We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
PRACOVNÁ PONUKA
„Marel nie je len práca, sme tím. Nájdete tu veľa priateľských ľudí, ktorí vám pomôžu vo všetkom, čo potrebujete.“
Chcete svoju kariéru posunúť na vyšší level? Hľadáme Head of accounting!
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 500 EUR/mesiacsadzba môže byť navýšená na základe skúseností kandidáta
Od 3 500 EUR/mesiacsadzba môže byť navýšená na základe skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Viete, aký je to pocit byť skutočne neoceniteľný?
Naši finanční kontrolóri áno.
Chcete vo svojej kariére urobiť ďalší krok, máte skúsenosti ako finančný controller , skúsenosti so Share Service a nebojíte sa výziev?
V tom prípade hľadáme práve Vás.
Ako finančný kontrolór budete zodpovedný za včasné a presné podávanie správ o právnickej osobe spoločnosti, ako aj za dodržiavanie miestnych zákonných a daňových požiadaviek. Finančný kontrolór je ďalej zodpovedný za efektívnosť a efektívnosť finančných procesov a kontrol. Budete viesť miestny finančný tím a budete aktívne spolupracovať s Marel Share Service Centre. Poskytovať finančné informácie a poradenstvo manažérskemu tímu. Prispejte k zlepšeniu a monitorovaniu presnosti čísel.
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť napríklad aj:
• Zodpovednosť za včasný, úplný a presný proces uzávierky na konci mesiaca, vrátane včasného podávania správ firemnému a miestnemu manažmentu, zaisťuje dostupnosť riadnej podpornej dokumentácie
• Viesť a organizovať finančné oddelenie s kľúčovou úlohou pri rozvoji a koučovaní finančného tímu
• Komunikácia so Shared Service centrom zodpovedným za aktivity transakčného účtovníctva a neustále zlepšovanie procesov
• Riadiť komplexnú analýzu finančnej výkonnosti, identifikovať kľúčové hybné sily podnikania na dosiahnutie rozpočtu
• Pripravovať a analyzovať účty relevantných subjektov a KPI pre skutočný rozpočet a prognózu
• Komunikovať s audítormi, daňovými úradmi a skupinovým účtovníctvom
• Zodpovedať za daňovú agendu spoločnosti a štatutárne výkazníctvo
• Zodpovedať za činnosti miestnej pokladnice vrátane. riadenie hotovosti
• Podieľať sa na procese ročného rozpočtovania a komplexnej finančnej analýze s cieľom získať prehľad o obchodných trendoch
Na obsadzovanú pozíciu ste vhodný/vhodná kandidát/ kandidátka ak spĺňate nasledujúce:
• máte schopnosť porozumieť zložitým technickým informáciám a podávať správy na rôznych úrovniach
• máte silné analytické a organizačné schopnosti
• máte silné komunikačné a manažérske zručnosti so schopnosťou ovplyvňovať a riadiť zamestnancov
• ste orientovaný na výsledky, odhodlaný a viete si poradiť s každou výzvou
• dokážete predvídať problémy skôr, ako vzniknú, a dokážete ich riešiť
• máte Výbornú znalosť angličtiny, písomnú aj verbálnu
• máte dobrú znalosť slovenských daňových predpisov a slovenských účtovných štandardov
• disponujete aspoň 5-ročnou praxou na podobnej pozícii a znalosťou obchodných procesov
Naši finanční kontrolóri áno.
Chcete vo svojej kariére urobiť ďalší krok, máte skúsenosti ako finančný controller , skúsenosti so Share Service a nebojíte sa výziev?
V tom prípade hľadáme práve Vás.
Ako finančný kontrolór budete zodpovedný za včasné a presné podávanie správ o právnickej osobe spoločnosti, ako aj za dodržiavanie miestnych zákonných a daňových požiadaviek. Finančný kontrolór je ďalej zodpovedný za efektívnosť a efektívnosť finančných procesov a kontrol. Budete viesť miestny finančný tím a budete aktívne spolupracovať s Marel Share Service Centre. Poskytovať finančné informácie a poradenstvo manažérskemu tímu. Prispejte k zlepšeniu a monitorovaniu presnosti čísel.
