Správca/kyňa školskej prevádzkovej agendy

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Bratislava-Petržalka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S Vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
  • Ste dobrý/dobrá vo vyjednávaní a hľadaní najhospodárnejšieho riešenia?
  • Máte predchádzajúcu skúsenosť s prevádzkou materských škôl, jedální alebo podobných subjektov?
  • Rád/a plánujete a organizujete veci?
  • Nerobia Vám problémy čísla a viete si naplánovať financie na konkrétne položky?
  • Nezľaknete sa keď treba riešiť problémy hneď a rýchlo?
  • Radi by ste prispeli k lepšiemu životu v Petržalke?

Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
  • koordinácia každodennej bežnej prevádzky materských škôl
  • komunikácia s riaditeľkami materských škôl a jedální ohľadom podkladov pre centrálne obstarávanie tovarov a služieb
  • komunikácia s investičným oddelením a spolupráca na príprave podkladov pre rekonštrukciu materských škôl
  • komunikácia s referátom správy verejných priestranstiev ohľadom bežnej údržby interiérov a areálov MŠ, riešenie havárií
  • spracovanie podkladov pre obstarávanie bežných zákaziek s nízkou hodnotou
  • spracovanie podkladov pre finančné oddelenie a kontrola účtovných dokladov

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša v priestoroch miestneho úradu v budove Technopolu. Veľká časť Vášho bežného pracovného dňa však bude prebiehať aj v teréne, teda v materských školách v Petržalke. Vašou úlohou bude zabezpečiť všetko potrebné pre chod materských škôl, ktoré zriadila naša mestská časť. Počas dňa budete komunikovať predovšetkým s riaditeľkami materských škôl a vedúcimi jedální, ale aj so svojimi kolegami na oddelení školstva a ostatnými kolegami na úrade. Mestská časť hospodári s verejnými financiami a snaží sa preto nakupovať tovary a služby čo najefektívnejšie. Vašou úlohou preto bude komunikácia o potrebách jednotlivých materských škôl a príprava podkladov pre centrálne verejné obstarávania. Budete teda napríklad spracovávať prieskumy trhu alebo pripravovať súhrnné požiadavky pre referát verejného obstarávania. Práca je to veľmi záslužná a môžete ňou prispieť k lepšiemu životu v Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • teambuildingy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
  • štruktúrovaný profesijný životopis - povinné
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní - povinné

Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 15. septembra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem a do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, verejná správa a príbuzné odbory

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň základné znalosti účtovníctva a verejného obstarávania. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie a mal by si vedieť samostatne poradiť so zadaním nákupov tovarov a služieb. Práca pre verejný sektor je výhodou, ale nie podmienkou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a ochota učiť sa z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že hodnoty ako spolupráca, ochota pomôcť a trpezlivosť, nie sú u nás iba frázami.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
  • vysokoškolské vzdelanie, najlepšie so zameraním na ekonómiu alebo verejnú správu
  • minimálne trojročnú prax

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.: +421947487007
E-mail: poslať životopis
ID: 4150276  Posting date: 26.8.2021  Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac