We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný/-á referent/-ka ekonomického oddelenia
Múzeum mesta Bratislavy
Miesto práce
Radničná 1, Bratislava
Radničná 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Február 2023 / dohodou
Február 2023 / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac- Plat sa skladá z tarifného platu + osobného príplatku v súlade so Zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme; - Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
1 250 EUR/mesiac- Plat sa skladá z tarifného platu + osobného príplatku v súlade so Zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme; - Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• výkon samostatnej odbornej činnosti na ekonomickom oddelení podľa pridelenej agendy;
• výkon základnej finančnej kontroly a administratívnej finančnej kontroly dokladov a s tým spojenej administrácie;
• súčinnosť pri prechode na novú formu vedenia ekonomickej agendy vo vzťahu k tzv. zdieľaným službám;
• príjem a spracovanie ekonomických dokumentov (faktúry, objednávky, účtovné doklady a pod.) v ekonomickom IS;
• súčinnosť pri optimalizácii a zefektívňovaní ekonomických procesov;
• participácia na aktualizácii a tvorbe interných predpisov/metodiky ekonomických procesov;
• podpora odborných oddelení v oblasti finančného riadenia, kontrolingu a reportingu, zlepšovania a zvyšovania kvality procesov a operatívnych ekonomických činností;
• aktívna participácia pri príprave programového rozpočtu, sledovaní plnenia a realizácie zmien v rozpočte;
• súčinnosť pri kontrole účtovníctva a iných finančných dát na pravidelnej báze vrátene reportingu;
• súčinnosť pri výkone kontroly a auditu hospodárenia múzea poverenými útvarmi zriaďovateľa ako aj kontrolnými orgánmi SR;
• kompletizácia ekonomickej dokumentácie a archivácia v zmysle platnej legislatívy a interných postupov;
• vypracovávanie ekonomických štatistických výkazov v zmysle v zmysle platnej legislatívy.
• výkon základnej finančnej kontroly a administratívnej finančnej kontroly dokladov a s tým spojenej administrácie;
• súčinnosť pri prechode na novú formu vedenia ekonomickej agendy vo vzťahu k tzv. zdieľaným službám;
• príjem a spracovanie ekonomických dokumentov (faktúry, objednávky, účtovné doklady a pod.) v ekonomickom IS;
• súčinnosť pri optimalizácii a zefektívňovaní ekonomických procesov;
• participácia na aktualizácii a tvorbe interných predpisov/metodiky ekonomických procesov;
• podpora odborných oddelení v oblasti finančného riadenia, kontrolingu a reportingu, zlepšovania a zvyšovania kvality procesov a operatívnych ekonomických činností;
• aktívna participácia pri príprave programového rozpočtu, sledovaní plnenia a realizácie zmien v rozpočte;
• súčinnosť pri kontrole účtovníctva a iných finančných dát na pravidelnej báze vrátene reportingu;
• súčinnosť pri výkone kontroly a auditu hospodárenia múzea poverenými útvarmi zriaďovateľa ako aj kontrolnými orgánmi SR;
• kompletizácia ekonomickej dokumentácie a archivácia v zmysle platnej legislatívy a interných postupov;
• vypracovávanie ekonomických štatistických výkazov v zmysle v zmysle platnej legislatívy.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Príspevok do DDS 2 %;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania;
3. Ďalšie benefity:
a) čiastočne pružný pracovný čas;
b) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
c) možnosť práce z domu v rozsahu 4 dni/mesiac;
d) možnosť čerpať tzv. sickday v rozsahu 3 dni/rok;
e) sociálna politika – príspevok na stravovanie;
f) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
g) voľný vstup do múzeí v Slovenskej a Českej republike;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) možnosť podieľať sa na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania;
3. Ďalšie benefity:
a) čiastočne pružný pracovný čas;
b) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
c) možnosť práce z domu v rozsahu 4 dni/mesiac;
d) možnosť čerpať tzv. sickday v rozsahu 3 dni/rok;
e) sociálna politika – príspevok na stravovanie;
f) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
g) voľný vstup do múzeí v Slovenskej a Českej republike;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) možnosť podieľať sa na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky vo formáte pdf na e-mail: [email protected] najneskôr do 31.1.2023.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky vo formáte pdf na e-mail: [email protected] najneskôr do 31.1.2023.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
v odbornej praxe, prax vo verejnej správe výhodou
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa ekonomického zamerania výhodou.
2. Minimálne 2 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe výhodou.
3. Bezúhonnosť.
4. Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint.
5. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky diskvalifikačné pre uchádzača/uchádzačku.
2. Minimálne 2 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe výhodou.
3. Bezúhonnosť.
4. Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint.
5. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky diskvalifikačné pre uchádzača/uchádzačku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Múzeum mesta Bratislavy je múzeum s viac ako 150 ročnou tradíciou. Spravuje 9 objektov, z toho väčšina národné kultúrne pamiatky a významné historické lokality, ktoré sprístupňuje pre verejnosť - okrem iných sú to najmä Stará radnica, Michalská veža, Hrad Devín alebo Antická Gerulata v Rusovciach.
ID: 4497455
Posting date: 9.1.2023
2023-01-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Múzeum mesta Bratislavy
Basic salary component (gross): 1 250 EUR/mesiac