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť napríklad aj:
• Zodpovednosť za včasný, úplný a presný proces uzávierky na konci mesiaca, vrátane včasného podávania správ firemnému a miestnemu manažmentu, zaisťuje dostupnosť riadnej podpornej dokumentácie
• Viesť a organizovať finančné oddelenie s kľúčovou úlohou pri rozvoji a koučovaní finančného tímu
• Komunikácia so Shared Service centrom zodpovedným za aktivity transakčného účtovníctva a neustále zlepšovanie procesov
• Riadiť komplexnú analýzu finančnej výkonnosti, identifikovať kľúčové hybné sily podnikania na dosiahnutie rozpočtu
• Pripravovať a analyzovať účty relevantných subjektov a KPI pre skutočný rozpočet a prognózu
• Komunikovať s audítormi, daňovými úradmi a skupinovým účtovníctvom
• Zodpovedať za daňovú agendu spoločnosti a štatutárne výkazníctvo
• Zodpovedať za činnosti miestnej pokladnice vrátane. riadenie hotovosti
• Podieľať sa na procese ročného rozpočtovania a komplexnej finančnej analýze s cieľom získať prehľad o obchodných trendoch
Na obsadzovanú pozíciu ste vhodný/vhodná kandidát/ kandidátka ak spĺňate nasledujúce:
• máte schopnosť porozumieť zložitým technickým informáciám a podávať správy na rôznych úrovniach
• máte silné analytické a organizačné schopnosti
• máte silné komunikačné a manažérske zručnosti so schopnosťou ovplyvňovať a riadiť zamestnancov
• ste orientovaný na výsledky, odhodlaný a viete si poradiť s každou výzvou
• dokážete predvídať problémy skôr, ako vzniknú, a dokážete ich riešiť
• máte Výbornú znalosť angličtiny, písomnú aj verbálnu
• máte dobrú znalosť slovenských daňových predpisov a slovenských účtovných štandardov
• disponujete aspoň 5-ročnou praxou na podobnej pozícii a znalosťou obchodných procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
* 13. plat
* flexibilný pracovný čas
* príspevok na dopravu do zamestnania podľa vzdialenosti bydliska do zamestnania v km (od 7 do 180 EUR)
* príspevok na ubytovanie pri presťahovaní sa nad 60 km - do 250 eur mesačne počas dvoch rokov
* príspevok na regeneráciu pracovnej sily
* vlastná kuchyňa a jedáleň (zabezpečenie raňajok a obedov)
* nápojový program na pracovisku
* bohatý sociálny program a firemné aktivity
* príspevky pri pracovných jubileách
* teambuildingy
* psychologická poradňa
* flexibilný pracovný čas
* príspevok na dopravu do zamestnania podľa vzdialenosti bydliska do zamestnania v km (od 7 do 180 EUR)
* príspevok na ubytovanie pri presťahovaní sa nad 60 km - do 250 eur mesačne počas dvoch rokov
* príspevok na regeneráciu pracovnej sily
* vlastná kuchyňa a jedáleň (zabezpečenie raňajok a obedov)
* nápojový program na pracovisku
* bohatý sociálny program a firemné aktivity
* príspevky pri pracovných jubileách
* teambuildingy
* psychologická poradňa
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie , podniková ekonómia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Marel Slovakia s.r.o., založená ako strojársky výrobný závod v Nitre, je členom skupiny Marel. Marel vyrába celú škálu rôznych strojných zariadení, odkosťovacie linky, inteligentné linky na úpravu a porcovanie mäsa ako aj integrované počítačové systémy vyvinuté pre rôzne spracovateľské sektory potravinárskeho priemyslu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4508303
Posting date: 26.1.2023
2023-01-26
location: Nitra Position: Controller, Finančný analytik, Finančný manažér, Špecialista fakturácie a platieb Company: Marel Slovakia s.r.o.
Basic salary component (gross): 3 500 EUR/mesiac