We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Loan Management Support (part-time)
Naše pracovné aktivity v oblasti úverovej agendy sa neustále rozširujú, a preto hľadáme šikovnú posilu do tímu Loan Management na pozíciu brigádnika.
Pozícia je vhodná hlavne pre študentov, ktorí chcú spolupracovať na dohodu o brigádnickej práci študentov (max 20 hodín týždenne).
Ak máš skúsenosti s administratívnou prácou, si komunikatívny, zodpovedný, ochotný učiť sa nové veci a máš zmysel pre detail, tak hľadáme práve Teba.
Pozícia je vhodná hlavne pre študentov, ktorí chcú spolupracovať na dohodu o brigádnickej práci študentov (max 20 hodín týždenne).
Ak máš skúsenosti s administratívnou prácou, si komunikatívny, zodpovedný, ochotný učiť sa nové veci a máš zmysel pre detail, tak hľadáme práve Teba.
• Spracovanie administratívnej agendy k hypotekárnym a spotrebiteľským úverom
• Evidencia došlej pošty, jej triedenie a následné spracovanie v systéme
• Zakladanie klientskej dokumentácie
• Vyhotovenie rôznych potvrdení a dokumentov pre klienta, príprava dodatkov k úverovým zmluvám
• Archivácia dokumentov
• Administratívna podpora tímu
• Evidencia došlej pošty, jej triedenie a následné spracovanie v systéme
• Zakladanie klientskej dokumentácie
• Vyhotovenie rôznych potvrdení a dokumentov pre klienta, príprava dodatkov k úverovým zmluvám
• Archivácia dokumentov
• Administratívna podpora tímu
Čo očakávame od teba?
• Študent vysokej školy (zmluva formou Dohody o brigádnickej práci študenta)
• Užívateľská znalosť produktov MS Office
• Skúsenosti v administratíve sú výhodou
• Presnosť, orientácia na detail – práca s číslami a textom
• Samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovedný a aktívny prístup
• Užívateľská znalosť produktov MS Office
• Skúsenosti v administratíve sú výhodou
• Presnosť, orientácia na detail – práca s číslami a textom
• Samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovedný a aktívny prístup
Čo Ti môžeme ponúknuť
• Zaujímavú a zodpovednú prácu v oblasti bankovníctva
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, priateľský kolektív
• Zaujímavé finančné ohodnotenie, od 4,-Eur/hod
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, priateľský kolektív
• Zaujímavé finančné ohodnotenie, od 4,-Eur/hod
Kde a ako pracujeme?
• v modernom prostredí komplexu Eurovea Bratislava
• naše kancelárie sú v štýle open-space
• naše kancelárie sú v štýle open-space
Kedy môžeme spoločne začať?
15.4.2021
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vopred ďakujem všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len tých, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania a to najneskôr do dvoch týždňov od zaslania životopisu. Životopisy prosím zasielať v slovenskom, alebo anglickom jazyku.
Tešíme sa na stretnutie prostredníctvom skype , alebo na inom online nástroji :)
Pokiaľ nechceš kupovať „mačku vo vreci“ pozri medzi tým na https://www.mbank.sk/o-nas/kariera/
Tešíme sa na stretnutie prostredníctvom skype , alebo na inom online nástroji :)
Pokiaľ nechceš kupovať „mačku vo vreci“ pozri medzi tým na https://www.mbank.sk/o-nas/kariera/
Kontakt
ID: 3223020
Posting date: 22.3.2021
2021-03-22
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Referent správy zmlúv, Risk specialist Company: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
Basic salary component (gross): 4 EUR/hod.