Projektový manažér biologickej regulácie komárov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacod 1500 EUR/mes. v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Kompletné projektové zastrešenie biologickej regulácie komárov
  • Koordinácia činností mesta súvisiacich s biologickou reguláciou komárov pomocou Bti (Bacillus thuringiensis israelensis)
  • Koordinácia činností zainteresovaných strán, dodávateľov, mestských časti, dobrovoľníkov, odborných zložiek, zahraničného partnera Verein Biologische Gelsenregulierung entlang Thaya und March, slovenských partnerov
  • Zabezpečovanie internej aj externej komunikácie  
  • Komunikácia so zložkami samosprávy, štátnej správy, vedením mesta
  • Kontrola a organizácia činností dodávateľov, dobrovoľníkov, výkon činností aj v teréne
  • Vyhodnocovanie účinnosti regulácie komárov, určovanie slabých miest regulácie, stanovovanie a návrh opatrení smerujúcich k odstraňovaniu zistených nedostatkov
  • Zvyšovanie efektivity biologickej regulácie, vyhľadávanie nových príležitostí a technických riešení, výmena skúseností so zahraničným partnerom
  • Zlepšovanie procesov v rámci regulácie komárov – monitoring, aplikácia, vzdelávanie
  • Kompletné plánovanie činností súvisiacich s biologickou reguláciou komárov
  • Organizácia školení a udalostí súvisiacich s náplňou práce
  • Zabezpečovanie plnenia súvisiacej administratívnej a finančnej agendy
  • Zabezpečovanie vybraných činností mesta v oblasti životného prostredia

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania a motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Referencie.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 19. januára 2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomického, manažérskeho, technického, prírodovedného zamerania

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa (ekonomického, manažérskeho, technického, prírodovedného zamerania)
  • Minimálne 5 rokov odbornej praxe
  • Preukázateľná prax v rámci projektového riadenia minimálne 3 roky
  • Výborné organizačné, komunikačné, vyjednávacie, presviedčacie a prezentačné schopnosti
  • Ovládanie práce s PC - Microsoft Office na pokročilej úrovni
  • Práca v GIS - užívateľská úroveň
  • MS Project alebo obdobný nástroj projektového riadenia - užívateľská úroveň
  • Znalosť min. 1 cudzieho jazyka podmienkou  - anglický alebo nemecký jazyk úroveň B2/C1
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4013478  Posting date: 21.12.2020  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac