We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Business development manager UKR/SRB
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mes
1 200 EUR/mes
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvojou úlohou bude aktívne vyhľadávať a získavať nových klientov na slovenskom trhu poskytovateľov personálnych služieb, zároveň si bude svojími BDM aktivitami vytvárať partnerskej siete. Bude zodpovedný za prezentáciu portfólia produktov a služieb na ktoré bude pripravovať cenové kalkulácie.
BDM bude optimalizovať portfólio ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu, konkurencie a aktuálnych požiadaviek klientov.
Hlavnou zodpovednosťou BDM manažéra bude vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov. Prioritou bude vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizovanie obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, príprava a aktualizácia plánov predaja.
BDM bude neustále monitorovať trh, spolupracovať s marketingovým oddelením a aplikovať dohodnuté marketingové aktivity na trhu s personálnymi službami. Ďalej bude zodpovedný za reportovanie, vypracovávanie analýz trhu a predaja. Aktívne sa bude zúčastňovať na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách. Aktívne bude pristupovať k osobnej, telefonickej a elektronickej komunikácii s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.
BDM zodpovedá za:
- obchodné aktivity v jednotlivých krajinách určených nadriadeným
- samostatný obchodný rozvoj Staffingových pobočiek, so samostatnou biznis funkčnosťou danej krajiny
- tvorbu rozpočtu, obchodného plánu, plánu zisku, ich priebežné hodnotenie a napĺňanie plánovaného obratu spoločnosti a úrovni divízie Staffing/BDM
- spoluprácu na príprave obchodných ponúk a kalkulácií a ich správnosť a efektívnosť
- dosiahnutie plánovanej ziskovosti realizovaných projektov a celkového plánovaného zisku
- dodržanie a plnenie schváleného obchodného plánu, stanovených tržieb a rozpočtu
- realizáciu obchodných zmlúv v súlade so schválenými obchodnými a realizačnými podmienkami
- budovanie dlhodobých vzťahov s existujúcimi klientmi, starostlivosť o VIP a bežných klientov a zvyšovanie objemu tržieb realizovaných u existujúcich klientov
- reporting nadriadenému a vedeniu spoločnosti
BDM bude optimalizovať portfólio ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu, konkurencie a aktuálnych požiadaviek klientov.
Hlavnou zodpovednosťou BDM manažéra bude vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov. Prioritou bude vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizovanie obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, príprava a aktualizácia plánov predaja.
BDM bude neustále monitorovať trh, spolupracovať s marketingovým oddelením a aplikovať dohodnuté marketingové aktivity na trhu s personálnymi službami. Ďalej bude zodpovedný za reportovanie, vypracovávanie analýz trhu a predaja. Aktívne sa bude zúčastňovať na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách. Aktívne bude pristupovať k osobnej, telefonickej a elektronickej komunikácii s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.
BDM zodpovedá za:
- obchodné aktivity v jednotlivých krajinách určených nadriadeným
- samostatný obchodný rozvoj Staffingových pobočiek, so samostatnou biznis funkčnosťou danej krajiny
- tvorbu rozpočtu, obchodného plánu, plánu zisku, ich priebežné hodnotenie a napĺňanie plánovaného obratu spoločnosti a úrovni divízie Staffing/BDM
- spoluprácu na príprave obchodných ponúk a kalkulácií a ich správnosť a efektívnosť
- dosiahnutie plánovanej ziskovosti realizovaných projektov a celkového plánovaného zisku
- dodržanie a plnenie schváleného obchodného plánu, stanovených tržieb a rozpočtu
- realizáciu obchodných zmlúv v súlade so schválenými obchodnými a realizačnými podmienkami
- budovanie dlhodobých vzťahov s existujúcimi klientmi, starostlivosť o VIP a bežných klientov a zvyšovanie objemu tržieb realizovaných u existujúcich klientov
- reporting nadriadenému a vedeniu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Ti:
- Mobilný telefón, laptop
- Osobný automobil (Rapid, Octavia)
- Kvartálna odmena - 300 € (Nárok na odmenu vzniká pri plnení povinností vyplývajúcej z danej pozície)
- Kvartálna odmena z odpracovaných hodín /Odmena je definovaná výške 10% z odpracovaných hodín na jednotlivej zákazke, ktorej odpracované hodiny sú generované cez náborové centrum alebo pri poskytovaní služby ADZ vo zverenom regióne/
- Mobilný telefón, laptop
- Osobný automobil (Rapid, Octavia)
- Kvartálna odmena - 300 € (Nárok na odmenu vzniká pri plnení povinností vyplývajúcej z danej pozície)
- Kvartálna odmena z odpracovaných hodín /Odmena je definovaná výške 10% z odpracovaných hodín na jednotlivej zákazke, ktorej odpracované hodiny sú generované cez náborové centrum alebo pri poskytovaní služby ADZ vo zverenom regióne/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme od Teba:
- analyzovanie a proaktívne riešenie problémov
- strategické myslenie
- pružnosť v myslení
- digitálna gramotnosť (počítačové znalosti)
- informačná gramotnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- kultivovaný písomný prejav
- kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- delegovanie, organizovanie a plánovanie práce
- vedenie a riadenie ľudí
- potenciál na osobnostný rozvoj
- samostatnosť
- prezentačné zručnosti a istota v komunikácii
- komunikačná znalosť AJ
Na výkon funkcie sa odporúča relevantná prax min. 1 - 2 roky
Osobnostné predpoklady
- analytické a systematické myslenie
- asertivita
- spoľahlivosť
- pozornosť
- precíznosť
- praktické myslenie
- všestrannosť
- prax v oblasti personalistiky, vedomosti Zákonníka práce
- pracovná skúsenosť s riadiacou pozíciou
- profesionálny prístup
- organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži
- vnútorná stabilita a integrita
- analyzovanie a proaktívne riešenie problémov
- strategické myslenie
- pružnosť v myslení
- digitálna gramotnosť (počítačové znalosti)
- informačná gramotnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- kultivovaný písomný prejav
- kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- delegovanie, organizovanie a plánovanie práce
- vedenie a riadenie ľudí
- potenciál na osobnostný rozvoj
- samostatnosť
- prezentačné zručnosti a istota v komunikácii
- komunikačná znalosť AJ
Na výkon funkcie sa odporúča relevantná prax min. 1 - 2 roky
Osobnostné predpoklady
- analytické a systematické myslenie
- asertivita
- spoľahlivosť
- pozornosť
- precíznosť
- praktické myslenie
- všestrannosť
- prax v oblasti personalistiky, vedomosti Zákonníka práce
- pracovná skúsenosť s riadiacou pozíciou
- profesionálny prístup
- organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži
- vnútorná stabilita a integrita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3621526
Posting date: 14.3.2019
2019-03-14
location: Bratislavský kraj Position: Key account manager, Obchodný zástupca Company: Manuvia, a. s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 200 EUR/mes