We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna podpora - financie, marketing - brigáda/polovičný úväzok
VIATRIS
Miesto práce
Karadžičova 10, Bratislava
Karadžičova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.záleží na skúsenostiach, forme spolupráce a samozrejme vzájomnej dohode:-)
6 EUR/hod.záleží na skúsenostiach, forme spolupráce a samozrejme vzájomnej dohode:-)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poúkame príležitosť pre šikovnú alebo šikovného nového kolegu, ktorý by mohol stráviť u nás aspoň 4 hodiny denne. Úlohy, ktoré máme pre Vás pripravené:
• Agenda prijatých faktúr – kontrola zaúčtovaných faktúr, tlač interných dokladov zo SAPu (ekonomický sotware), zakladanie do šanónov (archivácia)
• Agenda vystavených (odoslaných faktúr) – tlač vystavených faktúr, vyhľadávanie a tlač interných dokladov zo SAPu, zakladanie do šanónov, evidencia knihy vystavených faktúr
• Cestovné vyúčtovania zamestnancov – kontrola prijatých vyúčtovaní, bločkov, tlač interných dokladov zo SAP, zakladanie do šanónov
• Kontrola a evidencia knihy jázd, súkromných kilometrov a nadspotreby
• Sťahovanie reportov zo SAP a úprava v exceli podľa požiadaviek
• Scanovanie dokladov
• Podpora finančného prípadne marketingového oddelenia po administratívnej stránke
• Agenda prijatých faktúr – kontrola zaúčtovaných faktúr, tlač interných dokladov zo SAPu (ekonomický sotware), zakladanie do šanónov (archivácia)
• Agenda vystavených (odoslaných faktúr) – tlač vystavených faktúr, vyhľadávanie a tlač interných dokladov zo SAPu, zakladanie do šanónov, evidencia knihy vystavených faktúr
• Cestovné vyúčtovania zamestnancov – kontrola prijatých vyúčtovaní, bločkov, tlač interných dokladov zo SAP, zakladanie do šanónov
• Kontrola a evidencia knihy jázd, súkromných kilometrov a nadspotreby
• Sťahovanie reportov zo SAP a úprava v exceli podľa požiadaviek
• Scanovanie dokladov
• Podpora finančného prípadne marketingového oddelenia po administratívnej stránke
Zamestnanecké výhody, benefity
• príjemná kancelária v širšom centre Bratislavy
• práca v príjemnom prostredí officu "rodinného typu"
• dlhodobá spolupráca s perspektívou do budúcnosti
• práca v príjemnom prostredí officu "rodinného typu"
• dlhodobá spolupráca s perspektívou do budúcnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka brigádnickej práce zaujala, prosím pošlite Váš životopis na [email protected]
Odpovieme všetkým uchádzačom.
Odpovieme všetkým uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• MS Office na pokročilej úrovni
• zodpovednosť, zmysel pre detail
• chuť pracovať a učiť sa :-)
• zodpovednosť, zmysel pre detail
• chuť pracovať a učiť sa :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti VIATRIS nevnímame zdravotníctvo také, aké je, ale také, aké by mohlo byť. Konáme odvážne, aby sme využili našu jedinečnú pozíciu a stali sa zdrojom stability vo svete s meniacimi sa potrebami v zdravotníctve.
Viatris pomáha ľuďom po celom svete viesť šťastnejší život v každej etape života.
Dosahujeme to prostredníctvom:
• Prístup – Poskytovanie vysoko kvalitných dôveryhodných liekov bez ohľadu na geografickú lokalitu alebo okolnosti
• Líderstvo – Pokročilé udržateľné postupy a inovatívne riešenia s cieľom zlepšiť zdravotný stav pacienta; a
• Partnerstvo – Využívame našu súhrnnú expertízu a prinášame ľuďom produkty a služby
Viatris pomáha ľuďom po celom svete viesť šťastnejší život v každej etape života.
Dosahujeme to prostredníctvom:
• Prístup – Poskytovanie vysoko kvalitných dôveryhodných liekov bez ohľadu na geografickú lokalitu alebo okolnosti
• Líderstvo – Pokročilé udržateľné postupy a inovatívne riešenia s cieľom zlepšiť zdravotný stav pacienta; a
• Partnerstvo – Využívame našu súhrnnú expertízu a prinášame ľuďom produkty a služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3718950
Posting date: 15.1.2020
2020-01-15
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pokladník Company: VIATRIS
Basic salary component (gross): 6 EUR/hod.