We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor/Office manager s AJ a so zameraním aj na financie a obstarávanie
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiackonkrétna výška mzdy závisí od skúseností kandidátky + 13 a 14. plat + ročné bonusy
900 EUR/mesiackonkrétna výška mzdy závisí od skúseností kandidátky + 13 a 14. plat + ročné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavná náplň práce danej pozície sa týka týchto oblastí:
- PROCUREMENT (nákup/obstarávanie kapitálových a komoditných produktov pre internú spotrebu firmy)
dodávatelia-ponuky,príprava zmlúv, hodnotenie ich výkonu/proces obstarávania/práca so SAP/spracovanie objednávky, príjem tovaru/dokumenty pre audit/platby a problémy s fakturáciou
- OFFICE administratíva
správa recepcie/skladové zásoby/kancelárske potreby/nákup/podpora obchodných ciest a evidencia výdavkov/ organizácia návštev/čistota kancelárie/kuchyňa/príjem pošty-kuriér/vedenie denníka
- FINANCIE- REPORTING (zodpovednosť za finančnú správu strediska)
spolupráca s financiami a controlling - ročné plány, prognózy, rozpočet a analýza výdavkov
proces odmeňovania zamestnancov
- PRAVNE PREDPISY (dodržanie zákonných predpisov)
udržuje právne záznamy/obnova certifikátov, licencií, colné dlhopisy - včasná komunikácia s orgánmi a zainteresovanými stranami /aktuálnosť autorizačných listov
- PROCUREMENT (nákup/obstarávanie kapitálových a komoditných produktov pre internú spotrebu firmy)
dodávatelia-ponuky,príprava zmlúv, hodnotenie ich výkonu/proces obstarávania/práca so SAP/spracovanie objednávky, príjem tovaru/dokumenty pre audit/platby a problémy s fakturáciou
- OFFICE administratíva
správa recepcie/skladové zásoby/kancelárske potreby/nákup/podpora obchodných ciest a evidencia výdavkov/ organizácia návštev/čistota kancelárie/kuchyňa/príjem pošty-kuriér/vedenie denníka
- FINANCIE- REPORTING (zodpovednosť za finančnú správu strediska)
spolupráca s financiami a controlling - ročné plány, prognózy, rozpočet a analýza výdavkov
proces odmeňovania zamestnancov
- PRAVNE PREDPISY (dodržanie zákonných predpisov)
udržuje právne záznamy/obnova certifikátov, licencií, colné dlhopisy - včasná komunikácia s orgánmi a zainteresovanými stranami /aktuálnosť autorizačných listov
Zamestnanecké výhody, benefity
- atratívne prostredie medzinárodnej dynamickej spoločnosti a práca v mladom kolektíve
- 13 a 14. plat
- ročné bonusy
- 3 dni sick day
- občasný Homeoffice
- plne hradené stravné lístky zamestnávateľom
- nefinančný benefit na rôzne voľnočasové aktivity
- 13 a 14. plat
- ročné bonusy
- 3 dni sick day
- občasný Homeoffice
- plne hradené stravné lístky zamestnávateľom
- nefinančný benefit na rôzne voľnočasové aktivity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pozícia sa obsadzuje pre významnú medzinárodnú spoločnosť v oblasti IT procesov a služieb.
Nástup kandidátky je možný IHNED a firma sa nachádza v atraktívnej lokalite v centre mesta.
Nástup kandidátky je možný IHNED a firma sa nachádza v atraktívnej lokalite v centre mesta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax minimálne 2 roky na obdobnej pozícii
- neustále zlepšovanie, rozvoj pracovných vzťahov
- vynikajúce komunikačné schopnosti, vyjednávanie, analytické schopnosti
- skúsenosti so správou zmlúv, finančným riadením
- zodpovednosť, ochota cestovať, flexibilita, dobrá informovanosť
- rozumie vnútorným org.štruktúram dodávateľov
- výhoda SAP - nie podmienka, doučíme
- neustále zlepšovanie, rozvoj pracovných vzťahov
- vynikajúce komunikačné schopnosti, vyjednávanie, analytické schopnosti
- skúsenosti so správou zmlúv, finančným riadením
- zodpovednosť, ochota cestovať, flexibilita, dobrá informovanosť
- rozumie vnútorným org.štruktúram dodávateľov
- výhoda SAP - nie podmienka, doučíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3964741
Posting date: 8.9.2020
2020-09-08
location: Bratislava Position: Office manager, Sekretárka Company: Manuvia, a. s.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac