šimečku. Vznikla v roku 1991 a pomáhala s demokratizačnými procesmi a budovaním občianskej spoločnosti. Od revolúcie prešlo Slovensko dlhú cestu, s ktorou sa vyvíjalo aj naše smerovanie. Chceme Slovensko ako otvorenú európsku krajinu, ktorej záleží na ľudských právach a odmieta nenávisť, preto vzdelávame a podporujeme okrem iných aj žiakov, učiteľov, zamestnancov samospráv a verejnosť. K zložitým problémom pristupujeme citlivo, s rešpektom a systematicky. Zohľadňujeme potreby komunít aj jednotlivcov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3913940
Posting date: 19.5.2020
2020-05-19
location: Bratislava Position: Copywriter, Marketingový pracovník, Multimedia Specialist, PR manažér, Social media specialist Company: Nadácia Milana Šimečku
Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac