We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Správca/kyňa školskej prevádzkovej agendy
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Miesto práce
Bratislava-Petržalka, Petržalka
Bratislava-Petržalka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
1 300 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S Vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša v priestoroch miestneho úradu v budove Technopolu. Veľká časť Vášho bežného pracovného dňa však bude prebiehať aj v teréne, teda v materských školách v Petržalke. Vašou úlohou bude zabezpečiť všetko potrebné pre chod materských škôl, ktoré zriadila naša mestská časť. Počas dňa budete komunikovať predovšetkým s riaditeľkami materských škôl a vedúcimi jedální, ale aj so svojimi kolegami na oddelení školstva a ostatnými kolegami na úrade. Mestská časť hospodári s verejnými financiami a snaží sa preto nakupovať tovary a služby čo najefektívnejšie. Vašou úlohou preto bude komunikácia o potrebách jednotlivých materských škôl a príprava podkladov pre centrálne verejné obstarávania. Budete teda napríklad spracovávať prieskumy trhu alebo pripravovať súhrnné požiadavky pre referát verejného obstarávania. Práca je to veľmi záslužná a môžete ňou prispieť k lepšiemu životu v Petržalke.
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
- Ste dobrý/dobrá vo vyjednávaní a hľadaní najhospodárnejšieho riešenia?
- Máte predchádzajúcu skúsenosť s prevádzkou materských škôl, jedální alebo podobných subjektov?
- Rád/a plánujete a organizujete veci?
- Nerobia Vám problémy čísla a viete si naplánovať financie na konkrétne položky?
- Nezľaknete sa keď treba riešiť problémy hneď a rýchlo?
- Radi by ste prispeli k lepšiemu životu v Petržalke?
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
- koordinácia každodennej bežnej prevádzky materských škôl
- komunikácia s riaditeľkami materských škôl a jedální ohľadom podkladov pre centrálne obstarávanie tovarov a služieb
- komunikácia s investičným oddelením a spolupráca na príprave podkladov pre rekonštrukciu materských škôl
- komunikácia s referátom správy verejných priestranstiev ohľadom bežnej údržby interiérov a areálov MŠ, riešenie havárií
- spracovanie podkladov pre obstarávanie bežných zákaziek s nízkou hodnotou
- spracovanie podkladov pre finančné oddelenie a kontrola účtovných dokladov
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša v priestoroch miestneho úradu v budove Technopolu. Veľká časť Vášho bežného pracovného dňa však bude prebiehať aj v teréne, teda v materských školách v Petržalke. Vašou úlohou bude zabezpečiť všetko potrebné pre chod materských škôl, ktoré zriadila naša mestská časť. Počas dňa budete komunikovať predovšetkým s riaditeľkami materských škôl a vedúcimi jedální, ale aj so svojimi kolegami na oddelení školstva a ostatnými kolegami na úrade. Mestská časť hospodári s verejnými financiami a snaží sa preto nakupovať tovary a služby čo najefektívnejšie. Vašou úlohou preto bude komunikácia o potrebách jednotlivých materských škôl a príprava podkladov pre centrálne verejné obstarávania. Budete teda napríklad spracovávať prieskumy trhu alebo pripravovať súhrnné požiadavky pre referát verejného obstarávania. Práca je to veľmi záslužná a môžete ňou prispieť k lepšiemu životu v Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 15. septembra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem a do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
- štruktúrovaný profesijný životopis - povinné
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní - povinné
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 15. septembra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem a do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, verejná správa a príbuzné odbory
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň základné znalosti účtovníctva a verejného obstarávania. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie a mal by si vedieť samostatne poradiť so zadaním nákupov tovarov a služieb. Práca pre verejný sektor je výhodou, ale nie podmienkou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a ochota učiť sa z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že hodnoty ako spolupráca, ochota pomôcť a trpezlivosť, nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň základné znalosti účtovníctva a verejného obstarávania. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie a mal by si vedieť samostatne poradiť so zadaním nákupov tovarov a služieb. Práca pre verejný sektor je výhodou, ale nie podmienkou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a ochota učiť sa z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že hodnoty ako spolupráca, ochota pomôcť a trpezlivosť, nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
- vysokoškolské vzdelanie, najlepšie so zameraním na ekonómiu alebo verejnú správu
- minimálne trojročnú prax
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4150276
Posting date: 26.8.2021
2021-08-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Špecialista verejného obstarávania, Zubný technik Company: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac