Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci oddelenia implementácie externého financovania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 800 EUR/mesiacOd 1 800 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadi, zabezpečuje organizuje a zodpovedá za činnosť oddelenia. Zabezpečuje plnenie úloh hlavného mesta na úseku: (i) implementácie projektov financovaných z externých zdrojov - Európske štrukturálne a investičné fondy (EŠIF), dotácie, granty a pod.. (ii) prípravy projektov a spracovania žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku/dotácie, grantu, atď. v spolupráci s odbornými oddeleniami magistrátu, (iii) spolupráce s riadiacimi, sprostredkovateľskými orgánmi a inými inštitúciami poskytujúcimi EŠIF, granty, dotácie a pod..
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu, školenia EŠIF a iné odborné školenia.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
- Štruktúrovaný životopis.
- Koncepcia vedenia oddelenia na rok 2021 vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, výkonnostné hodnotenie, kľúčové elementy implementácii projektov EŠIF, max. 3 snímky max. 3 min.) – zaslať spolu s požadovanými materiálmi, prezentácia počas pohovoru.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
POZNÁMKA: Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 20. januára 2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
- Odborná prax v oblasti implementácie projektov financovaných zo zdrojov EŠIF/ dotačných, grantových schém min. 10 rokov.
- Riadiaca prax a riadenie projektových tímov min. 5 rokov.
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
- Organizačné a riadiace schopnosti, spoľahlivosť, pracovitosť, flexibilita, precíznosť, odolnosť voči stresu.
- Aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka.