We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Life’s too short - love where you work!
If you’re looking for remote work flexibility, career development and a positive work culture, we’re waiting for you. Find your career at Quest now.
Inžinier technickej podpory - Enterprise Tech Supp Advisor
Miesto práce
Galvaniho 17c, Bratislava
Galvaniho 17c, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V súčasnosti hľadáme inžiniera technickej podpory pre oblasť podnikania, aby sa pripojil k nášmu tímu na podporu riadenia platforiem LACA v Bratislave.
Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.
Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.
Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.
Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.
Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.
Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.
Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
- Operating Systems: Windows 8/10, Windows Server 2008, 2012, 2016,2019
- MS Exchange/SharePoint: 2007, 2010, 2013, 2016,2019, O365 (SharePoint Online)
- Databases: MSSQL Server, 2008, 2012, 2014, 2016, 2017,2019
- Directory Services: Active Directory, Group Policy
- Networking: DNS, TCP, File Shares
- Scripting: PowerShell (PoSH), MSSQL
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas, príležitostne HO
- Bonusový systém
- Jazykové kurzy (Ang.Nem ) plne hradené spoločnosťou
- Bonus za odporúčanie
- Stravné lístky hradené spoločnosťou, ovocie dvakrát týždenne, káva v kancelárii, ping-pong
- Doplnkový dôchodkový system (3. pilier)
- Balík konkurenčných a atraktívnych výhod na podporu zdravia a pohody
- Úrazové poistenie pre prípad úmrtia a invalidity
Informácie o výberovom konaní
Životopisy posielajte v anglickom jazyku .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT Technologie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft SharePoint - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobné zručnosti
- Vynikajúce komunikačné schopnosti, verbálne i písomné
- Preukázateľné výsledky excelentnosti v prostredí zákazníka
- nezávislý, samo-motivovaný, tímový hráč s osobnosťou orientovanou na ľudí
- Efektívne a účinné zručnosti pri riešení problémov
- Efektívne riadenie osobnej pracovnej záťaže pri viacerých problémoch
- Silné techniky odstraňovania problémov
- Skúsenosti s inštaláciou a spravovaním Sharepoint 2010/2013/2016/2019 a Office 365 vrátane protokolovania
- Znalosť IIS a pochopenie protokolovania IIS
- Skúsenosti s Active Directory Management
- Schopnosť diagnostikovať problematiku OS, siete, disku a I / O zariadení.
- Skúsenosti s technológiami cloud, konkrétne Azure
- Skúsenosti s PowerShell
- Predchádzajúce skúsenosti s riadením alebo podporou Sharepoint
- Predchádzajúce skúsenosti s PowerShell scripts/queries
- Technické zručnosti písania
- Znalosť nástrojov / techník ladenia (napríklad WebEx, Fiddler
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Quest je ocenený poskytovateľ softvéru pre správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších IT problémov. Od roku 1987 redukujeme čas a peniaze, ktoré investujú naši zákazníci do IT administrácie, takže môžu investovať viac do inovácií podnikov. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas cesty našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 3820581
Posting date: 28.11.2019
2019-11-28
location: Bratislava Position: IT/Technical Support Specialist Company: Quest Software Slovakia s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac