We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Store manager pre predajňu ARMANI EXCHANGE - Eurovea
GX Core SK s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 170 EUR/mesiac+ bonusové odmeňovanie na základe obratu + príplatky za prácu cez víkend + príplatok za odpracované roky
1 170 EUR/mesiac+ bonusové odmeňovanie na základe obratu + príplatky za prácu cez víkend + príplatok za odpracované roky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedúci predajne ARMANI EXCHANGE je samostatný a inšpiratívny člen tímu, ktorý vedie a organizuje predajňu ako svoj vlastný podnik.
• zúčastňuje sa na výberoch nových kolekcií priamo v Miláne, vyhodnocuje štatistiky predaja, doobjednáva tovar, organizuje presuny medzi predajňami
• vykonáva príjem a kontrolu tovaru, rieši reklamácie a podnety od zákazníkov
• aktívne sa podieľa na predaji produktov koncovému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenstvo a pomoc pri výbere
• neustále sa zaoberá zlepšovaním kvality zákazníckeho servisu, vedie a motivuje svoj tím smerom k splneniu nastavených cieľov
• vyberá a prijíma členov svojho tímu, aktívne sa venuje jeho rozvoju, sleduje a vyhodnocuje jeho výsledky
• zúčastňuje sa na školeniach, prípadne workshopoch organizovaných značkou ARMANI EXCHANGE a ďalej školí svoj tím
• je zodpovedný za vzhľad predajne a pravidelne vykonáva zmeny v súlade s identitou a imidžom značky ARMANI EXCHANGE
• plánuje smeny, určuje priority a organizuje vykonávanie každodenných úloh s cieľom zabezpečiť efektívny chod predajne, najmä počas obdobia zliav alebo špeciálnych akcií
• zabezpečuje dodržiavanie a implementáciu všetkých interných pravidiel spoločnosti a platnej legislatívy
• zúčastňuje sa na výberoch nových kolekcií priamo v Miláne, vyhodnocuje štatistiky predaja, doobjednáva tovar, organizuje presuny medzi predajňami
• vykonáva príjem a kontrolu tovaru, rieši reklamácie a podnety od zákazníkov
• aktívne sa podieľa na predaji produktov koncovému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenstvo a pomoc pri výbere
• neustále sa zaoberá zlepšovaním kvality zákazníckeho servisu, vedie a motivuje svoj tím smerom k splneniu nastavených cieľov
• vyberá a prijíma členov svojho tímu, aktívne sa venuje jeho rozvoju, sleduje a vyhodnocuje jeho výsledky
• zúčastňuje sa na školeniach, prípadne workshopoch organizovaných značkou ARMANI EXCHANGE a ďalej školí svoj tím
• je zodpovedný za vzhľad predajne a pravidelne vykonáva zmeny v súlade s identitou a imidžom značky ARMANI EXCHANGE
• plánuje smeny, určuje priority a organizuje vykonávanie každodenných úloh s cieľom zabezpečiť efektívny chod predajne, najmä počas obdobia zliav alebo špeciálnych akcií
• zabezpečuje dodržiavanie a implementáciu všetkých interných pravidiel spoločnosti a platnej legislatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
• zamestnanecké zľavy v celej sieti našich predajní
• každú sezónu novú uniformu spomedzi sortimentu na predajni
• variabilnú zložku mzdy – percentá z obratu a preplácané nadčasy
• príplatok za odpracované roky v našej spoločnosti
• možnosť kariérneho rastu a osobného vzdelávania – neustále rozširujeme portfólio našich značiek, čo prináša nové možnosti
• priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
• každú sezónu novú uniformu spomedzi sortimentu na predajni
• variabilnú zložku mzdy – percentá z obratu a preplácané nadčasy
• príplatok za odpracované roky v našej spoločnosti
• možnosť kariérneho rastu a osobného vzdelávania – neustále rozširujeme portfólio našich značiek, čo prináša nové možnosti
• priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát na túto pozíciu:
• preukazuje iniciatívu v rozhodovaní a v schopnosti riešiť problémy
• je schopný ísť príkladom pre svoj tím a motivovať ho k výsledkom
• preukazuje obchodného ducha, nadšenie pre značku, prácu s ľuďmi
• je schopný plánovať, efektívne organizovať čas a určiť priority
• je komunikatívny a profesionálny vo vystupovaní
• má skúsenosti s vedením tímu, ideálne v predajni s oblečením alebo doplnkami
• preukazuje iniciatívu v rozhodovaní a v schopnosti riešiť problémy
• je schopný ísť príkladom pre svoj tím a motivovať ho k výsledkom
• preukazuje obchodného ducha, nadšenie pre značku, prácu s ľuďmi
• je schopný plánovať, efektívne organizovať čas a určiť priority
• je komunikatívny a profesionálny vo vystupovaní
• má skúsenosti s vedením tímu, ideálne v predajni s oblečením alebo doplnkami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zaujala Ťa táto ponuka? Do našej predajne hľadáme šikovnú posilu, ktorá sa nebojí práce, má rada módu a tiež komunikáciu s ľudmi.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4027346
Posting date: 30.1.2021
2021-01-30
location: Bratislava Position: Vedúci predajne/prevádzky Company: GX Core SK s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 170 EUR/mesiac