Pracovník/pracovníčka pre klientske centrum/call centrum operátor/ v oddelení vzťahov s verejnosťou

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 450 EUR/mesiacv závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Vybavovanie mailovej komunikácie a komunikácie cez portál Odkaz pre starostu.
2. Podávanie základných informácií obyvateľkám a obyvateľom
3. Prijímanie hovorov od obyvateliek a obyvateľov a zodpovedanie ich rôznorodých otázok.
4. Zodpovednosť za telefonickú a mailovú komunikáciu: radí, vysvetľuje, rieši podnety a usiluje sa vyhnúť sťažnostiam, proaktívne oslovuje občanov a informuje ich o vyriešení problému.
5. Práca s databázou – aktualizácie, reporting, analýzy
6. Spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek obyvateliek a obyvateľov
7. Práca v stanovenom pracovnom čase.

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – CALL CENTRUM OVV - neotvárať “ najneskôr do 27.2.2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené stredoškolské a vyššie vzdelanie.
2. Počítačové znalosti (Microsoft Word, Microsoft Excel, znalosť kancelárskych aplikácií)
3. Kultivovaný verbálny a písomný prejav, ovládanie štátneho spisovného jazyka
4. Anglický jazyk, nemecký jazyk výhodou
5. Prax v call centre, administratíve, v štátnej správe alebo v samospráve výhodou.
6. Proobčiansky prístup a zmysel pre detail
7. Empatický a tolerantný prístup k ľuďom.
8. Komunikačné schopnosti a kultivované vystupovanie; zodpovedný a aktívny prístup; rozhodnosť; ochota a záujem učiť sa; odolnosť proti stresu; kreativita; flexibilita; praktické myslenie; schopnosť samostatne pracovať.
9. Občas si vypočujete životné príbehy ľudí a budete mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3869832  Posting date: 13.2.2020  Basic salary component (gross): 450 EUR/mesiac