Pracovník zákazníckeho servisu

MEGAbelt SK, s.r.o.

Miesto práce
Weinova, Kežmarok-Pradiareň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
650 - 900 EUR/mesiacPonúkame našim budúcim kolegom spravodlivé ohodnotenie na základe dosiahnutých výsledkov. Mzda obsahuje nástupný fixný plat 650€ + pohyblivú čiastku 250€ a viac, podľa dosiahnutých výsledkov v danom mesiaci. Horná hranica mzdy u nás nie je určená a závisí od samotného pracovníka čo chce dosiahnuť...

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca na obchodnom oddelení v našej firme určite nie je ľahká, ale je to zároveň jedna zo zaujímavých a dôležitých pozícií. Pracovníci zákazníckeho servisu sa podieľajú na úspechu a budúcnosti našej firmy, preto si na tieto pozície vyberáme ľudí, ktorí:

• sú zodpovední,
• sú cieľavedomí
• sú zameraní na výsledky,
• majú ochotu veľa sa učiť,
• doťahujú svoju prácu do konca,
• sú milí a priateľskí,
• sú čestní a poctiví

Náplň a podstata práce

Účel firmy vyjadruje naše motto:

Aby Vaše stroje vyrábali...

Náplňou práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu našej firmy je pomáhať existujúcim a novým zákazníkom. Ochotne, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov tak, aby pomocou našich produktov, ich strojné zariadenia vyrábali plynulo a bez zbytočných prestojov...

Práca obsahuje:

• evidencia prijatých objednávok
• spracovanie dopytov a tvorba cenových ponúk
• vedenie skladovej evidencie pomocou informačných systémov
• objednávanie tovaru a materiálu
• príjem a výdaj tovaru pre expedíciu
• aktívna mailová a telefonická komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi
• kontrola platobnej disciplíny odberateľov
• vystavovanie faktúr odberateľom
• evidovanie a zverejňovanie interných štatistík

Produkt a hodnotenie pracovníka

Výsledkom práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu sú rýchlo a bezchybne spracované a zaevidované dopyty, objednávky a iné požiadavky našich zákazníkov. Zákazník je spokojný s kvalitou poskytnutých služieb a má pocit pokoja na duši, že my spoľahlivo vyriešime jeho požiadavky. Pracovníčka/pracovník je hodnotená/ý na základe dosiahnutých denných osobných a celofiremných štatistík, dosiahnutého obratu a zisku nakoľko sa spolupodieľa na plnení plánov predaja.

Ako byť u nás úspešný?

Aby bol(a) pracovník/pracovníčka zákazníckeho servisu vo svojej práci úspešný/á a rýchlo sa vypracoval/a musí:

• neustále rozširovať svoje vedomosti o našich produktoch a službách
• s veľkou ochotou, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov
• získať vynikajúce komunikačné schopnosti
• mať v poriadku etiku, mať vysokú emóciu a žiť čestný život

Prečo by ste mali pracovať u nás?

Na výrobu našich produktov (tesnení, pásov a tlakových hadíc) využívame tie najmodernejšie technológie. Kladieme dôraz na vysokú kvalitu a výstupnú kontrolu, čím prinášame našim zákazníkom spoľahlivé a funkčné riešenia. Sme firma s vysokým potenciálom rastu, či už samotnej firmy, obratu, ale zároveň s nami môžu resp. musia rásť aj naši zamestnanci. Vždy budeme túto myšlienku u nás presadzovať, lebo vieme, že naša firma bude rásť len do tej miery, ako budú rásť naši zamestnanci.

Preto poďte k nám rásť ! :)

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

• naučíte sa množstvo nových vedomostí a zručností
• budete pracovať vo firme, ktorej produkty plnia svoj účel
• prácu v mladom a dynamickom kolektíve
• prácu vo firme, ktorá sa správa poctivo a čestne
• možnosť stať sa obchodníkom, alebo manažérom a riadiť pracovný tím

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za Váš čas, počas ktorého ste mali možnosť zistiť, kto sme a čo si v našej firme vyžaduje pozícia pracovníka zákazníckeho servisu. V prípade, že Vás to zaujalo a máte záujem o danú pozíciu a prácu v našej firme, pošlite prosím životopis spolu s motivačným listom na adresu [email protected] a do predmetu uveďte Pracovník zákazníckeho servisu.

Budeme Vás kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzhľadom na technické zameranie našej firmy, je vhodné vzdelanie technického smeru, ale nie je to podmienkou, nakoľko hlavne záleží na ochote každého človeka učiť sa.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• čestnosť a poctivosť,
• zodpovednosť,
• nevzdávať sa a chcenie vyhrávať,
• ochotu veľa sa učiť,
• byť zameraný na výsledky,
• dokončovať svoju prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MEGAbelt SK, s.r.o. - 20 rokov pomáhame našim zákazníkom, aby ich stroje vyrábali. Špecializujeme sa na výrobu tesnení, ozubených remeňov, dopravníkových pásov a tlakových hadíc pre rôzne odvetvia priemyslu.

Pre viac informácií si prosím pozrite naše webové stránky:

https://www.megabelt.sk
https://www.tesnenia-expresne.sk
https://www.ozubeneremene.sk
https://www.dopravnikove-pasy.sk
https://www.facebook.com/megabeltsk/

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4076647  Posting date: 7.5.2021  Basic salary component (gross): 650 EUR/mesiac