We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Asistent
MAIND, s.r.o.
Miesto práce
Galvaniho 7, Bratislava
Galvaniho 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy od 1000 Eur brutto mesačne, plus ďalšie odmeny (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností).
Základná zložka mzdy od 1000 Eur brutto mesačne, plus ďalšie odmeny (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii zúročíte svoje komunikačné schopnosti a dobrý time-manažment. Hľadáme šikovnú organizátorku a tímovú hráčku na dlhodobú spoluprácu. Komunikácia a spolupráca s interným tímom bude zahŕnať:
• Administrácia prístupov do interných systémov pre zamestnancov a spolupracujúce subjekty, e-mail, interné systémy
• Podpora pri spracovaní dokumentov pre obchodné súťaže, obchodné ponuky a zmluvy, evidovanie a archivácia dokumentov
• Administratívna podpora projektovej kancelárie – sledovanie výkazov odpracovaného času na projektoch, scanovanie, evidencia a ukladanie projektovej dokumentácie,
• Spracovanie podkladov pre mzdy - dochádzka
• Vedenie evidencie došlých objednávok a faktúr
• Vedenie došlej a odoslanej pošty
• Vedenie evidencie dodávateľských a odberateľských zmlúv
• Zodpovednosť za chod kancelárie –evidencia firemného majetku, nákup spotrebného tovaru, kontakt na upratovacie služby a údržbu.
• Administrácia prístupov do interných systémov pre zamestnancov a spolupracujúce subjekty, e-mail, interné systémy
• Podpora pri spracovaní dokumentov pre obchodné súťaže, obchodné ponuky a zmluvy, evidovanie a archivácia dokumentov
• Administratívna podpora projektovej kancelárie – sledovanie výkazov odpracovaného času na projektoch, scanovanie, evidencia a ukladanie projektovej dokumentácie,
• Spracovanie podkladov pre mzdy - dochádzka
• Vedenie evidencie došlých objednávok a faktúr
• Vedenie došlej a odoslanej pošty
• Vedenie evidencie dodávateľských a odberateľských zmlúv
• Zodpovednosť za chod kancelárie –evidencia firemného majetku, nákup spotrebného tovaru, kontakt na upratovacie služby a údržbu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Flexibilná, samostatná práca s vlastnou zodpovednosťou
• Mesačné stretnutia s kolegami formou spoločných raňajok
• Poistenie Metlife - po uplynutí skúšobnej doby
• Občerstvenie na pracovisku (Káva, čaj, mlieko)
• Teambuildingy
• Neformálne pracovné prostredie
• Telocvična – raz týždenne
• MultiSport program - po uplynutí skúšobnej doby
• Mesačné stretnutia s kolegami formou spoločných raňajok
• Poistenie Metlife - po uplynutí skúšobnej doby
• Občerstvenie na pracovisku (Káva, čaj, mlieko)
• Teambuildingy
• Neformálne pracovné prostredie
• Telocvična – raz týždenne
• MultiSport program - po uplynutí skúšobnej doby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
• Schopnosť dobrej organizácie práce
• Zmysel pre detail
• Komunikačné a sociálne zručnosti
• Flexibilita pri plnení úloh podľa meniacich sa priorít
• Skúsenosti s Microsoft Word, Excel a PowerPoint
• Min. mierne pokročilá znalosť anglického jazyka je podmienkou
• Schopnosť dobrej organizácie práce
• Zmysel pre detail
• Komunikačné a sociálne zručnosti
• Flexibilita pri plnení úloh podľa meniacich sa priorít
• Skúsenosti s Microsoft Word, Excel a PowerPoint
• Min. mierne pokročilá znalosť anglického jazyka je podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MAIND je slovenská konzultačná spoločnosť, ktorá sa od roku 2005 systematicky venuje primárne oblasti spracovania štruktúrovaných a neštruktúrovaných dát. Našim klientom ponúkame expertízu v oblastiach ako sú Data Warehouse, Business Intelligence, Reporting, Master Data Management, Operational Datastore a Enterprise Application Integration.
Medzi našich klientov sa radia popredné spoločnosti v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, telekomunikácií a retail nie len na Slovensku, ale aj v Rakúsku a Českej republike.
Narastajúci objem údajov si vyžaduje nové prístupy v ich spracovaní, a preto sa intenzívne venujeme aj technológiám Big Data a ich reálnemu využitiu v praxi.
Naše služby zahŕňajú projekty na kľúč, poskytovanie expertných služieb, komplexnú správu a podporu BI prostredia klientov, a v neposlednom rade BI as a Service spolu s vývojom a prevádzkou aplikácií na našej infraštruktúre.
Medzi našich klientov sa radia popredné spoločnosti v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, telekomunikácií a retail nie len na Slovensku, ale aj v Rakúsku a Českej republike.
Narastajúci objem údajov si vyžaduje nové prístupy v ich spracovaní, a preto sa intenzívne venujeme aj technológiám Big Data a ich reálnemu využitiu v praxi.
Naše služby zahŕňajú projekty na kľúč, poskytovanie expertných služieb, komplexnú správu a podporu BI prostredia klientov, a v neposlednom rade BI as a Service spolu s vývojom a prevádzkou aplikácií na našej infraštruktúre.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3418975
Posting date: 12.6.2018
2018-06-12
location: Galvaniho 7, Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: MAIND, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Základná zložka mzdy od 1000 Eur brutto mesačne, plus ďalšie odmeny (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností).