We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent odboru organizačných a vnútorných vecí
Mesto Dolný Kubín – mestský úrad
Miesto práce
Dolný Kubín
Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
692 - 830,5 EUR/mesiacPonúkaná hrubá mzda: v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v spojení s nariadením vlády Slovenskej republiky č. 341/2004 Z. z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní (zaradenie do platovej triedy 5 – základná zložka mzdy vo výške od 692,- Eur do 830,50 Eur, v závislosti od počtu rokov započítanej praxe) a pohyblivá zložka mzdy – osobný príplatok a odmeny (možnosť priznania osobného príplatku a udelenia odmeny na základe výsledkov práce a plnenia úloh).
692 - 830,5 EUR/mesiacPonúkaná hrubá mzda: v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v spojení s nariadením vlády Slovenskej republiky č. 341/2004 Z. z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní (zaradenie do platovej triedy 5 – základná zložka mzdy vo výške od 692,- Eur do 830,50 Eur, v závislosti od počtu rokov započítanej praxe) a pohyblivá zložka mzdy – osobný príplatok a odmeny (možnosť priznania osobného príplatku a udelenia odmeny na základe výsledkov práce a plnenia úloh).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zabezpečovanie a organizovanie výkonu prác spojených s hospodárskou prevádzkou (skladové hospodárstvo).
Vedie sklad kancelárskych potrieb, čistiacich potrieb a propagačného materiálu a v tejto súvislosti zabezpečuje zásobovanie skladu tovarom vrátane fyzickej inventarizácie tovarov a obalov, prepočet a sumarizácia hodnoty zásob, odsúhlasovanie s účtovnými dokladmi, vyčísľovanie inventúrnych rozdielov a vyhotovovanie protokolu.
Zabezpečenie nákupu, príjmu a výdaju kancelárskeho materiálu a čistiacich prostriedkov.
Pripravuje a sumarizuje podklady agendy obchodných verejných súťaží v gescii odboru.
Zabezpečuje poistenie majetku mesta a prípadnú likvidáciu škôd.
Sumarizuje na základe zápisníc zo zasadnutí mestských výborov pre jednotlivé mestské časti úlohy pre odbor v súvislosti s prevádzkou a údržbou nehnuteľností - požiarnych zbrojníc a pod. v mestských častiach Záskalie, Mokraď, Kňažia a Medzihradné.
Zabezpečuje poistenie majetku mesta a prípadnú likvidáciu škôd.
Zabezpečovanie činnosti podateľne na úrovni automatizovaného systému spracovania dát vrátane skenovania dokumentov.
Prijímanie a vybavovanie občianskej inzercie, prijímanie, evidencia a spracovanie došlej a odoslanej korešpondencie.
Zabezpečenie úloh, ktoré vyplývajú podateľni mestského úradu z Registratúrneho poriadku.
Zabezpečovanie administratívnych prác spojených s riadnym a včasným doručovaním rozhodnutí týkajúcich sa miestnych daní a poplatkov a s tým spojené vyúčtovanie súvisiacich nákladov.
Prijíma sťažnosti, oznámenia, podnety a petície – zápisnice.
Zabezpečovanie a organizovanie výkonu prác spojených s hospodárskou prevádzkou (skladové hospodárstvo).
Vedie sklad kancelárskych potrieb, čistiacich potrieb a propagačného materiálu a v tejto súvislosti zabezpečuje zásobovanie skladu tovarom vrátane fyzickej inventarizácie tovarov a obalov, prepočet a sumarizácia hodnoty zásob, odsúhlasovanie s účtovnými dokladmi, vyčísľovanie inventúrnych rozdielov a vyhotovovanie protokolu.
Zabezpečenie nákupu, príjmu a výdaju kancelárskeho materiálu a čistiacich prostriedkov.
Pripravuje a sumarizuje podklady agendy obchodných verejných súťaží v gescii odboru.
Zabezpečuje poistenie majetku mesta a prípadnú likvidáciu škôd.
Sumarizuje na základe zápisníc zo zasadnutí mestských výborov pre jednotlivé mestské časti úlohy pre odbor v súvislosti s prevádzkou a údržbou nehnuteľností - požiarnych zbrojníc a pod. v mestských častiach Záskalie, Mokraď, Kňažia a Medzihradné.
Zabezpečuje poistenie majetku mesta a prípadnú likvidáciu škôd.
Zabezpečovanie činnosti podateľne na úrovni automatizovaného systému spracovania dát vrátane skenovania dokumentov.
Prijímanie a vybavovanie občianskej inzercie, prijímanie, evidencia a spracovanie došlej a odoslanej korešpondencie.
Zabezpečenie úloh, ktoré vyplývajú podateľni mestského úradu z Registratúrneho poriadku.
Zabezpečovanie administratívnych prác spojených s riadnym a včasným doručovaním rozhodnutí týkajúcich sa miestnych daní a poplatkov a s tým spojené vyúčtovanie súvisiacich nákladov.
Prijíma sťažnosti, oznámenia, podnety a petície – zápisnice.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
a) žiadosť o zaradenie do výberového konania
b) doklad o nadobudnutí najvyššieho dosiahnutého vzdelania
c) životopis s uvedením e-mailového a telefonického kontaktu
d) údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov v zmysle § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka
2. dátum narodenia, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu/pasu, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia
3. štátne občianstvo
4. pohlavie
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov
e) súhlas so spracovávaním osobných údajov pre účely výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
f) čestné vyhlásenie o tom, že:
1. všetky údaje uvádzané v žiadosti, doklade o dosiahnutom vzdelaní a v životopise sú pravdivé;
2. uchádzač je zdravotne spôsobilý na vykonávanie činností spojených s pracovným miestom;
3. uchádzač je spôsobilý na právne úkony v plnom rozsahu;
4. uchádzač ovláda štátny jazyk SR (slovenský jazyk).
Písomnú podpísanú a datovanú žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať v zalepenej obálke označenej „Výberové konanie – referent organizačných a vnútorných vecí - NEOTVÁRAŤ“
poštou do 14.10.2020 (vrátane)
na adresu vyhlasovateľa: Mesto Dolný Kubín, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín alebo priamo do podateľne Mestského úradu Dolný Kubín (rozhodujúci je dátum fyzického doručenia vyhlasovateľovi, nie dátum podania na poštovú prepravu).
Kontaktná osoba:
Ing. Jana Hanková, +421 43 / 5814 410, 0917 335 071
[email protected]
a) žiadosť o zaradenie do výberového konania
b) doklad o nadobudnutí najvyššieho dosiahnutého vzdelania
c) životopis s uvedením e-mailového a telefonického kontaktu
d) údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov v zmysle § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka
2. dátum narodenia, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu/pasu, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia
3. štátne občianstvo
4. pohlavie
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov
e) súhlas so spracovávaním osobných údajov pre účely výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
f) čestné vyhlásenie o tom, že:
1. všetky údaje uvádzané v žiadosti, doklade o dosiahnutom vzdelaní a v životopise sú pravdivé;
2. uchádzač je zdravotne spôsobilý na vykonávanie činností spojených s pracovným miestom;
3. uchádzač je spôsobilý na právne úkony v plnom rozsahu;
4. uchádzač ovláda štátny jazyk SR (slovenský jazyk).
Písomnú podpísanú a datovanú žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať v zalepenej obálke označenej „Výberové konanie – referent organizačných a vnútorných vecí - NEOTVÁRAŤ“
poštou do 14.10.2020 (vrátane)
na adresu vyhlasovateľa: Mesto Dolný Kubín, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín alebo priamo do podateľne Mestského úradu Dolný Kubín (rozhodujúci je dátum fyzického doručenia vyhlasovateľovi, nie dátum podania na poštovú prepravu).
Kontaktná osoba:
Ing. Jana Hanková, +421 43 / 5814 410, 0917 335 071
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
administratíva, skladové hospodárstvo
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Iné znalosti:
- všeobecne záväzné právne predpisy z oblasti územnej samosprávy
- zákon č. 71/1967 Zb. Správny poriadok
Jazykové znalosti:
slovenský jazyk – materinský jazyk
znalosť cudzích jazykov – výhodou
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Word – pokročilý – výhodou
Microsoft Excel – pokročilý – výhodou
Microsoft Outlook – pokročilý – výhodou
Internet – pokročilý – výhodou
Prax v oblasti administratívy najmenej 2 roky – výhodou
- všeobecne záväzné právne predpisy z oblasti územnej samosprávy
- zákon č. 71/1967 Zb. Správny poriadok
Jazykové znalosti:
slovenský jazyk – materinský jazyk
znalosť cudzích jazykov – výhodou
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Word – pokročilý – výhodou
Microsoft Excel – pokročilý – výhodou
Microsoft Outlook – pokročilý – výhodou
Internet – pokročilý – výhodou
Prax v oblasti administratívy najmenej 2 roky – výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
oficiálne stránky mesta Dolný Kubín
ID: 3969090
Posting date: 16.9.2020
2020-09-16
location: Dolný Kubín Position: Administratívny pracovník, referent Company: Mesto Dolný Kubín – mestský úrad
Basic salary component (gross): 692 EUR/mesiac