We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Quality Coordinator
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Malacky
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mes mzda v závislosti od skúseností
1 100 EUR/mes mzda v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vykonáva:
• navrhuje QM opatrenia pre nepretržitý rozvoj systému zo zistených nedostatkov auditom
• vyhodnocuje výsledky zákazníckeho externého auditu, stanovuje opatrenia na nápravu a vyhodnocuje účinnosť ich plnení, prerokováva tieto opatrenia s príslušným pracovníkom zákazníka
• evidenciu a plnenie špecifických požiadaviek zákazníka
• odozvu zákazníkovi do 24 hodín od doručenia sťažnosti alebo reklamácie
• evidenciu zákazníkových sťažností a reklamáciu, ich analýzu a predkladanie návrhov nápravných opatrení s cieľom odstránenia závad
• riadi analýzu vrátených dielov z užívateľskej siete a záručných reklamácii
• stanovuje rozsah a frekvenciu internej rekvalifikačnej skúšky v spolupráci s metrologom spoločnosti
• spolupracuje pri riešení reklamácii nezhodných výrobkov
• spolupracuje pri udržiavaní referenčných vzoriek schválených zákazníkom
• spolupracuje pri tvorbe kontrolných plánov sériovej výroby
• zabezpečuje vizuálneho manažmentu týkajúcej sa riadenej oblasti
• spracováva a riadi dokumentáciu systému riadenia kvality týkajúcej sa riadenej oblasti
• preskúmanie požiadaviek zákazníka definovaných v Lastenhefte, ich zapracovanie do príslušnej dokumentácie IAC
Zamestnanec vykonáva ďalšie úlohy a činnosti uložené jemu nadriadeným zamestnancom, súvisiace s dohodnutým druhom práce.
• navrhuje QM opatrenia pre nepretržitý rozvoj systému zo zistených nedostatkov auditom
• vyhodnocuje výsledky zákazníckeho externého auditu, stanovuje opatrenia na nápravu a vyhodnocuje účinnosť ich plnení, prerokováva tieto opatrenia s príslušným pracovníkom zákazníka
• evidenciu a plnenie špecifických požiadaviek zákazníka
• odozvu zákazníkovi do 24 hodín od doručenia sťažnosti alebo reklamácie
• evidenciu zákazníkových sťažností a reklamáciu, ich analýzu a predkladanie návrhov nápravných opatrení s cieľom odstránenia závad
• riadi analýzu vrátených dielov z užívateľskej siete a záručných reklamácii
• stanovuje rozsah a frekvenciu internej rekvalifikačnej skúšky v spolupráci s metrologom spoločnosti
• spolupracuje pri riešení reklamácii nezhodných výrobkov
• spolupracuje pri udržiavaní referenčných vzoriek schválených zákazníkom
• spolupracuje pri tvorbe kontrolných plánov sériovej výroby
• zabezpečuje vizuálneho manažmentu týkajúcej sa riadenej oblasti
• spracováva a riadi dokumentáciu systému riadenia kvality týkajúcej sa riadenej oblasti
• preskúmanie požiadaviek zákazníka definovaných v Lastenhefte, ich zapracovanie do príslušnej dokumentácie IAC
Zamestnanec vykonáva ďalšie úlohy a činnosti uložené jemu nadriadeným zamestnancom, súvisiace s dohodnutým druhom práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
*Stabilná spoločnosť s možnosťou dlhodobého uplatnenia sa
*10 % mesačné prémie
*5 dní dovolenky nad rámec zákona
*Príspevky na stravovanie nad rámec
*Letný ale aj zimný bonus
*Príplatky za poobedné, nočné zmeny + za soboty, nedele a sviatky
*Vernostné bonusy
*Príspevok do III.piliera
*Zabezpečená doprava na pracovné zmeny (Záhorie)
*Rôzne darčeky vo forme vitamínových balíčkov, vianočných balíčkov
*Sociálny program vo forme Teambuildingov
*10 % mesačné prémie
*5 dní dovolenky nad rámec zákona
*Príspevky na stravovanie nad rámec
*Letný ale aj zimný bonus
*Príplatky za poobedné, nočné zmeny + za soboty, nedele a sviatky
*Vernostné bonusy
