Thank you for understanding.
Display similar jobs
PRIPOJTE SA K NÁM EŠTE DNES A ZAČNITE BUDOVAŤ SVOJU KARIÉRU V MEDLINE!
Spoločnosť Medline bola založená V roku 1910. Aktuálne s 28 000 zamestnancami po celom svete s obzvlášť silným zastúpením v Severnej Amerike a Európe, je poprednou svetovou zdravotníckou spoločnosťou. V dnešnej dobe Medline vyrába a distribuuje viac ako 350 000 zdravotníckych výrobkov podporujúcich celú škálu starostlivosti, vrátane nemocníc, chirurgických centier, domácej starostlivosti, výskumných laboratórií a lekárskych ordinácií. Ponúkame komplexný sortiment produktov od rukavíc, masiek, pracovných plášťov cez vybavenie operačných sál, až po produkty starostlivosti o pacienta.
Viac informácií nájdete na našej LinkedIn alebo www.medline.eu/sk
Hľadáme ľudí, ktorí chcú byť súčasťou nášho rozrastajúceho sa tímu a napredovať spolu s nami.
Vedúci zmeny v sklade
Náplň práce, zodpovednosti:
• Zodpovednosť za plynulé odovzdanie zmeny vedúcemu tímu nasledujúcej zmeny. Pravidelná komunikácia medzi zmenami a jednotlivými oddeleniami.
• Monitorovanie a vyhodnocovanie výkonnosti tímu a zabezpečenie dosahovania požadovaných KPI a ich neustála optimalizácia. Denný, týždenný a mesačný reporting výsledkov pridelenej zmeny.
• Identifikovanie, podpora a pomoc pri riešení výziev, problémov týkajúcich sa denných aktivít alebo zamestnancov.
• Neustále monitorovanie Team Leadrov a operátorov, ich koučing, motivácia a rozvoj ich talentov, odborných znalostí a tímovej spolupráce s cieľom maximalizovať motiváciu a angažovanosť.
• Poskytovanie informácií, spätnú väzbu a stanovisko k hodnoteniu podriadených zamestnancov.
• Plánovanie dovoleniek, sledovanie dochádzky, kontrola evidencie a schvaľovanie žiadostí v dochádzkovom systéme.
• Zodpovednosť za zariadenia na pridelenom pracovisku, ich denná kontrola a zabezpečenie nahlásenia prípadných porúch, žiadostí o opravu/výmenu.
• Zodpovednosť za dodržiavanie BOZP a všetkých interných pravidiel zamestnancami zmeny. Kontrola dodržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku.
• Spoluvytváranie pracovných postupov a ich optimalizácia. Monitorovanie súladu noriem a štandardov v procesoch.
• Aktívna účasť na prebiehajúcich projektoch a ich implementácia v praxi.
Profil uchádzača:
- skúsenosti na podobnej pozícií (s vedením tímu 20 a viac zamestnancov) vo výrobnej spoločnosti min. 3 roky
- znalosť 5S, lean management - výhodou
- znalosť Microsoft WS,Office, Outlook
- znalosť ERP systému
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- flexibilita, tímový hráč, schopnosť viesť a motivovať tím
- schopnosť urobiť samostatné rozhodnutie
- osvedčenie na vedenie VZV - výhodou
- znalosť AJ výhodou
Mzdové podmienky:
Benefity:
- príspevok na dopravu do zamestnania
- firemné akcie
- pitný režim vo firme zdarma (voda, káva)
- pravidelný prísun ovocia
- zabezpečené stravovania vo firme
- parkovisku pre zamestnancov
- extra platené voľno nad rámec zákona
- zázemie stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- tímová práca v dvojzmennej prevádzke
Termín nástupu:
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.