Vedúci oddelenia účtovníctva a pohľadávok

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné ho i navýšiť + možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Komplexné riadenie, organizácia a zodpovednosť za činnosť oddelenia, výkon náročných odborných prác spojených so zabezpečovaním zatrieďovania nákladov a výnosov za podnikateľskú a rozpočtovú činnosť podľa platnej účtovnej osnovy, kontroly účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním z hľadiska dodržania platných právnych noriem.
  • Riadenie zamestnancov oddelenia účtovníctva a pohľadávok, kontrola a zabezpečenie odbornej práce príslušných referentov
  • Kontrola a schvaľovanie účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním
  • Kontrola a schvaľovanie pokladničných dokladov, týkajúcich sa podnikateľskej a hlavnej činnosti hlavného mesta
  • Kontrola výsledkov automatizovaného spracovania účtovníctva
  • Odsúhlasovanie syntetických a analytických účtov v zmysle účtovného rozvrhu
  • Zabezpečenie procesu likvidácie dokladov a ich úhrad
  • Priama zodpovednosť za zostavenie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky
  • Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu
  • Kontrola a schvaľovanie zaraďovacích, vyraďovacích, zverovacích a odzverovacích protokolov hmotného a nehmotného majetku
  • Kontrola a schvaľovanie pohybu hmotného a nehmotného majetku, materiálových zásob, cenín a ich následné zaúčtovanie
  • Zabezpečenie a dohľad nad procesom a výsledkami inventarizácie
  • Spolupráca a komunikácia s kontrolnými orgánmi (auditor, hlavný kontrolór mesta, daňový úrad, NKÚ)
  • Metodické usmerňovanie a tvorba interných predpisov v oblasti účtovníctva, daní a pohľadávok
  • Spolupráca so sekciou informatiky a dodávateľom informačného systému pri zavádzaní, úprave a prevádzke informačného systému
  • Príprava podkladov na rokovanie a schvaľovanie pre vedenie mesta a rôzne orgány v pôsobnosti mesta
  • Spolupráca s organizáciami mesta vo svojej zriaďovateľskej pôsobnosti a s majetkovou účasťou mesta v oblasti účtovníctva a daní
  • Spracovanie podkladov pre monitoring za organizácie hlavného mesta

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Motivačný list, ktorý zhrnie skúsenosti a úspechy uchádzača, aplikovateľné na tejto pozícii
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobnéstretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov.

    Žiadosti spolu s profesijnýmživotopisom doručte elektronicky najneskôr do 23.11.2020.


    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomické

    Ostatné znalosti

    Microsoft Word - Pokročilý
    Microsoft Excel - Pokročilý

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ekonomické vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preferuje sa špecializácia v účtovníctve
  • Odborná prax minimálne 5 rokov, prax vo verejnej správe, ideálne samospráve výhodou.
  • Prax v oblasti účtovníctva min. 3 roky.
  • Prax v oblasti riadenia projektov výhodou.
  • Pokročilá znalosť MS Word a Excel.
  • Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 3997176  Posting date: 9.11.2020  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac