Právnik - samostatný odborný referent v oddelení majetkových vzťahov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac1 400 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexná koordinácia prípravy zmlúv, rokovanie o ich podmienkach, vykonávanie opatrení smerujúcich k ich uzatvoreniu, zabezpečovanie ich podpisu zúčastnenými stranami, sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok vrátane vykonávania opatrení na zabezpečenie ich dodržiavania a na odstránenie porušenia zmluvných povinností, právne zastupovanie hlavného mesta v správnych a súdnych konaniach na všetkých stupňoch, týkajúcich sa právnych vzťahov k nehnuteľnému majetku vrátane účasti na súdnych a správnych konaniach, vypracovanie materiálov na rokovania orgánov samosprávy hlavného mesta v určených termínoch a zodpovednosť za ich formálnu a obsahovú stránku, evidencia, prešetrenie a zodpovednosť za vybavovanie sťažností, vypracovanie vyjadrení k podnetom a pripomienkam občanov a iných právnych subjektov v rozsahu zvereného úseku, prešetrovanie vecného obsahu interpelácii poslancov, vypracovanie návrhu odpovedí, vrátane návrhov na riešenie, zodpovednosť za úplnosť podávaných informácií, vybavovanie žiadosti o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, odborné spracovanie právnych analýz.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 11.5.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    právo

    Počet rokov praxe

    3

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, odbor – právo.
  • Odborná prax minimálne 3 roky, prax v samospráve výhodou.
  • Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy v oblasti správy a nakladania s majetkom obce.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné, koncepčné myslenie.
  • Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4069519  Posting date: 27.4.2021  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac