We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Online Marketing Manager
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiacOd 1900€/mesiac. Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a skúsenosťami
1 900 EUR/mesiacOd 1900€/mesiac. Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a skúsenosťami
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Online marketing manager (z agentúrneho alebo inhouse prostredia), ktorý sa stane súčasťou 14 členného PR & Marketing tímu.
Tvojou úlohou bude spolupráca na nastavení digitálnej stratégie našich programov v online prostredí, budeš koordinovať procesy online kampaní (napr. Farma X-tra, Markíza Backstage, Pán profesor – Backstage a iné), budeš spolupracovať s kreatívnym oddelením pri zadávaní požiadaviek na tvorbu promo videí, upútaviek, grafických materiálov k uvedeným programom. Zároveň budeš koordinovať média plán, časový harmonogram a nasadzovanie kampaní na FB, YouTube, Instagram.
Neoddeliteľnou súčasťou je práca s dátami a vyhodnocovanie online kampaní a následne návrhy na zlepšenie či prípadne zmeny.
• komunikácia s internými oddeleniami (programové, kreatívne, web, social media, PR, sales ) ale aj s externými agentúrami a partnermi
• podieľanie sa na príprave stratégie digitálnej komunikácie TV programov a online projektov Markízy
• príprava briefov pre kreatívne oddelenie, web development a social media tím
• plánovanie, manažment a nasadzovanie online kampaní (web, organic social media vrátane FB, IG, YT, TikTok, PPC),
• analýza výkonnosti, reporting a prezentovanie výsledkov
• riadenie pridelených online projektov - pre podporu web portálov alebo napr. aj eshop, castingové oddelenie či pre Nadáciu Markíza
• sledovanie digitálnych trendov a inovácii, ale aj ich efektívna implementácia
Tvojou úlohou bude spolupráca na nastavení digitálnej stratégie našich programov v online prostredí, budeš koordinovať procesy online kampaní (napr. Farma X-tra, Markíza Backstage, Pán profesor – Backstage a iné), budeš spolupracovať s kreatívnym oddelením pri zadávaní požiadaviek na tvorbu promo videí, upútaviek, grafických materiálov k uvedeným programom. Zároveň budeš koordinovať média plán, časový harmonogram a nasadzovanie kampaní na FB, YouTube, Instagram.
Neoddeliteľnou súčasťou je práca s dátami a vyhodnocovanie online kampaní a následne návrhy na zlepšenie či prípadne zmeny.
• komunikácia s internými oddeleniami (programové, kreatívne, web, social media, PR, sales ) ale aj s externými agentúrami a partnermi
• podieľanie sa na príprave stratégie digitálnej komunikácie TV programov a online projektov Markízy
• príprava briefov pre kreatívne oddelenie, web development a social media tím
• plánovanie, manažment a nasadzovanie online kampaní (web, organic social media vrátane FB, IG, YT, TikTok, PPC),
• analýza výkonnosti, reporting a prezentovanie výsledkov
• riadenie pridelených online projektov - pre podporu web portálov alebo napr. aj eshop, castingové oddelenie či pre Nadáciu Markíza
• sledovanie digitálnych trendov a inovácii, ale aj ich efektívna implementácia
Zamestnanecké výhody, benefity
• Benefit Plus – cafeteria
• Príspevok na doplnkove dôchodkové sporenie
• 3 sick days
• Príspevky k pracovným a životným jubileám
• 50% zľava do FAJN klubu
• Príspevok na detský tábor
• Príspevok pri svadbe/narodení dieťaťa
• 3 benefitné SIM karty pre členov rodiny
• Súťaže o lístky na koncerty, festivaly, divadla, iné akcie počas celého roka
• Eventy počas roka – Deň Zdravia, pikniky a grilovačky, firemné športové hry a iné
• Spolupráca s Nadáciou Markíza – grantové programy
• Práca v príjemnom prostredí a mladom kolektíve
• Príspevok na doplnkove dôchodkové sporenie
• 3 sick days
• Príspevky k pracovným a životným jubileám
• 50% zľava do FAJN klubu
• Príspevok na detský tábor
• Príspevok pri svadbe/narodení dieťaťa
• 3 benefitné SIM karty pre členov rodiny
• Súťaže o lístky na koncerty, festivaly, divadla, iné akcie počas celého roka
• Eventy počas roka – Deň Zdravia, pikniky a grilovačky, firemné športové hry a iné
• Spolupráca s Nadáciou Markíza – grantové programy
• Práca v príjemnom prostredí a mladom kolektíve
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ideálne v odbore marketing
• Minimálne 3 ročné skúsenosti na pozícii online / digital marketing manager v digitálnej agentúre alebo na strane média či u klienta
• Prehľad v digitálnom marketingu a reklame, znalosť digitálnych nástrojov ako Google Analytics, Facebook ads, YouTube studio a podobne (certifikáty sú bonus)
• Skúsenosť aspoň s niektorým z analytických toolov ako Social Bakers, Zoomsphere, Storyclash, UpScore či Instar analytics sú výhodou
• Základná znalosť web development postupov, SEO, UI, UX a pod.
• Silné analytické myslenie, výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Zmysel pre stratégiu a plánovanie, ale aj kreatívny a inovatívny prístup
• Plynulá angličtina slovom aj písmom
• Ovládanie MS Excel a PowerPoint na pokročilej úrovni
• Znalosť televízneho trhu na Slovensku ale aj prehľad o streamovacích / VOD službách
Ak máš potrebné skúsenosti na strane média či klienta, hovoríš plynule po anglicky, rozumieš digitálnemu marketingu, poznáš možnosti ako zvyšovať návštevnosť webov a prinášať inovácie, si dušou kreatívec a vieš vyhodnocovať a interpretovať získané dáta, si náš človek.
Prosíme o zaslanie CV v slovenskom aj anglickom jazyku.
Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov.
• Minimálne 3 ročné skúsenosti na pozícii online / digital marketing manager v digitálnej agentúre alebo na strane média či u klienta
• Prehľad v digitálnom marketingu a reklame, znalosť digitálnych nástrojov ako Google Analytics, Facebook ads, YouTube studio a podobne (certifikáty sú bonus)
• Skúsenosť aspoň s niektorým z analytických toolov ako Social Bakers, Zoomsphere, Storyclash, UpScore či Instar analytics sú výhodou
• Základná znalosť web development postupov, SEO, UI, UX a pod.
• Silné analytické myslenie, výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Zmysel pre stratégiu a plánovanie, ale aj kreatívny a inovatívny prístup
• Plynulá angličtina slovom aj písmom
• Ovládanie MS Excel a PowerPoint na pokročilej úrovni
• Znalosť televízneho trhu na Slovensku ale aj prehľad o streamovacích / VOD službách
Ak máš potrebné skúsenosti na strane média či klienta, hovoríš plynule po anglicky, rozumieš digitálnemu marketingu, poznáš možnosti ako zvyšovať návštevnosť webov a prinášať inovácie, si dušou kreatívec a vieš vyhodnocovať a interpretovať získané dáta, si náš človek.
Prosíme o zaslanie CV v slovenskom aj anglickom jazyku.
Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Markíza je najvýznamnejšou televíznou a mediálnou skupinou pôsobiacou v Slovenskej republike. V súčasnosti ju tvorí päť celoplošných televíznych staníc – TV Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Markíza International a prevádzkuje aj vlastnú streamovaciu službu Voyo.
Medzi najsilnejších hráčov patrí skupina Markíza aj v online prostredí, kde taktiež ponúka široké portfólio webových stránok a služieb - Markiza.sk, TVNOVINY.sk, mobilné aplikácie, HbbTV.
Skupina Markíza je členom nadnárodnej spoločnosti CME, ktorá prevádzkuje televízne stanice v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a v Slovinsku a je jednou z vedúcich spoločností vo sfére médií a zábavy v rámci strednej a východnej Európy. CME zastrešuje 43 televíznych kanálov a oslovuje celkovo 49 miliónov divákov. CME je súčasťou portfólia medzinárodnej finančnej a investičnej skupiny PPF.
Medzi najsilnejších hráčov patrí skupina Markíza aj v online prostredí, kde taktiež ponúka široké portfólio webových stránok a služieb - Markiza.sk, TVNOVINY.sk, mobilné aplikácie, HbbTV.
Skupina Markíza je členom nadnárodnej spoločnosti CME, ktorá prevádzkuje televízne stanice v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a v Slovinsku a je jednou z vedúcich spoločností vo sfére médií a zábavy v rámci strednej a východnej Európy. CME zastrešuje 43 televíznych kanálov a oslovuje celkovo 49 miliónov divákov. CME je súčasťou portfólia medzinárodnej finančnej a investičnej skupiny PPF.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4081023
Posting date: 14.5.2021
2021-05-14
location: Bratislavský kraj Position: Account manager, Marketingový špecialista, Produktový manažér, Social media specialist Company: MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 900 EUR/mesiac