We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior export executive
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900-1100 EUR
900-1100 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/ kolegyňu na oddelenie exportu v našej spoločnosti.
Tvojou náplňou práce bude:
• Príprava podkladov k bonusom zákazníkov exportu
• Pripravovať dáta pre plánovanie regionálnych objemov predaja
• analýza a vyhodnotenie cenových ponúk na export
• vytvorenie podkladov k BRW
• vytvorenie podkladov k ročným jednaniam pre zahraničných odberateľov
• spracovanie a zadanie listingu do interných systémov exportných zákazníkov
z celého sveta
• zabezpečenie vzoriek a podpory predaja pre Export Development Managerov
• príprava a zabezpečenie porád pre predajné oddelenie
• založenie nového zákazníka exportu
• zabezpečenie transportu POS materiálu zahraničným odberateľom
• zabezpečenie ubytovania podľa požiadaviek Export Development Managerom
• denný report predaja za celú firmu
• ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
• vyhodnocuje a sleduje data a výstupy z aplikácii MCHD agentúr
• vystavovanie všeobecných objednávok na obchodnom oddelení
• vybavuje certifikáty, licencie a všetky potrebné dokumenty pre vývoz/export
• spracovanie a vyhodnotenie distribúcie
• vykonáva administratívne činnosti na základe požiadaviek nadriadeného
• Spravuje a aktualizuje analýzy, práca s kontingenčnými tabuľkami
Všetky činnosti vyžadujú dennú komunikáciu v anglickom jazyku.
Tvojou náplňou práce bude:
• Príprava podkladov k bonusom zákazníkov exportu
• Pripravovať dáta pre plánovanie regionálnych objemov predaja
• analýza a vyhodnotenie cenových ponúk na export
• vytvorenie podkladov k BRW
• vytvorenie podkladov k ročným jednaniam pre zahraničných odberateľov
• spracovanie a zadanie listingu do interných systémov exportných zákazníkov
z celého sveta
• zabezpečenie vzoriek a podpory predaja pre Export Development Managerov
• príprava a zabezpečenie porád pre predajné oddelenie
• založenie nového zákazníka exportu
• zabezpečenie transportu POS materiálu zahraničným odberateľom
• zabezpečenie ubytovania podľa požiadaviek Export Development Managerom
• denný report predaja za celú firmu
• ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
• vyhodnocuje a sleduje data a výstupy z aplikácii MCHD agentúr
• vystavovanie všeobecných objednávok na obchodnom oddelení
• vybavuje certifikáty, licencie a všetky potrebné dokumenty pre vývoz/export
• spracovanie a vyhodnotenie distribúcie
• vykonáva administratívne činnosti na základe požiadaviek nadriadeného
• Spravuje a aktualizuje analýzy, práca s kontingenčnými tabuľkami
Všetky činnosti vyžadujú dennú komunikáciu v anglickom jazyku.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie v stabilnej a dynamickej spoločnosti
• práca v mladom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie, kvartálne a ročné odmeny
• práca v mladom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie, kvartálne a ročné odmeny
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita
• systematický prístup k práci so zameraním na detail
• profesionálna úroveň komunikácie
• odolnosť voči stresu
• schopnosť vidieť veci v súvislostiach
• vysoké pracovné nasadenie a chuť učiť sa nové veci
• tímový hráč
• znalosť ďalšieho cudzieho jazyka výhodou
• systematický prístup k práci so zameraním na detail
• profesionálna úroveň komunikácie
• odolnosť voči stresu
• schopnosť vidieť veci v súvislostiach
• vysoké pracovné nasadenie a chuť učiť sa nové veci
• tímový hráč
• znalosť ďalšieho cudzieho jazyka výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o. je hrdým členom skupiny Bauli, Taliansko. Spoločnosť zastupuje aj produkty MAXSPORT, ako napríklad veľmi populárne PROTEIN tyčinky, ktoré sú známe nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj vo viac ako 40-tich krajinách celého sveta. Splnili sme kritériá na získanie certifikátu Great Place To Work.
https://maxsport.sk/
https://maxsport.sk/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3085762
Posting date: 8.1.2019
2019-01-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900-1100 EUR