We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Project Management Officer (PMO) - Home Office / Office
Reagovať na ponuku
Miesto práce
Hraničná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiac*
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Podpora programových a projektových manažérov pri vedení projektov od prijatia zákazky až po fakturáciu.
• Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
• Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
• Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
• Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
• Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
• Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
• Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
• Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).
• Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
• Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
• Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
• Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
• Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
• Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
• Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
• Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).
Zamestnanecké výhody, benefity
• Atraktívne platové ohodnotenie
• Motivujúce odmeny a prémie
• Vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy
• Štedrý príspevok na stravné
• Príspevok na hobby 200€ ročne
• Pružný pracovný čas
• Home Office / Office podľa vlastného výberu
• Až 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec
• Deň plateného voľna na Silvestra
• Interné aj externé vzdelávanie
• Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času
• Individuálny a priateľský prístup
• Tímové športové aktivity
• Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje
• ...a omnoho viac nájdeš na https://msg-life.sk/benefity/
• Motivujúce odmeny a prémie
• Vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy
• Štedrý príspevok na stravné
• Príspevok na hobby 200€ ročne
• Pružný pracovný čas
• Home Office / Office podľa vlastného výberu
• Až 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec
• Deň plateného voľna na Silvestra
• Interné aj externé vzdelávanie
• Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času
• Individuálny a priateľský prístup
• Tímové športové aktivity
• Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje
• ...a omnoho viac nájdeš na https://msg-life.sk/benefity/
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia v msg life Slovakia? Nečakajte a ozvite sa nám. Pripojte nám Váš životopis, alebo čokoľvek, čo nás presvedčí o tom, že Vás potrebujeme. Prevedieme Vás výberovým procesom, poskytneme Vám spätnú väzbu a zostaneme s Vami v kontakte od začiatku až do konca. Vaše osobné údaje budú u nás v bezpečí keďže sme zladení so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a sním súvisiacich nariadení. Prijatie žiadosti obratom potvrdíme e mailom. Už teraz sa na Vás tešíme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pracovné skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnosti alebo finančných inštitúciách výhodou
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
• Veľmi dobré znalosti excelu a MS Office.
• Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
• Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
• Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
• Flexibilita, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Príležitostné cestovanie v rámci nemecky hovoriacich krajín.
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
• Veľmi dobré znalosti excelu a MS Office.
• Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
• Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
• Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
• Flexibilita, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Príležitostné cestovanie v rámci nemecky hovoriacich krajín.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť msg life Slovakia je dcérskou spoločnosťou nemeckej skupiny msg life Gruppe. Medzinárodne činná skupina zodpovedá za profesionálne IT a poradenské služby v segmentoch poisťovníctva a finančníctva. Pre viac informácií kliknite na webovú stránku: https://msg-life.sk/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3370274
Posting date: 2.1.2024
2024-01-02
location: Bratislava Position: Asistent, IT projektový manažér, Office manager, Projektový manažér Company: msg life Slovakia s.r.o.
Basic salary component (gross): 2 100 EUR/mesiac