We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
MÁM ZÁUJEM!
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúseného kolegu na novovzniknutú pozíciu Manažér call centra.
Bude zodpovedný za plynulý chod oddelenia, od výberu zamestnancov a identifikácie ich potenciálu, koučing, podporu a nastavovanie projektov, plnenie predajných cieľov až po reporting. Tiež bude zodpovedný za aktívnu komunikáciu naprieč spoločnosťou a aj s top klientelou spoločnosti. Získava, spracúva a odovzdáva informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržuje si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov. Aktívnym prístupom sa podieľa na zvyšovaní predaja a reprezentuje spoločnosť ako celok. Reportuje riaditeľovi prevádzky.
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.
Manažer Call Centra
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúseného kolegu na novovzniknutú pozíciu Manažér call centra.
Bude zodpovedný za plynulý chod oddelenia, od výberu zamestnancov a identifikácie ich potenciálu, koučing, podporu a nastavovanie projektov, plnenie predajných cieľov až po reporting. Tiež bude zodpovedný za aktívnu komunikáciu naprieč spoločnosťou a aj s top klientelou spoločnosti. Získava, spracúva a odovzdáva informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržuje si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov. Aktívnym prístupom sa podieľa na zvyšovaní predaja a reprezentuje spoločnosť ako celok. Reportuje riaditeľovi prevádzky.
Požadujeme
- VŠ / SŠ vzdelanie s maturitou
- Prax vo vedúcej pozícii call centra (Supervizor, alebo team leader) 2 roky podmienkou
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Analytické schopnosti
- Samostatnosť, flexibilitu, zodpovednosť
- Vysoké pracovné tempo
- Užívateľskú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)
Ponúkame
- Trvalý pracovný pomer v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Zaujímavé finančne ohodnotenie
- Možnosť profesionálneho rastu
- Balíček zamestnaneckých výhod
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 1958550
Posting date: 16.12.2014
2014-12-16
location: Bratislavský kraj Position: Helpdesk operátor, Obchodný manažér, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník, Vedúci obchodnej skupiny Company: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
The job comes from another website or source.