*Príspevok do III.piliera
*Zabezpečená doprava na pracovné zmeny (Záhorie)
*Rôzne darčeky vo forme vitamínových balíčkov, vianočných balíčkov
*Sociálny program vo forme Teambuildingov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
• správne uloženie a archiváciu hraničných a sériových vzoriek
• spracovanie a spravovanie reklamácií v systeme QTS
• realizovať odozvu zákazníkovi do 24 hodín na jeho nespokojnosť, resp. reklamáciu
• analýzy vád zistených konečným užívateľom výrobkov a sťažnosťami na kvalitu výrobkov a služieb, návrhy na odstránenie závad zistených konečným užívateľom v spolupráci s ostatými oddeleniami
• zabezpečenie, aby zmeny výrobného procesu spĺňali požiadavky zákazníka, za aktualizáciu dokumentov kvality (Control plan, 8D atď.) a dokončovanie dokumentácie požadovanej pre schválenie zmien zákazníkom sledovanie zabezpečenia kvalitatívnych požiadaviek mimoriadnych objednávok zákazníka vrátane dokumentačnej povinnosti
• zaistenie, aby obsah a formát identifikačného znaku na výrobkoch určených pre zákazníka, označenie výrobku a možnosť spätnej sledovatelnosti vyhovovali všetkým požiadavkám zákazníka
• zaistenie, aby boli splnené všetky požiadavky na identifikáciu v rôznych fázach procesu
• vybavovanie a analýzy vád zistených zákazníkom a sťažnosťami na kvalitu výrobkov
• pravidelné informovanie manažmentu o problémoch s kvalitou a všeobecnom vývoji
• v rozsahu svojej činnosti zodpovedá za kvalitu podľa noriem ISO/TS 16949 a VDA 6.3
• dodržiavanie zásad BOZP a PO, čistoty, poriadku a pracovnej disciplíny na pracovisku
• spracovanie a aktualizáciu interných predpisov
• spracovanie a spravovanie reklamácií v systeme QTS
• realizovať odozvu zákazníkovi do 24 hodín na jeho nespokojnosť, resp. reklamáciu
• analýzy vád zistených konečným užívateľom výrobkov a sťažnosťami na kvalitu výrobkov a služieb, návrhy na odstránenie závad zistených konečným užívateľom v spolupráci s ostatými oddeleniami
• zabezpečenie, aby zmeny výrobného procesu spĺňali požiadavky zákazníka, za aktualizáciu dokumentov kvality (Control plan, 8D atď.) a dokončovanie dokumentácie požadovanej pre schválenie zmien zákazníkom sledovanie zabezpečenia kvalitatívnych požiadaviek mimoriadnych objednávok zákazníka vrátane dokumentačnej povinnosti
• zaistenie, aby obsah a formát identifikačného znaku na výrobkoch určených pre zákazníka, označenie výrobku a možnosť spätnej sledovatelnosti vyhovovali všetkým požiadavkám zákazníka
• zaistenie, aby boli splnené všetky požiadavky na identifikáciu v rôznych fázach procesu
• vybavovanie a analýzy vád zistených zákazníkom a sťažnosťami na kvalitu výrobkov
• pravidelné informovanie manažmentu o problémoch s kvalitou a všeobecnom vývoji
• v rozsahu svojej činnosti zodpovedá za kvalitu podľa noriem ISO/TS 16949 a VDA 6.3
• dodržiavanie zásad BOZP a PO, čistoty, poriadku a pracovnej disciplíny na pracovisku
• spracovanie a aktualizáciu interných predpisov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* 3 roky praxe
* komunikatívnosť
* riešenie konfliktov
* dôslednosť a zodpovednosť
* anglický jazyk alebo nemecký jazyk B2
* Microsoft office
* vodičský preukaz B
* komunikatívnosť
* riešenie konfliktov
* dôslednosť a zodpovednosť
* anglický jazyk alebo nemecký jazyk B2
* Microsoft office
* vodičský preukaz B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3799076
Posting date: 30.10.2019
2019-10-30
location: Malacky Position: Inžinier kvality, Kontrolór kvality, Špecialista ISO Company: Manuvia, a. s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 100 EUR/mes mzda v závislosti od skúseností