Upratovačky na večerné upratovanie kancelárií v Starom meste - 2 voľné miesta

MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ďakujem že si pozorne prečítate inzerát a kontaktujete ma iba v NEVYHNUTNOM prípade.

Pre našich klientov hľadáme šikovných a zodpovedných pracovníkov na pozíciu upratovania kancelárií vo večerných hodinách a na dlhoročnú spoluprácu pre administratívne budovy v Starom meste (neďaleko Hodžovho námestia)

Potrebujeme obsadiť viac pracovníčok na upratovanie s nástupom podľa dohody.

Pracovná doba:
po 17:00 hod = 2 hodiny/denne

1.možnosť (pracuje sa každý druhý týždeň, to znamená, že za mesiac odpracujete 2 týždne, prípadné služby naviac sú možné podľa dohody)
2. možnosť pracujete celý mesiac, každý pracovný deň.

PROSÍME ZÁUJEMCOV, ABY POSLALI ŽIVOTOPIS mailom, čo najskôr na náš mail:
- [email protected]
ALEBO
- [email protected]

POHOVORY budú prebiehať IBA S vopred OBJEDNANÝMI a dohodnutými ZÁUJEMCAMI! - podmienkou je možnosť komunikovať prostredníctvom mailov aj dobudúcna pre prerozdelenie prác a služieb.

naša adresa: MAXIMA POINT, Jozefská 7, Bratislava

Vašou náplňou práce bude:

- upratovanie kancelárskych priestorov
- štandardne zamestnanec vykonáva tieto činnosti:
(utieranie prachu v kanceláriách na stoloch, skrinkách, vysávanie 1x do týždňa, naloženie/vyloženie riadu do/z umývačky, vynášanie smetí, práca s čistiacimi prostriedkami, denné umývanie toaliet + doplnanie hygienických prípravkov, leštenie sklenených plôch a iné)

Pracovný čas:
- pracovný čas je denne / pondelok až piatok - iba pracovné dni, sviatky a víkendy sa nepracuje
- večerná smena v čase od po 17:00 - max 3 hod. (iba počas pracovných dní)
- režim upratovania je plánovaný vopred (striedanie) v mesiaci odpracujete 2 -3 týždne alebo podľa dohody celý mesiac
- denná práca na max 3 hodiny (všetko podľa dohody)

Miesto výkonu práce:
- Bratislava - Staré mesto

Mzda:
- výška odmeny za mesiac je pevne stanovená podľa odpracovaných dní, vychádza cca 7 eur/hodina (bude upresnená na osobnom pohovore)

UPREDNOSTNÍME ZÁUJEMCOV, KTORÍ HĽADAJÚ DLHODOBÉ UPLATNENIE A vedľajšiu PRÁCU NA MINIMÁLNE 1 ROK.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou tohoto upratovania
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku
- motivujúce nie len finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme len ľudí, ktorí skutočne CHCÚ PRACOVAŤ !

POPROSÍM OHĽADOM INFO NÁS kontaktujte IBA mailom: [email protected] alebo SMS, odpovieme akonáhle budeme volné/mať čas. DAKUJEM ZA POCHOPENIE.

- pošlite na náš mail Váš životopis so skúsenosťami aké v rámci upratovania máte.

- zakladáme si na kvalite vykonávaných prác, profesionálnom prístupe, dochvíľnosti, vysokom pracovnom nasadení a slušnosti. Ak ste to práve vy, neváhajte a zašlite nám Vašu žiadosť o prijatie spolu so životopisom na e-mail:
- [email protected]

KAŽDÝ ZO ZÁUJEMCOV MUSÍ PREJSŤ OSOBNÝM POHOVOROM alebo VIDEOPOHOVOROM (WHATSAPP, SKYPE, FACETIME...)

Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Naším klientom je spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné profesionálne upratovacie služby.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobrý zdravotný stav a fyzická zdatnosť
- časová flexibilita
- ochota pracovať vo večerných hodinách po 17:00 hod
- zodpovedný a spoľahlivý prístup.
- schopnosť pracovať rýchlo a vytrvalo
- precíznosť so zmyslom pre detail
- ochota učiť sa
- silná orientácia na zákazníka
- prívetivé a ochotné správanie, príjemné vystupovanie
- zmysel pre poriadok a precíznosť
- čistý výpis z registra trestov
- prax v upratovaní - výhodou (iná ako vo vlastnej domácnosti)
- dochvíľnosť
- zodpovednosť za vykonanú prácu
- spoľahlivosť
- manuálna zručnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.

Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.

Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3308109  Posting date: 20.4.2021  Basic salary component (gross): 7 EUR/hod.