We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka závodu Zvolen
Miesto práce
Zvolen
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná mzda*
950 EUR/mesiacbudú predstavené na osobnom pohovore
*Finálna mzda závisí od skúseností a seniority kandidáta a je predmetom partnerskej dohody medzi kandidátom a zamestnávateľom.
Pracovná náplň
Hľadáme k nám asistenta/ku, ktorý/á má ľudský prístup, robí svoju prácu s radosťou a zároveň má rád/a výzvy a chce prinášať nové riešenia.
Jeho zodpovednosťou bude efektívne fungovanie sekretariátu závodu Zvolen. Bude zabezpečovať administratívne práce spojené s fungovaním sekretariátu, organizovať pracovný kalendár riaditeľa závodu, organizovať porady, vyhotovovať zápisy z porád, sledovať termíny a plnenie úloh.
Jeho základné zodpovednosti sú:
Jeho zodpovednosťou bude efektívne fungovanie sekretariátu závodu Zvolen. Bude zabezpečovať administratívne práce spojené s fungovaním sekretariátu, organizovať pracovný kalendár riaditeľa závodu, organizovať porady, vyhotovovať zápisy z porád, sledovať termíny a plnenie úloh.
Jeho základné zodpovednosti sú:
- Prijíma a uvádza návštevy.
- Zakladá korešpondenciu a ostatné záznamy, a dokumenty.
- Preberá a vedie evidenciu korešpondencie pre riaditeľa.
- Riadi a organizuje administratívne a prevádzkovo – technické práce na sekretariáte.
- Zabezpečuje rezervácie a následné spracovanie vyúčtovanie cestovných náhrad.
- Spracovanie dochádzky zamestnancov.
- Zabezpečenie a realizácia drobných nákupov pre potreby sekretariátu.
- Archivácia dokumentov.
Čo ponúkame
Zdravotné benefity
Benefity k dôchodku
Benefity pracovného voľna a tzv. Životné benefity
Profesionálny a osobný rozvoj.
Benefity k dôchodku
Benefity pracovného voľna a tzv. Životné benefity
Profesionálny a osobný rozvoj.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme "profíka" so skúsenosťami, ktorý chce na seba ďalej pracovať, ktorý sa nezľakne toho, že sme štátna a.s. a že sme v procese transformácie.
- Hľadáme človeka, ktorý k nám do tímu zapadne ľudsky.
- Hľadáme človeka, ktorý má príjemné vystupovanie, je samostatný a zodpovedný.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zaoberajúca sa výrobou, výkupom, rozvodom a odbytom tepelnej a elektrickej energie.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu
Kontakt
Túto pozíciu obsadzuje
Zuzana Lauček
ID: 4402682
Posting date: 15.8.2022
2022-08-15
location: Zvolen Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: MH Teplárenský holding, a.s.
Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac