Klientský pracovník v reg. pobočke.

MVDU s.r.o.

Miesto práce
Kálov 11, Žilina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1200

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• poskytovanie servisu klientom regionálnej pobočky.
• poskytovanie poradenstva v oblasti úverov, sporenia, krytia rizík a iných finančných produktoch,
• sprostredkovanie úverov, krytia rizík, životného poistenia, povinného zmluvného poistenia, dôchodkového sporenia ako aj poradenstvo v prípade vzniku poistnej udalosti.
• Aktívne vyhľadávanie klientov a následná starostlivosť o nich
• Budovanie obchodného tímu externých spolupracovníkov, ich motivácia a podpora
• Pravidelný reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame
• nadpriemerné odmeňovanie za skutočný výkon,
• po zapracovaní v skúšobnej dobe k odmene motivačnú zložku,
• iné druhy motivácie ( dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.),
• špecializované zaškolenie v oblasti finančníctva, bankovníctva, obchodníckych zručností,
• výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov.
• Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Každý Životopis bude starostlivo posúdený. Pretože nie je možné kontaktovať každého kandidáta budeme kontaktovať iba kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá a to do 2 týždňov po zaslaní Životopisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

peňažníctvo, financie, bankovníctvo, poistenie.

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
• Komunikatívnosť, schopnosť vcítiť sa do požiadaviek a potrieb klienta
• Príjemné nenútené vystupovanie
• Dobré prezentačné schopnosti
• Vysoké pracovné nasadenie, vytrvalosť a samostatnosť
• prax v oblasti aktívneho predaja – výhodou.
• ochotu na sebe pracovať, učiť sa a zvyšovať si odbornosť v oblasti finančných služieb, rozširovať svoje obchodnícke zručnosti.
• Schopnosť pracovať v dynamicky meniacom sa pracovnom prostredí
• Pozitívne myslenie – optimizmus

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Charakteristika spoločnosti: Fincentrum a.s. vytvára priestor pre rast a úspech svojich zamestnancov overený dlhoročnými skúsenosťami. Naša spoločnosť Vám umožní a vytvorí priestor pre realizáciu vlastných príležitosť a riešení podieľať sa na vlastnom kariérnom raste.
Fincentrum a.s a jeho otvorená firemná kultúra prináša možnosti pre realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim kolegom.
ID: 3254618  Posting date: 16.10.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 1200